۱۳۹۸ مهر ۱۸, پنجشنبه

کانون‌های شورشی تصاویر خامنه‌ای و نمادهای حکومت آخوندی را به آتش کشیدند



کانون‌های شورشی با فعالیت‌های خود چونان رعد و برق، شب اختناق موحش رژیم ولایت‌فقیه را شکافته، در دل مردم ستمدیده گل امید، و عزم قیام و رزم می‌کارند.
کانون شورشی ۷۴۱ تهران
اعضای دلیر کانون شورشی ۷۴۱ تهران، در راستای گسترش قیام و راهگشایی سرنگونی رژیم جهل و جنایت آخوندی طی یک عملیات ضداختناق، ورودی یک مرکز سرکوب و جاسوسی سپاه پاسداران خامنه‌ای، موسوم به پایگاه بسیج محبی را به آتش کشیده، مزدوران ولایت‌فقیه را به وحشت انداختند.


                         کانون شورشی ۹۱۹ تهران
همچنین دلاوران عضو کانون شورشی ۹۱۹ پایتخت، در عملیات خود ورودی یک مرکز بسیج، موسوم به علی هاشمی را که مرکزی برای گسترش سرکوب، اختناق و جاسوسی پاسداران شب است را به آتش کشیده، در دل مردم ستمدیده نور امید کاشتند.


                           كانون شورشی ۷۸۲ شیر
ازدر شیراز نیز شجاعان عضو کانون شورشی ۷۸۲ این شهر، در عملیات شبشکنانه خود بنر تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را که در ورودی یک دبیرستان نصب شده بود، به‌آتش کشیده، قسمتی از شهر را از لوث وجود این نماد جهل و جنایت پاکسازی نمودند.


کانون شورشی ۹۰۰ خوی

اعضای کانون شورشی ۹۰۰ خوی نیز طی یک عملیات شجاعانه یکی دیگر از نمادهای رژیم ولایت‌فقیه را آتش زدند. اعضای این کانون شورشی در این عملیات انقلابی بنر تصاویر ولی‌فقیه ارتجاع را منهدم کردند.


کانون شورشی ۳۷۷ ماکو

در ماکو نیز تابلو یکی از مراکز سرکوب رژیم ضدبشری که دجالگرانه بر آن نام اردوگاه قدس نهاده‌اند، توسط اعضای کانون شورشی ۳۷۷ این شهر به آتش کشیده شد.