۱۳۹۸ فروردین ۹, جمعه

خسارات و تلفات سنگین رژیم آخوندی در حملات هوایی به شمال سوریه

ذخایر مهمات رژیم آخوندی در فرودگاه حلب در سوریه هدف چند حمله هوایی قرار گرفت و طی آن شماری از پاسداران و شبه نظامیان اعزامی خامنه ای برای حفظ رژیم بشار اسد و جنگ با مردم سوریه کشته شدند.


یک فرودگاه نظامی که توسط نیروهای رژیم آخوندی مورد استفاده قرار میگیرد، هدف حملات هوایی بود
خبرگزاری رویترز به نقل از دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه نوشت: منطقه مورد حمله، از مراکز مورد استفاده نیروهای رژیم ایران است. در این حمله یک انبار بزرگ تسلیحات و تدارکات متعلق به سپاه پاسداران هدف قرار گرفته است.
گزارش رسانه‌ها حاکیست، اطراف فرودگاه نیرب در حلب نیز مورد اصابت موشک قرار گرفته است. این فرودگاه مورد استفاده نیروهای حکومت آخوندی است و در کمتر از یکسال اخیر دوبار مورد حمله هواپیماهای اسرائیلی قرار گرفته است.
دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه هم‌چنین اعلام کرد هفت تن از نیروهای نظامی و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در این حمله کشته شدند.
خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی گرازش داد: به دنبال این حملات برق مناطقی از شهر حلب قطع شد.
رویترز گزارش داد: کارشناسان نظامی می‌گویند حلب یکی از مناطق اصلی محل حضور نیروهای سپاه پاسداران است. منابع اپوزیسیون سوریه نیز رویترز گفتند یک انبار بزرک مهمات و مرکز پشتیبانی وابسته به نیروهای تحت حمایت رژیم ایران در منطقه صنعتی بمباران شدند.
رسانه‌های اسرائیل از کشته شدن شماری از پاسداران و نیروهای رزیم آخوندی در جریان این حملات خبر داده و به نقل از منابع، نوشتند: چندین تاسیسات و انبارهای متعلق به سپاه پاسداران در جنوب و شرق حلب مورد هدف قرار گرفتند.
 صدای انفجارات بزرگی در ذخایر مهمات رژیم ایران در این منطقه شنیده شده است. در میان کشته شدگان یک یا دو مقام بلندپایه رژیم ایران وجود دارد، تعدادی از هواپیماهای رژیم ایران که در فرودگاه بودند نابود شده‌اند. این هواپیماها برای انتقال تسلیحات برای حزب‌الله گروه وابسته به رژیم ایران مورد استفاده قرار می گرفت.