۱۳۹۸ بهمن ۱۴, دوشنبه

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق: نه و هزار نه به محمد توفیق علاوی و کاندیدای حاکمان قم و تهران و دم و دنبالچه های شریر آنان در منطقه سبز

نه و هزار نه به محمد توفیق علاوی و کاندیدای حاکمان قم و تهران و دم و دنبالچه های آنان در منطقه سبز

نه و هزار نه به محمد توفیق علاوی و کاندیدای حاکمان قم و تهران و دم و دنبالچه های آنان در منطقه سبز
این خبر تکمیل می‌شود.
قیام‌کنندگان عراقی در ناصریه، بصره، بغداد، بابل، نجف و دیوانیه علیه معرفی نخست‌وزیری محمد علاوی توسط دست‌نشاندگان ولی‌فقیه ارتجاع تظاهرات و تحصن کردند.
در بابل جوانان قیام‌کننده نیروهای بسیجی وابسته به‌مقتدی صدر را که قصد اشغال میدان تحصن این شهر را داشتند بیرون راندند و کنترل آنرا در دست گرفتند. هزاران تن از مردم بابل در حمایت از انقلابیون به‌میدان تحصن در این شهر شتافتند.

دو تظاهر کننده با شلیک مستقیم این مزدوران مجروح شدند.

 یادی مقتدی صدر به‌ میدانهای قیام و تحصن در شهرهای نجف و کربلا نیز حمله کردند که با مقاومت جوانان و قیام‌کنندگان عراقی مواجه شدند.

در نجف این نیروهای مزدور با گلوله جنگی به‌روی تظاهرکنندگان آتش گشودند.

قیام‌کنندگان عراقی عکسهای مقتدی صدر را در نجف تخریب کردند و در شبکه‌های اجتماعی به‌طور گسترده مقتدی صدر را خائن و دزد انقلاب و مزدور و دم و دنبالچه رژیم ایران توصیف کردند.

 در ناصریه قیام‌کنندگان مزدوران بسیجی مقتدی صدر را که قصد پاره کردن پلاکاردی را داشتند از میدان حبوبی بیرون راندند. در ناصریه که اکنون به‌ کانون قیام عراق تبدیل شده است، جوانان شورشی بر ادامه تظاهرات و تحصن و شدت بخشیدن به‌ قیام تا برآورده شدن همه اهداف انقلاب تأکید کردند.
وحوش بسیجی مقتدی صدر در سوق الشیوخ در استان ذی‌قار به‌ دانشجویان تظاهر کننده حمله کرده و آنها را مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند.

جوانان قیام‌کننده در دیوانیه تظاهرات دانشجویی بزرگی را برگزار کردند.
حسن الموسوی از روحانیان نجف اشرف در مصاحبه با الحدث گفت: ‌مقتدی صدر آخرین برگی است که رژیم ایران در عراق با آن بازی می‌کند.
قیام‌کنندگان عراقی در میدانهای تحصن در بصره، ناصریه، بابل، نجف و واسط در نامه‌های که با خون خود امضا کرده‌اند متعهد شدند که تا آخرین قطره خون به‌ انقلاب ادامه خواهند داد.
در این سوگندنامه‌ها نوشته شده است:
ما امضا کنندگان متعهد می‌شویم که خونمان و خون شهدایمان تا آخرین قطره خون به‌ انقلابمان ادامه خواهیم داد. به‌خون شهدا وفاداریم و به‌یاری مظلومین علیه ظالمان استواریم.

خداوند بر آن‌چه که می‌گوییم گواه و شاهد است.
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه شماره ۱۸۲خود اعلام کرد:‌ نه و هزار نه به‌ محمد توفیق علاوی و نه و هزار نه به‌ کاندیدای حاکمان قم و تهران و دم و دنبالچه‌های شریر آنان در منطقه سبز

در این بیانیه از همه فرزندان مقاوم عراق خواسته شده در روز جمعه ۷فوریه۲۰۲۰برای مردود دانستن محکوم فراری و فاسد محمد توفیق علاوی برای منصب نخست وزیری، در میدان تحریر در بغداد و همه میدانهای کرامت در استانهای ذی‌قار بصره نجف کربلا میسان المثنی واسط القادسیه و بابل تظاهرات میلیونی برپا کنند.

