۱۳۹۷ بهمن ۱۱, پنجشنبه

رویترز: آمریکا گفت مکانیزم تجاری اتحادیه اروپا با رژیم ایران هیچ تاثیری ندارد

                                   سران اروپا - عکس از آرشیو
خبرگزاری رویترز به‌ نقل از دو دیپلمات گزارش داد آلمان فرانسه و انگلستان رسماًًً ساز ویژه اروپا را برای تسهیل بازرگانی غیردلاری با رژیم ایران و دور زدن تحریمهای آمریکا اعلام کردند.

گزارش ۱۶نهاد اطلاعاتی آمریکا: فعالیتهای موشکی رژیم ایران هم‌چنان یک تهدید برای خاورمیانه است

                              جامعه اطلاعاتی آمریکا در سنا
۱۶نهاد اطلاعاتی آمریکا گزارشی درباره چشم‌انداز رفتارهای حکومت آخوندی در سال ۲۰۱۹ منتشر کردند که فعالیتهای موشکی این رژیم را تهدیدی ادامه‌دار برای خاورمیانه ارزیابی کرده است.

سقوط ارزش پول ملی؛ ایران پس از ونزوئلا

حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در بریتانیا، گفته است که ایران در یک سال گذشته در حفظ ارزش پول ملی عملکرد بهتری نسبت به بسیاری دیگر از کشورهای جهان داشته است. فاکت‌نامه درستی و نادرستی این سخن را بررسی کرده است.


پس از قهر روحانی.. خامنه‌ای ضرغامی را از ورود به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی منع کرد


گزارش‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی حکایت از آن دارد که علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، عزت‌الله ضرغامی را از ورود به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی منع کرد.


محاکمۀ فعالان محیط زیست در ایران بدون برخورداری از حق دفاع آغاز شد


محاکمۀ هشت تن از فعالان محیط زیست که در ایران عمدتاً به جاسوسی متهم شده اند، جمعه گذشته پشت درهای بسته در دادگاه انقلاب تهران بدون برخورداری متهمان از حق دفاع از خود آغاز شد.
کمپین حقوق بشر

اتحادیه آزاد کارگران ایران خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط پروین محمدی و جعفر عظیم‌زاده شد



در پی بازداشت پروین محمدی و جعفر عظیم‌زاده، از چهره‌های سرشناس جنبش کارگری ایران، اتحادیه آزاد کارگران ایران با صدور بیانیه‌ای همه تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌های کارگری و مدافع حقوق انسانی در ایران و در خارج کشور را فرا ‌خواند تا به بازداشت غیرقانونی آنان اعتراض كنند.

تعطیلی بخش ویزای سفارت استرالیا در تهران

دولت استرالیا بخش صدور ویزای سفارت خود در ایران را به دلیل وجود رابطه و فساد درگرفتن و صدور ویزا تعطیل کرده است.

وزیر خارجه آمریکا: رژیم ایران تهدیدی برای جهان و آمریکا است


مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا صبح امروز در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیز گفت رژیم ایران تهدیدی برای جهان و آمریکا است.

تماس تلفنی ترامپ و گوایدو و حمایت رئیس جمهور آمریکا از تظاهرات مردم ونزوئلا

 دونالد ترامپ بعد از تماس تلفنی با رهبر اپوزیسیون ونزوئلا طی پیامی از تظاهرات‌ مردم این کشور حمایت کرد.

آخرین تحولات ونزوئلا

خوان گوایدو رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا اعلام کرد اپوزیسیون ونزوئلا ملاقات‌های مخفیانه‌ای با اعضای ارتش و نیروهای امنیتی کشور داشته است.

سیلاب ویرانگر در خوزستان و لرستان

سیلاب های ویرانگر همچنان در خوزستان و لرستان خسارت به بار می آورد و تنها مردم رنجدیده به مقابله پرداخته اند.
اهالی شهرهای سیل زده در خوزستان در چند کیلومتری تاسیسات نفتی با ابتدایی‌ترین امکانات در حال مهار سیل هستند.
چهارشنبه شب سیل شهر سوسنگرد را فرا گرفت و جاده روستایی سوسنگرد به زیر آب رفت. در حال حاضر فقط خودروهای سنگین امکان رفت و آمد دارند.

