۱۳۹۸ بهمن ۲۰, یکشنبه

بحران راس نظام آخوندی برسر نمایش انتخابات

بحران راس نظام آخوندی برسر نمایش انتخابات
جمعه بازارهای ولایت فقیه درپی حرفهای خامنه ای در حمایت از شورای نگهبان علیه آخوند روحانی بر بحران راس نظام برسر نمایش انتخابات تمرکز داشت.

نماینده خامنه‌ای در مشهد، آخوند علم‌الهدی، در واکنش به اعتراف رئيس جمهور ارتجاع به «انتصابات بودن شعبده انتخاباتی نظام» گفت: «از همین الآن شروع کرده اول مسأله‌اش مسأله شورای نگهبان و رد صلاحیتهای بعضی کاندیداها هست به این‌که این انتخابات انتخابات رقابتی نیست این انتخابات انتصابات است اونهایی که بایستی نیایند از همان اول حذف شان کردند که اونهایی که می‌خواهند بیایند همانها بیایند بحث انتخابات گزینشی است انتخابات انتصابات است داره این را تبلیغ می‌کند و این را ترویج می‌کند.
شما را به خدا رد صلاحیتها از بین بردن رقابت هاست؟؟
دشمن می‌خواهد بیاید مسأله مشارکت مردم را در انتخابات از بین ببرد لذا آمده این را بهانه کرده اونی که مایه تأسف ما هست این است که یک عده بیایند از داخل مملکت او نهم از سمتهای بالای مسئولان با دشمن همصدا بشوند حرفی که دشمن می‌خواهد اینها بزنند که انتخابات تشریفات است. این کم نیست که آدم برود آقا همصدا با دشمن استکباری بشود اونجایی که مسأله انتخابات بناست او را به قدرت برساند انتخابات انتخابات عادلانه است اونجایی که بناست رفیقش را از قدرت کنار بزند انتخابات تشریفات است. تضعیف مشارکت در انتخابات این آرزوی دشمن است این ایده دشمن است».

آخوند روحانی در روز ۷ بهمن گفته بود: بزرگترین خطر برای دمکراسی و براي حاکمیت ملی آن روزی است که انتخابات بشه تشریفات. جای دیگری انتصاب بفرمایند بعد مردم پای صندوق بروند بخواهند تشریفات انتخابات را انجام دهند. خب حالا اگر ما بخوايم بريم پاي صندوق راي بديم/به شما می‌گویند بروید وارد یک فروشگاه بزرگ شوید و یک جنسی را انتخاب کنید، اگر یک جنس بیشتر نیست، یک مارک هم بیشتر نیست، دیگر انتخاب لازم نیست.

در جمعه بازار تهران هم آخوند امامی کاشانی، دنباله حرف خامنه ای را درباره نمایش انتخابات و بسیج حکومتی ۲۲بهمن گرفت و با خرفتی ترس و استیصال گفت: «هر کس در خانه اش ۲۲ بهمن بنشینه و بتواند حرکت کند و نکرده، واقعا جفا کرده است به ۲۲ بهمن جفا کرده است. آمدن پای صندوقها این اهمیت دادن  به امنیت کشوره. این به معنای این است که کشور را بیمه میکنه. دشمن به این جمعیت نگاه میکنه».

روز پنجشنبه نیز آخوند جلاد ابراهیم رئیسی رئيس قضائيه خامنه ای، در وحشت از کسادی نمایش انتخاباتی رژیم و بحران درونی رژیم دراین رابطه ، اعلام کرد: هر کس انتخابات را زیر سؤال ببرد در جبهه دشمن قرار می‌گیرد.

خانم مریم رجوی در رابطه با سخنان رئیس قضائیه خامنه‌ای اعلام کرد: در وحشت از تحريم سراسري، رئيسي سردژخيم قضاييه رژيم تهديد كرد هرکس با هر انگیزه‌ای انتخابات را زیر سئوال ببرد، در جبهه دشمن قرار می‌گیرد.
درست ميگويد عموم مردم دشمن آخوندهاي حاكم هستند. تحريم انتخابات فريضه ملي و پيمان ملت ايران با كهكشان شهيدان است.

جواد لاریجانی، مهره ویژه خامنه برای توجیه شکنجه و اعدام و تروریسم، در اعتراف به نیاز ذاتی و حیاتی حکومت آخوندی به صدور تروریسم و نقش سردژخیم به هلاکت رسیده خامنه ای پاسدار قاسم سلیمانی، گفت: «الآن در سوریه قدرت نظامی سوریه فقط ارتشش نیست بچه‌های تربیت شده مکتب سلیمانی اونها پشتیبان یک حرکت نظامی اینها بکبان نظامی اونجا شدند شبیه آن در لبنان و شبیه آن در عراق ‌این انصارالله یکی از فرزندان تز مقاومت و استراتژی حضرت امام است اینها بچه‌های اونها هستند که البته در زمان ولایت امر آقای خامنه‌ای رشد کردند یعنی اون تز دارد دنبال می‌شود.
... ما خجالت نمیکشیم بگوییم به اینها کمک کردیم چون دولت آمریکا چند تا تکه پاره آهن گرفت می‌گفت که اینها را موشک ایرانی هاست سر هم کرد توی سازمان ملل نشان داد رهبر معظم انقلاب فرمودند شما چرا زحمت می‌کشید شما جلوی ما را نگیرید ما به اینها اسلحه خواهیم داد یعنی ما که ابا نداریم باید به اینها اسلحه بدهیم از خودشان دفاع کنند بنابراین اون چه که در یمن اتفاق می‌افتد پیروزی عظیم مکتب حضرت امام است».