۱۳۹۶ مهر ۲۰, پنجشنبه

مامور وزارت اطلاعات زهرا میرباقری


زهرا میرباقری در تاریخ ۹تیر۱۳۹۰ برای اثبات مزدوری خود در یک شوی مسخره مطبوعاتی که در وزارت دفاع نوری المالکی ترتیب داده شده بود، به صحنه آورده شد. در این شوی مطبوعاتی که صحنه چرخان آن محمد العسکری سخنگوی مالکی در وزارت دفاع و از دست‌اندرکاران جنایت ۱۹فروردین بود، چهار تن از مأموران اطلاعات آخوندی تحت عنوان «اعضای سابق مجاهدین» را به صحنه آورد تا جنایت ضدبشری ۱۹فروردین۱۳۹۰ علیه مجاهدان اشرف را توجیه کرده و دستهای خونین مالکی را بشوید و برای کشتارهای بعدی زمینه سازی کند


 

زهرا میرباقری، محمدرضا گلی اسکاردی، غفار بالافکنده، عین الله شعبانی و محمد العسکری 
درشوی مطبوعاتی وزارت دفاع مالکی

زهرا میرباقری به پاس این خوش خدمتی توسط وزارت اطلاعات به اروپا اعزام شد تا در شرایطی که مجاهدان اشرفی تحت انواع محاصره و حملات زمینی و موشکی و… قرار داشتند، تیغ جلاد را بر گردن قربانی تیز کند. او به کارزار شیطان سازی رژیم علیه مجاهدین پیوست و در کنار کثیف ترین مزدوران وزارتی همچون بتول سلطانی، محمدحسین سبحانی، بتول ابراهیمی، بتول ملکی و …. قرار گرفت.
زهرا میرباقری در تریبون های مختلف ایادی اطلاعات رژیم با صحنه گردانانی همچون پارسا سربی از مزدوران خارجه نشین رژیم مورد سوءاستفاده علیه مجاهدین قرار گرفت.
با این قبیل اقدامات بود که این خائن با دریافت اجرت خیانت و مزدوری خود توانست اذن دخول به آغوش نظام ولایت فقیه و بازگشت حقیرانه و خائنانه به زیر حاکمیت ملایان جنایتکار را بدست آورد.
میرباقری در نمایش تبلیغاتی رژیم ملایان به تاریخ  ۲مرداد ۹۳ گفت: 
«من به نسل جوان این پیام رو میدم که اسیر تبلیغات این فرقه نشن، امکان داره از راههای تبلیغاتی از طریق اینترنت از طریق سایتهای مختلف با اسامی مختلف بخوان وارد بشن برای جذب اینها، بعنوان کمک مالی به عنوان خبرگیری، به عنوان هر وسیله دیگه. اما اینها آگاه باشن که این سازمان، سازمان سوخته ای هستش و جز فرقه ای مخرب برای کنترل ذهن شستشوی مغزی نیست.        
                 
                                مزدوران زهرا میرباقری و نرگس بهشتی در شوی آخوندی تحت عنوان«آسمان آبی»

زهرا میرباقری به همراه مزدوران ابراهیم خدابنده و نرگس بهشتی در ۱۹تیر۱۳۹۶ در جلسه وزارت در هتل هما شرکت داده شده و ضمن ابراز خشم و کین ولی فقیه ارتجاع از انتقال پیروزمند مجاهدین از لیبرتی به آلبانی از پلیس انترپل درخواست داشتند که «همه اعضای مجاهدین» به رژیم جنایتکار آخوندی «استرداد شوند»!
نماینده خامنهای در کیهان رژیم روز بعد نوشت: «دبیرکل سازمان اینترپل سؤال مربوط به گروهک (مجاهدین) را بی‌پاسخ گذاشت».
در روزهای ۱۹و۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ نیز ماًموران اطلاعات، زهرا میرباقری و ابراهیم خدابنده در نمایش شعبه نجات وزارت اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان شرکت کردند. و اقرار کردند که :«ازجمله اهداف برپایی این همایش آشنا نمودن دانشگاهیان با مجاهدین است تا با ایجاد هوشیاری در آحاد شهروندان و به ویژه دانشجویان در استفاده از فضای مجازی که اکنون جولان گاه تبلیغاتی فرقه ها گردیده است، با این توطئه مقابله شود».
 لینکها: 
نامه افشاگرانه خانم کبری میرباقری  
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران – ۸تیر ۱۳۹۰(۲۹ژوئن ۲۰۱۱ ) 
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران –  ۹تیر ۱۳۹۰(۳۰ژوئن۲