اعتراف رژیم به پنهانکاری و فریبکاری اتمی در جریان مذاکرات برجام


رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور رژیم دریک اعتراف دیگر به پنهانکاری و فریبکاری اتمی درجریان مذاکرات برجام اعتراف کرد.
علی اکبر صالحی که باتلویزیون حکومتی مصاحبه می کرد، گفت: «درحالیکه مذاکره می کردیم، غنی سازی20 درصدی می کردیم و نمی گفتیم که داریم این کار را میکنیم.

رویترز: سازوکار ویژه مالی اتحادیه اروپا بسیار شبیه برنامه نفت در برابر غذاست

خبرگزاری رویترز به نقل از دو دیپلومات گزارش داد، آلمان و فرانسه و انگلستان رسماً سازوکار ویژه اروپا را برای تسهیل بازرگانی غیر دلاری با رژیم ایران و دور زدن تحریمهای آمریکا اعلام می‌کنند.

۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

اتهام‌های سنگین دولت آمریکا به شرکت چینی هواوی


آمریکا شرکت چینی هواوی و مدیر مالی این شرکت را به تقلب در امور بانکی، سرقت اسرار تجاری و نقض تحریم‌های رژیم ایران متهم کرد.

جان بولتون: حمایت رژیم ایران از مادورو باید متوقف شود



جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد آمریکا برای حمایت از رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا، تمامی گزینه‌ها را در نظر دارد. وی گفت: «آمریکا نیکلاس مادورو و رژیم او را مسئول شرایط ونزوئلا می‌داند.

هادی مظفری: «ورشکسته به تقصیر»


 تیره روزی های رژیم ورشکستۀ ولایت فقیه در ایران، هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و دیوارهای کجی که طیّ چهل سال گذشته بنا کرده، یکی یکی در حال فرو ریختن‌اند.
اوضاع و احوالِ فلاکتبارِ حکومت در سوریه، نمونۀ یکی از این سیاه بختی هاست.

نتایج اجلاس اتحادیه اروپا بر سر سازکار پرداخت مالی اروپا به ٰرژیم ایران



سپاه پاسداران در خبرگزاری خود درباره نتایج اجلاس روز دوشنبه اتحادیه اروپا نوشت: درحالی‌که قرار بود سازوکار پرداخت مالی اروپا و جمهوری اسلامی روز دوشنبه رونمایی شود، اما این امر بار دیگر به تعویق افتاده و ابهامات تازه‌ای نیز در مورد این ساز کار و مطرح‌شده و بر اساس گزارش‌های غیررسمی قرار است اروپا در بیانیه خود، به ابعاد دیگری رابطه با نظام ازجمله مذاکرات در مورد یمن و هم‌چنین برنامه موشکی نیز بپردازد.

عزیز پاک‌نژاد: معضل «آلترناتیو» سازی در چرخش وارونه معادلات ایران


 مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا «سیاست» قطع نفوذ و حضور سیاسی، نظامی و مذهبیِ ارتجاع حاکم بر ایران در چند کشور حوزه خلیج فارس و خاورميانه را دنبال می کند. این «سیاست» در راستای منافع آمریکا و متحدان آن در خاورمیانه تنظیم شده و توسط تیمی از نخبه های پرنفوذ دستگاه دیپلماسی آمریکا که به مسائل ایران احاطه درستی دارند، با سرعت و جدّیت دنبال می شود.

بحران بر سر اعتراف سفیر سابق رژیم در آلمان


بحران بر سر اعتراف سفیر سابق رژیم در آلمان، این‌که اسناد اروپا درباره توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت را نمی‌توان رد کرد، و نیز پذیرش تحویلی انجام عملیات تروریستی توسط رژیم در اروپا، و همچنان ادامه دارد. دریکی از آخرین نمونه‌ها سخنگوی پریشان‌حال و بی‌رمق وزارت خارجه رژیم را هم درآورد.

ملیکا: من و رنگ‌های پائیزی - به یاد استاد بهرام عالیوندی در زادروزش، پانزدهم بهمن!

سالی یک‌بار ــ اگر بخت یارشود و آسمان و زمین مدد کنند ــ یک گرد‌هم‌آئی کوچک خانوادگی ترتیب می‌دهیم برای ناهار و گپ و گفت صمیمانه و دلنشین همراه آن!آن سال دریکی ازروزهای پائیزی قرارشد بااتوبوس به منطقه  کوهستانی نزدیک شهرمان برویم.ازاتوبوس كه پياده شديم،دور
 نمای زیبا وروشن شهرچشمانمان رانوازش داد.چند دقیقه‌ای به تماشا ایستادیم و درهوای زلال وپاک آنجا دم زدیم و سپس برای پیاده‌روی پیش از ناهار وارد راه جنگلی کوهستان شدیم.



