۱۳۹۹ شهریور ۱۰, دوشنبه

نقض پروتکل‌های بهداشتی کرونا توسط سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج در ایام عاشورا

نقض پروتکل‌های بهداشتی کرونا توسط سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج در تاسوعا و عاشورا
بنا بگزارش شاهدان عینی،طی مراسم عزاداری تاسوعاوعاشورا پروتکل‌های بهداشتی به نیروهای بسیج سپرده شده بودوهیچ ماموری از سازمان بهداشت رژیم دراین مناطق حضور نداشت.

به گزارش دریافتی، سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی نیروهای بسیج در روزهای تاسوعا و عاشورا در تهران با زیر پا گذاشتن تمامی پروتکل‌های اعلام شده مبنی بر عدم تجمع و راه اندازی دستجات و مراسم در مساجد در ایام محرم  تلاش کردند با شیوه های مختلف  مانند پخش نذور و بستن خیابان‌ها و تشکیل دسته‌های عزاداری، مردم را به تجمع و دستجات عزاداری بکشانند تا حکومت بدینوسیله بعنوان حمایت مردمی از خود قدرت‌نمایی کند.
چند نمونه از فعالیت های نیروی‌های بسیج ضد پروتکل‌های بهداشتی در مناطق مختلف تهران :
خیابان شهدا: شنبه شب ۸ شهریور، نیروهای بسیجی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در تهران تا ساعت ۲ بامداد در محدوده خیابان شهدای تهران ایستگاههای صلواتی برپا کرده و به پخش نذور مشغول بودند.
خیابان شهدا: شنبه  ۸شهریور، در خیابان شهدای تهران نیروهای بسیج سازمان تبلیغات اسلامی به خیابان آمده و به بهانه پخش نذری خیابان را شلوغ  و به عمد ایجاد همهمه کردند. سپس در فاصله کوتاهی مداح در محل گذاشتند و چهار راه را بسته،  مردم را برای  عزاداری به خیابان آوردند.
دولت آباد: شنبه شب ۸شهریور خودروهای نیسان سازمان تبلیغات اسلامی از درب پشتی مسجد وارد شده و غلات و مواد مورد نیاز برای پخت و پز نذری را به داخل مسجد منتقل کردند. 
ظهر روز عاشورا (یکشنبه ۹ شهریور ۹۹) در دولت آباد تهران، گروه‌هایی موسوم به دلواپسان که پیشتر تجمع‌های اعتراضی در حمایت از برپایی عزاداری‌های خیابانی انجام داده بودند، اقداماتی همچون نماز جماعت و سینه زنی‌های خیابانی در تهران برپا کردند.