۱۳۹۷ اسفند ۱۳, دوشنبه

کشکمش برسر مصوبه افزایش حقوقها و اعلام ناتوانی دولت روحانی از تامین مالی این مصوبه


    مجلس آخوندی لایحه بودجه سال ۹۸ دولت روحانی را حالی به تصویب رساند.
این درحالی است که ورشکستگی رژیم و فقدان منابع مالی تامین بودجه از یکسو و مانور مجلس آخوندی برای افزایش حقوق کارمندان، از سوی دیگر به تشنجی بین دولت و مجلس ارتجاع منجر شد.
نوبخت معاون روحانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه رژیم گفت: ارائه پیشنهاد بدون در نظر گرفتن منابع اعتباری و محاسبات بودجه، صرفاٌ ‌با هدف تأثیرگذاری بر روی افکار عمومی و بهم ریختن شاکله بودجه است و دولت نمی‌تواند به حقوقها چهارصد هزار تومان اضافه کند.
ازسوی دیگر یک عضو مجلس ارتجاع در جلسه روز یکشنبه مجلس گفت: «دولت هنوز مجلس جلسه‌اش تمام نشده، عنوان میکند که من به مصوبه مجلس عمل نمیکنم. متأسفانه دولت هنوز مجلس جلسه‌اش تمام نشده عنوان میکنه من عمل نمیکنم من قبول نمیکنم».
لاریجانی: نمیتونه عمل نکنه آقای موسوی لارگانی هر کسی حرفی زد اینقدر روش حساب نکنید. مگه کسی میتونه قانون رو رعایت نکنه.
لارگانی: من عرضم اینه که
لاریجانی: خب بیجا کرده این حرف رو زده.
جنگ و جدال باندهای حکومتی در مجلس رژیم برسر تصویب نشدن لوایح مربوط به اف ای تی اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم‌چنان ادامه دارد.
حاجی دلیگانی عضو مجلس رژیم، درباره کشمکشهای درونی بر سر تن دادن به کنوانسیونهای مربوط به اف.ای.تی.اف گفت: روحانی گفته مواظب باشید صدای مخالفت در رابطه با اف.ای.تی.اف در جامعه شنیده نشود و مردم به این نتیجه برسند که دیگر کاری از پیش نمی‌توان برد، در مقابل، روحانی می‌گوید که علت قاچاق ارزانی است.
وی افزود: قطب‌نمای دولت به سمت غرب تنظیم شده است.

نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت رژیم نیز گفت: تصمیم‌گیری در مورد لوایح پالرمو و سی.اف.تی به رفتار اروپایی به عنوان طرف مقابل بستگی دارد لذا تعیین تکلیف این دولایحه به تعویق افتاد.
وی افزود: ما نمی‌توانیم تعهد یکجانبه بدهیم تا تجربه برجام تکرار نشود.