سرخوردگی حکومت آخوندی از برجام اروپایی


تلویزیون حکومتی نیز سرخوردگی حکومت آخوندی از برجام اروپایی و درعین‌حال نیاز به برجم را برملا کرد و کمال خرازی وزیر خارجه سابق رژیم گفت: برجم را باید حفظ کنیم.

بررسی جمع‌بندی اجلاس شورای وزیران اتحادیه اروپا در باره موشک، منطقه و سازوکار مالی با رژیم ایران


روز دوشنبه اجلاس شورای وزیران اتحادیه اروپا در بروکسل جمع‌بندی این اتحادیه در باره موشک و منطقه و هم‌چنین سازوکار مالی اروپایی برای تبادلات مالی با حکومت آخوندی را مورد برسی قرارداد.

سفیر سابق رژیم ایران در آلمان: اروپا مدارکی دارد که ما نمی‌توانیم رد کنیم



علی ماجدی، که تا دوماه پیش سفیر رژیم در آلمان بود درباره توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، تصریح کرد که در این باره اروپایی‌ها اسنادی دارند که ما نمی توانیم آن را به راحتی رد کنیم.

افشای توطئه وزارت اطلاعات


اینجانب محمود ممبینی با خواندن خبری در سایت های وزارت اطلاعات منجمله سایت فراق رژیم، از زبان مامور وزارت اطلاعات بنام سنجابی خواندم و از اینکه نام من در ردیف مزدوران و ماموران وزارت اطلاعات بدنام که دررابطه تنگاتنگ با سفارت رژیم در آلبانی هستند آمده شوکه شدم.

گزيده ها بوی الرحمان ولی فقیه به مشام می‌رسد؟


دن کوتس رئیس جامعه اطلاعاتی آمریکا: رژیم ایران به حمایت از تروریسم ادامه می‌دهد


دن کوتس رئیس جامعه اطلاعاتی آمریکا 
دن کوتس رئیس جامعه اطلاعاتی آمریکا روز سه‌شنبه ۹بهمن ۹۷در جلسه استماع کمیته منتخب اطلاعات سنا گفت: رژیم ایران به جاه‌طلبیهای خود در منطقه ادامه داده و با وجود ضعیف شدن اقتصادش توانمندیهای نظامی خود را ارتقا می‌دهد.

پیامدهای توقف مجدد لایحه پالرمو

 سخن روز 
لایحه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی موسوم به پالرمو از لوایح ۴گانهٔ FATF بار دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام متوقف شد و این مجمع نتوانست دربارهٔ آن چه تصویب یا رد به نتیجه برسد و تصمیم‌گیری را به آینده موکول کرد. به این ترتیب بار دیگر شدت بحران و درماندگی نظام از اتخاذ تصمیم دربارهٔ یکی از موضوعات حیاتی رژیم نمایان شد.

گزارشی درباره مؤسسه غارتگر حکومتی ضد مولی الموحدین وابسته به سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس

 
موسسه غارتگر ضد مولی موحدین 
مؤسسه غارتگر حکومتی ضد (مولی موحدین) در پوشش به‌اصطلاح خیریه، نمونه دیگری از چنگ انداختن سپاه پاسداران و آخوندهای پلید حاکم بر میهنمان بر اقتصاد ایران و صرف اموال چپاول شده برای پیشبرد مقاصد شوم جنگ‌افروزانه و تضمین بقای ولایت فقیه است.

۱۳۹۷ بهمن ۷, یکشنبه

سالگرد فرار محمدرضا شاه (۶)--علائق مشترک شاه و شیخ

شاه رفت
در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی ۵۷!
۴۰سال پس از سقوط سلطنت، مردم ایران در قیامی بزرگ و اوج‌گیرنده، تماماً همان مطالباتی را پیگیری می‌کنند که برای تحقق آنها دیکتاتوری سلطنتی را سرنگون کردند.

