۱۳۹۸ بهمن ۲۴, پنجشنبه

فعالیت کانون‌های شورش و قیام در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، قزوین، اندیمشک و لاهیجان - ۲۳بهمن

فعالیت کانونهای شورش و قیام در شهرها
                          فعالیت کانونهای شورش و قیام در شهرها
کانون‌های شورش و قیام در شهرهای میهن اقدام به نصب تراکت و بنر در مخالفت با نمایش انتخابات رژیم آخوندی کرده و تنها رأی خود و مردم ایران را سرنگونی اعلام کردند.
تهران - کانون شورشی۵۱۵نصب بنر بزرگ مسعود و مریم رجوی از پل عابر اتوبان امام علی با شعار: رأی من سرنگونی / تحریم رژیم و نمایش انتخابات وظیفه ملی است

تهران - کانون شورشی۳۲۵
نصب بنر مریم رجوی با شعار: رأی من سرنگونی
تهران - کانون شورشی۶۳۹
نصب بنر مریم رجوی با شعار: درود بر رجوی رأی من سرنگونی

کرج - کانون شورشی۷۸۹
نصب بنر مریم رجوی با شعار: تحریم رژیم و نمایش انتخابات وظیفه ملی است
اصفهان – کانون شورشی ۳۲۴
نصب بنر مریم رجوی با شعار: رأی من سرنگونی

تهران
دیوارنویسی با شعار: درود بر مجاهد مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر/ نه تاج و نه عمامه آخوند کارت تمامه/ رأی من سرنگونی / درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای رأی من سرنگونی / مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی رأی من سرنگونی

تهران
دیوارنویسی با شعار: مرگ بر خامنه‌ای/ مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی رأی من سرنگونی نظام آخوندی/
رای ما سرنگونی آخوند مکار
مشهد
دیوارنویسی با شعار: مرگ بر خامنه‌ای رأی ما سرنگونی
اصفهان
دیوارنویسی با شعار: رأی من سرنگونی
قزوین
دیوارنویسی با شعار: مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر درود بر رجوی
اندیمشک – کانون شورشی ۵۵۵
دیوارنویسی با شعار: درود بر رجوی
لاهیجان
دیوارنویسی با شعار: رأی ما سرنگونی