بیانیه می‌افزاید: قیام‌کنندگان در مناسبتهای مختلف اعلام کرده‌اند هر کاندیدایی که از دل رژیم فرقه‌گرای فاسد و غرق در مزدوری رژیم ایران در آید مردود می‌دانند.کاندیدا کردن این فاسد محکوم فقط توهین به‌ شعور و احساس میلیونها عراقی بزرگوار و فرزندان غیور آنهاست.

پس به‌میدانهای عزت و کرامت در روز جمعه آینده بشتابید با شعار: نه و هزار نه به‌ محمد توفیق علاوی و نه و هزار نه به‌ کاندیدای حاکمان قم و تهران و دم و دنبالچه‌های شریر آنان در منطقه سبز

 کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه شماره ۱۸۱خود نیز با اشاره به‌ جنایت ایادی مقتدی صدر که خود را کلاه آبی می‌نامند اعلام کردند: عناصری از کلاه آبیها با دستوراتی که از قم به‌آنها صادر شده بود به‌میدان تحریر حمله کردند تا به‌زور و تهدید سلاح سرد به‌ تخلیه متحصنان در مطعم ترکی(ساختمان موسوم به‌ کوه احد) بپردازند. در یک مورد نیز یکی از متحصنان بی‌گناه از طبقه چهارم این ساختمان پرتاب کردند که درجا کشته شد. علاوه بر این تعدادی را با ضربات چاقو مجروح نمودند و گروهی از آنها تعدادی از فعالان را دستگیر کردند.

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر تمامی این اعمال را محکوم می‌کند. این اعمال اساساً تفاوتی با جنایات طرف سوم یعنی شبه‌نظامیان جنایتکار وفادار به‌رژیم ایران ندارد. کسانی‌که دهها هزار نفر از تظاهرکنندگان را کشته و مجروح کرده‌اند. نقابها از چهره و واقعیت مزدوری و وابستگان رژیم ایران و دم و دنبالچه‌های آن کنار رفته و متحصنان، تن به‌باج نخواهند داد. اراده حق بر باطل پیروز خواهد شد. این کمیته یک بار دیگر تأکید می‌کند که انقلابین میدان تحریر و تمامی میدانهای آزادی و کرامت کاندیداتوری محمد توفیق علاوی رد کرده و به‌ او توصیه می‌کنند که فوراً عقب‌نشینی کند چرا که وجود او نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه آنرا پیچیده‌تر خواهد کرد.
درگیری تن به تن بین نیروهای مقتدی صدر و نیروهای دولتی با قیام  کنندگان در نجف و بابل
اسکای نیوز گزارش داد: بعد از اینکه تظاهرکنندگان بسیاری از راهها را در استان نجف بستند همچنان وضعیت در این استان متشنج است. متعاقبا نیروهای مزدور مقتدی صدر تلاش کردند که به همراه نیروهای امنیتی این راهها را بازگشایی کنند. تظاهرکنندگان مقاومت کرده و درگیریها اوج گرفت و نیروهای مقتدی صدر به همراه نیروهای امنیتی بمنظور متفرق کردن تظاهرکنندگان و باز کردن راهها به شلیک هوایی روی آوردند. سپس تظاهرکنندگان به محلهای دیگری از استان نجف رفتند و راهها را بسته و لاستیکهایی را آتش زدند. در آنجا نیز هواداران جریان صدر به همراه نیروهای امنیتی حضور پیدا کردند و تلاش کردند که راهها را باز کنند. همچنین در استان بابل همین صحنه تکرار شد و بعد از اینکه در شهر حله تظاهرکنندگان شعارهایی علیه توافق انجام شده بین مقتدی صدر و هادی عامری که نتیجه آن مامور نمودن محمد توفیق علاوی به نخست وزیری بود سر دادند، درگیری تن به تن بین تظاهرکنندگان و هواداران جریان صدر در گرفت.
تظاهرات در واسط علیه انتصاب محمد توفیق علاوی 

حمله وحوش مقتدی صدر به نیروهای مردمی و قیام کنندگان در بابل


پیمان خون برای استمرار مبارزه تا پیروزی توسط میدانهای قیام در عراق -۱۳بهمن

پیمان خون برای استمرار مبارزه تا پیروزی توسط میدانهای قیام در عراق -۱۳بهمن
پیمان خون برای استمرار مبارزه تا پیروزی توسط میدانهای قیام در عراق -۱۳بهمن
پیمان خون برای استمرار مبارزه تا پیروزی توسط میدانهای قیام در عراق -۱۳بهمن