۱۳۹۸ دی ۱۲, پنجشنبه

چهرۀ «اَراذل و اوباش»، از رو به رو!-- قسمت اول

                             اراذل و اوباش رژیم آخوندی
                                      اراذل و اوباش رژیم آخوندی
خامنه‌ای، سرکردۀ قدّاره بندان نظام پا به گور آخوندی، قیام دیماه مردم به جان آمدۀ سراسر ایران را، مانند قیامهای توفنده و برانداز سال ۹۶، در نتیجۀ شورشگری «اشرار» خواند.

او گفت: «آتش زدن به فلان بانک، این کار مردم نیست، این کار اشرار است... در یک چنین حوادثی، معمولاً، اشرار، کینهورزان، انسانهای ناباب وارد میدان می‌شوند» و از پاسداران جنایتپیشۀ آتش به اختیارش خواست که «وظایف خود را انجام دهند».
این «وظایف» را پا در رکابان خون‌ریز سپاه و بسیج و دیگر قدّارهبندان ولایت آدمکشان، با کشتاری وحشیانه با گلوله‌های جنگی، با شلیک از راه نزدیک و از پشت در مغز سرِ دادخواهان بی‌سلاح و مردم معترض به گرانی و فقر و بیکاری، و با کشتارگروهی مردم با تیربار و توپ و تانک مانند قلع و قمع خونین و وحشیانۀ بیش از دویست تن در نیزارهای ماهشهر، با سفّاکی تمام، به پیش بردند و فاجعه آفریدند.
در قیام مردم کوی طلّاب مشهد در اعتراض به ویران کردن خانههایشان به دست مأموران شهرداری، نیز خامنه‌ای، «رهبر» و «ولی‌فقیه» رجّاله‌های حاکم، آنها را «اراذل و اوباش» خوانده بود و درباره‌شان گفته بود: «یک قشرِ رذل و چاقوکش که یک اقلیّت معدودی هم هستند، و یک مشت مفتخورها و لاشخورهای جامعه در این قضیه دست داشته‌اند که دستگاههای انتظامی، البتّه، باید با اینها برخورد کنند؛ باید مثل علفهای هرز، اینها را بکنند و درو کنند و دور بیندازند». در قیام عاشورای ۱۳۸۸ و عاشورای ۱۳۹۶ نیز، مردمی را که از بیداد سالیان حکومت سفّاک «ولی‌فقیه» آدمکشان و چپاولگران به جان آمده بودند، شورشگری یک مشت «اراذل و اوباش» نامیده بود و دست «آتش به اختیار»های رجّالۀ ارتجاع را در کشتار وحشیانۀ دادخواهان علیه بیداری باز گذاشته بود و آن دو بار نیز فاجعه‌ها به بار آمد.

***
این بار نیز، «قیام مردم ایران، که از ۲۴ آبان‌ماه، هم‌زمان در صدها شهر کوچک و بزرگ در سراسر کشور آغاز شد، قیامی برای ‌آزادی و دموکراسی است؛
قیامی است برای پایان دادن به ‌استبداد دینی و فقر و فلاکت و ویرانی شگفتی که در تمام زندگی اقتصادی و اجتماعی ایران حاکم کرده است؛
قیامی علیه سیاستِ گران‌سازی کالاها، که بسیاری از مردم را به ‌فقر کشانده است؛ قیامی است برای پایان دادن به‌ جنگ و جنایت و تروریسم آخوندها در خاورمیانه و تمام جهان؛ قیامی است برای دستیابی به‌ پیشرفت و رفاه و عدالت...
رژیم آخوندی که سراپا در وحشت فرو رفته است،‌ پاسخ اعتراضهای مردم را با کشتار بیش از هزار نفر از قیام‌کنندگان، که دهها نفر آنان نوجوان کمتر از هیجده سال و حتی دختربچه‌های سیزده ـ چهارده ساله‌اند و دستکم ۱۲هزار دستگیری داده است.