مذاکرات پنهانی؟

سخن روز
وزیر خارجهٔ فرانسه فاش کرد که مذاکرات مخفیانه‌ای از مدتی پیش‌ بین رژیم و فرانسه جریان داشته است. برملا شدن مذاکرات مخفیانه جنجال و تلاطم جدیدی در رژیم به‌پا کرده است. موضوع مذاکره را سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم هم تلویحاً تأیید کرد، اما برخلاف لودریان، قاسمی گفت که ما بر سر مسائل خودمان با کسی مذاکره نمی‌کنیم.

اعتراف رژیم ایران از افشای فعالیتهای هسته‌یی رژیم در نظنز و اراک توسط مجاهدین و مقاومت ایران

                                       سایت اتمی اراک
رسانه حکومتی ایسنا روز ۵بهمن ۹۷ با درج گزارشی از فعالیتهای هسته‌یی رژیم آخوندی، یکبار دیگر سوز دل آخوندها را از کلان ضربه سیاسی و استراتژیکی که با افشاگریهای اتمی مجاهدین و مقاومت ایران بر پیکر رژیم آخوندی وارد شده و خواب و خیالهای آخوندها برای دستیابی به بمب هسته‌یی برای تضمین بقای فاشیسم مذهبی و نظام مبنتی بر ولایت فقیه را برباد داد، به نمایش گذاشت.

هشدار فرانسه درباره تحریم‌های تازه در صورت شکست گفت‌وگوهای موشکی با ایران

 ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه، روز جمعه به جمهوری اسلامی هشدار داد در صورت بی‌نتیجه بودن گفت‌وگوها بر سر برنامه موشک‌های بالیستیک ایران، پاریس آماده است تا تحریم‌های تازه‌ای ،علیه تهران اعمال کند.


خیانت اوباما به مردم ایران از زبان یک کار گزار رژیم


روایت حسین موسویان از چهار تحول بی‌سابقه در روابط تهران و واشنگتن
حسین موسویان، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دوره دولت محمد خاتمی در مقاله‌ای مشترک با یونس محمودیه که از سوی دانشگاه اقتصاد لندن منتشر شده، به ویژگی‌های مناسبات تهران و واشنگتن در دوره اوباما و ترامپ پرداخته است.

نماینده مجلس رژیم: دستگیری سلطان‌های مفاسد نشان دهنده وجود پولشویی است


به باور یک نماینده مجلس ایران عده‌ای در این کشور نمی‌خواهند با فساد مبارزه شود. وی دستگیری سطان‌های مفاسد اقتصادی در ایران را پاسخ به کسانی دانست که ادعا می‌کنند در این کشور پولشویی وجود ندارد

دستمزد فعلی کارگران تنها ۲۵ درصد از هزینه‌های زندگی را تامین می‌کند


دستمزد فعلی کارگران تنها ۲۵ درصد از هزینه‌های زندگی را تامین می‌کند/ سبد معیشت افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است/ شاید نیاز به افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزد داشته باشیم
دستمزد فعلی کارگران تنها ۲۵ درصد از هزینه‌های زندگی را تامین می‌کند/ سبد معیشت افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است/ شاید نیاز به افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزد داشته باشیم

بررسی بحران ونزوئلا در شورای امنیت سازمان ملل

در جلسه شورای امنیت پیرامون بحران ونزوئلا، مایک پمپئو طی سخنان خود ازجمله گفت: وظیفه و تمرکز شورای امنیت ملل متحد حفاظت از صلح و امنیت جهانی است.

نایب رئیس پارلمان اروپا: با نزدیک شدن اجلاس ورشو، اعتماد به رژیم ایران یک سراب است


ریچار چارنسکی نایب رئیس لهستانی پارلمان اروپا طی مقاله یی که در سایت یوروآسیا(Eurasianet درج شده نوشت:‌ مقامهای رژیم ایران به اجلاس بین‌المللی ورشو با خودستایی پاسخ دادند.

اتحادیه اروپا سرکوب تظاهرات ونزوئلا را محکوم کرد


نماینده عالی اتحادیه اروپا طی اطلاعیه یی اعلام کرد:‌ تظاهراتهای گسترده مردمی که طی روزهای اخیر در ونزوئلا بوقوع پیوسته با خشونت بی نظیری از جانب مقامها مواجه شده که موجب مرگ تراژیک افراد متعددی شده و افراد خیلی بیشتری مجروح و دستگیر شدند.

