۱۳۹۶ فروردین ۱۷, پنجشنبه

دژخیم هیئت مرگ! کاندید خامنه ای برای ریاست جمهوری

سرانجام پس هفته‌ها کش‌وقوس و بازی با رسانه‌های حکومتی، آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی برای شرکت در نمایش انتخابات در دیکتاتوری ولی‌فقیه اعلام آمادگی کرد.








در این رابطه رسانه‌های حکومتی منجمله «انتخاب» در یک خبر کلیشه‌ای از جمله تصریح کرده‌اند: «صولت مرتضوی که به نمایندگی از ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، اعلام کرد که با انصراف از هیئت نظارت بر انتخابات، کاندیداتوری خود را پذیرفت و بنده این را خدمت شما اعلام می‌کنم». (سایت خبر فارسی ۱۷ فرودین ۱۳۹۶)

آخوند رئیسی که یکی از عاملان و آمران  قتل عام بیش از ۳۰ هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز در سال ۶۷ است همواره از نزدیکترین و معتمدترین فرد به خمینی و خامنه‌ای محسوب می‌شود که طی سه دهه گذشته داری بالاترین مناصب سرکوب و جنایت در رژیم آخوندی بوده است.
برای نمونه وی در سن ۱۹ سالگی از سوی خمینی ملعون به‌عنوان «دادیار دادستانی کرج» منصوب گردید و در ادامه به سمت دادستانی بیدادگاه های رژیم در همدان و سپس به معاونت دادستانی حکومت در بخش «گروهکی» رسید. اوج شقاوت و جنایات وی را باید در پرونده‌های خونین اعدام‌های سال ۶۷ و کشتار بیرحمانه زندانیان سیاسی بی‌دفاع و بی‌گناه جستجو نمود.

به گزارش سایت مجاهدین خلق (۱۶ فروردین ۱۳۶۷): «در تابستان ۱۳۶۷ و به دنبال فرمان خمینی دجال، بیش از ۳۰ هزار زندانی سیاسی مجاهد و آزادیخواه در زندان‌های اوین تهران، گوهردشت کرج و سایر زندان‌های رژیم آخوندی اعدام شدند. آخوند ابراهیم رئیسی که در آن زمان جانشین دادستان تهران بود، همراه با آخوند حسین‌علی نیری (حاکم شرع)، مرتضی اشراقی (دادستان تهران)، آخوند مصطفی پورمحمدی (معاون و نماینده وزارت اطلاعات) و اسماعیل شوشتری (رئیس سازمان اداره زندانها) اعضای کمیته‌ی‌ مرکزی تصمیم‌گیرنده در خصوص این اعدام‌ها موسوم به «هیئت مرگ» بودند. این هیئت از سوی خمینی دجال مأموریت یافته بود تا تکلیف آن دسته از زندانیان سیاسی را که هم‌چنان استوار و پایدار و «سر موضع» بودند، روشن کند».

بدین ترتیب ولی‌فقیه ارتجاع با به میدان فرستادن یک آخوند دژخیم، طرح و نیت اصلی خود را برای مهندسی در نمایش انتخابات در اردیبهشت ماه را به نمایش گذاشته است. ابعاد تنفر عمومی که بازتاب آن را حتی در میان باندهای متخاصم آخوندی به‌خوبی می‌توان دید، به حدی است که برای نمونه آخوند غرویان به‌صراحت به عمق تنفر مردم نسبت به کاندیداتوری این مهره خامنه‌ای اعتراف کرد و گفت: «رئیسی (باید توجه کند که از حکم تولیت آستان قدس هنوز مدت زیادی نگذشته) و این صورت خوبی ندارد که او از این پست بیاید و برای ریاست‌جمهوری وارد شود. ورود رئیسی به صحنه انتخابات در بین مردم حرف و حدیث‌هایی به دنبال خواهد داشت و سؤال‌های بسیاری مطرح می‌شود».