۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

ایران - روحاني: اظهارات هيستريك عليه مجاهدين، دفاع از جنگ افروزي و تروريسم و تاكيد بر انباشت موشكهاي بالستيك


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۸/۸/۹۶ : « آخوند روحاني رئيس جمهور ارتجاع در سخنراني خود در مجلس ارتجاع در روز ۷آبان، خشم و وحشت خود از مجاهدين و مقاومت ايران را به نمايش گذاشت و از سوي ديگر بر ادامه مداخلات جنايتكارانه در كشورهاي منطقه و برنامه توليد موشكهاي بالستيك و ذخيره كردن آنها تأكيد كرد.





وي گفت ”ما موشك را ساختيم، مي سازيم، خواهيم ساخت ... هر سلاحي از هر نوعي نياز داشته باشيم در ساختن اون، در توليد اون، در انبار كردن اون و در زمان لازم براي دفاع خودمان از استفاده از اون ترديد نخواهيم كرد“.
روحاني با وقاحت و دريدگي مدعي شد آمريكا ”امنيت سوريه“ و ”امنيت لبنان“ و ”امنيت عراق“ و ”ثبات و امنيت افغانستان“ را بهم زده و مي خواست ”عراق را تجزيه كند“ اما اين رژيم آخوندي بود كه ”به كمك مردم عراق رفته، به كمك مردم سوريه رفته“ و نگذاشت ”تماميت ارضي عراق خدشه دار بشود“.
علاوه بر دولت آمريكا، رهبران فرانسه، آلمان و انگلستان در هفته هاي گذشته بارها تأكيد كرده اند كه برنامه موشكي و مداخلات رژيم ايران در منطقه موضوع نگراني جدي است و بايد در هماهنگي با آمريكا با آن مقابله شود.
اظهارات روحاني درحاليست كه هر روز جزييات بيشتري از روابط آخوندها با القاعده و داعش و طالبان و كمكهاي مالي و لجستيكي رژيم به آنها برملا ميشود. ايجاد و تقويت جريانهاي تروريستي چه با باندرول سني و چه باندرول شيعه توسط رژيم آخوندي و مشاركت مستقيم در كشتار مردم سوريه و عراق و يمن .... هيچ ترديدي باقي نگذاشته است كه اين رژيم عامل اصلي بحران و جنگي است كه از سالها پيش منطقه را فرا گرفته است.
روحاني كه نمي توانست سرخوردگي و خشمش را از استقبال مردمي از مجاهدين و مقاومت ايران پنهان كند بنحو مسخره اي مدعي شد كه رژيم آخوندي مجاهدين را از كشور بيرون رانده و آمريكا به آنها پناه داده است. روز ۴آبان يك ”مقام امنيتي“ رژيم مجاهدين را عامل ”ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در هفته آینده به مناسبت بزرگداشت“ كوروش معرفي كرد و گفت مجاهدين با ”به راه انداختن تجمع اعتراضی علیه مفاسد و مشکلات اقتصادی در کشور“ آنرا ”با طرح شعارهایی علیه نظام“ به انحراف مي كشانند.
روحاني در ۲۰ و ۲۲مهر همزمان با اعلام سياست جديد آمريكا خامنه اي را «حلقه اتصال دين و سياست» خواند كه «فرامين» او «مطاع» است و بنحو مشمئز كننده اي گفت سپاه «نه ‌تنها محبوب ملت ایران بلکه محبوب مردم عراق هم است چون بغداد را نجات داده؛ محبوب کردهای عراق هم است چون اربیل را نجات داده؛ محبوب مردم دمشق و سوریه هم است چون دمشق را نجات داده؛ محبوب مردم لبنان هم است چون طرفدار حیثیت و استقلال لبنان بوده است“.
اظهارات اخير روحاني به خوبي نشان ميدهد داعيه هاي مدراسيون، اعتدال و ميانه روي در رژيم ولايت فقيه تا چه اندازه مسخره و فريبكارانه است و به مجرد اينكه سياست مماشات ضربه ميخورد و سپاه پاسداران جنايتكارترين نيروي تاريخ ايران در ليست تروريستي قرار ميگيرد ماسك ميانه روي روحاني و ظريف هم به كنار رفته و مدافع سينه چاك پاسداران شده، جعفري سركرده پاسداران و سليماني سركرده تروريست ها را در آغوش مي كشند.
مقاومت ايران تاكنون بارها اعلام كرده است كه همه سردمداران رژيم از هر باندي كه باشند در اعدام و شكنجه و قتل عام زندانيان سياسي و جنگ كشتار در ايران و منطقه مسئوليت مستقيم دارند و بايد در ليست هاي تروريستي و تحريم هاي بين المللي و بخاطر جنايت عليه بشريت در مقابل عدالت قرار گيرند».