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان کاسپین در مقابل دادسرای عمومی رژیم در تهران


امروز یکشنبه۷بهمن۹۷ غارت‌شدگان موسسه کاسپین در اعتراض به غارت دارایی یک‌عمرشان در مقابل دادسرای عمومی رژیم در تهران تجمع کردند.

nEurope Must Align With US On Iran



News 
January 26, 2019
Europe Must Align With US On Iran
Posted By: Reza  0 Comment
By DR. MAJID RAFIZADEH



۱۳۹۷ بهمن ۶, شنبه

ایران در آستانه یک تغییر بزرگ به قلم سید احمدغزالی

سید احمد غزالی
الشرق‌الأوسط ۹۷/۱۱/۱: ایران در آستانه یک تغییر بزرگ به قلم سید احمدغزالی
هنگامیکه بحثها در معادله سیاسی قیام مردم ایران به موضوع آلترناتیو می‌رسد، این بدان معناست که رژیم حاکم رو به زوال است.

نمادهای حکومت آخوندی در مشهد، خرم‌آباد، ماهشهر، میاندوآب و گچساران توسط کانونهای شورشی ایران منهدم شد

       انهدام نمادهای حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی در شهرهای ایانگزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایرانبه‌آتش کشیدن مقر بسیج سرکوبگر در مشهداعضای کانون شورشی ۶۲۰ مشهد، طی یک عملیات انقلابی ورودی یکی از پایگاههای نیروی سرکوبگر بسیج موسوم به سعید کلاهی را در تاریخ سوم بهمن ماه جاری به آتش کشیدند.

کارزار ایرانیان آزاده در ایتالیا، استرالیا و هلند : حمایت از قیام مردم ایران، محکومیت تروریسم رژیم آخوندی


حامیان مقاومت و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و نمایندگان جوامع مختلف ایرانی مقیم ایتالیا در شهر تورینو اکسیونی را به حمایت از قیام ملی و سراسری و مقاومت سازمان‌یافته‌ی مردم غیور ایران برپا کردند.

تشکیل جلسه شورای امنیت و بررسی وضعیت ونزوئلا


رابرت پالادینو از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: مایک پمپئو وزیر خارجه روز شنبه به نیویورک سفر خواهد کرد تا در جلسه علنی شورای امنیت در مورد وضعیت در ونزوئلا شرکت کند.

فعالیت های کانون‌های شورشی در بهشهر، تهران، خراسان رضوی و حسینیه خوزستان

کانون‌های شورشی با فعالیت های خود در سرتاسر میهن خواست مردم ایران برای برقراری ایرانی آزاد و آباد و پاک شدن این زیباترین وطن از لوث وجود رژیم ضد بشری آخوندی را نوید می دهند.

کنفرانس در شهرداری شهر نونه ایتالیا- حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران


به دعوت شهرداری شهر نونه در استان پیمونته ایتالیا و با همکاری دانشگاه این شهر، جلسه‌ای در سالن شهرداری شهر نونه ، در حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران برای آزادی و در محکومیت نقص حقوق بشر توسط رژیم آخوندها در ایران برگزار شد

ایران - اعتراف متولی دیپلماسی رژیم به "تروریسم صادراتی"



دوگانه‌گویی و بحران اجتماعی

سخن روز
رئیس دستگاه قضایی خامنه‌ای در نشست رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور و دادستانهای رژیم در استانها، به‌طور متناقضی هم به سختی معیشت و وارد آمدن فشارهای اقتصادی بر مردم ابراز وحشت کرد و هم آن را جنگ روانی دشمن خواند.


۱۳۹۷ بهمن ۵, جمعه

شرکت وزیر خارجه انگلستان در اجلاس لهستان علیه رژیم ایران

                             جرمی هانت وزیر خارجه انگلستان
وزیر خارجه انگلستان موافقت کرد که در اجلاس لهستان که برای بررسی جنگ‌افروزی رژیم آخوندی تشکیل می‌شود، شرکت کند. وی اولین وزیر خارجه است که رسماًً موافقت خود را با شرکت در این اجلاس اعلام کرده است.

اعتراف به فعالیت‌ تروریستی و واکنشهای سراسیمه


تروریسم حکومتی آخوندها
اعتراف علی ماجدی سفیر سابق رژیم در آلمان مبنی بر دست داشتن عوامل نظام در عملیات تروریستی در خارج کشور واکنش‌های هراس‌آلودی را در پی داشت