۱۳۹۶ آبان ۴, پنجشنبه

داوود باقروند؛ مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران در اروپا


داوود باقروند یکی از آلت فعل‌های گشتاپوی آخوندی است که پس از یک دهه مزدوری در داخل کشور، اخیراً توسط وزارت اطلاعات در مأموریت‌های خارج کشوری به همراه دو مزدور دیگر به نامهای عیسی آزاده و قربانعلی حسین نژاد بکار گرفته‌شده است.
داوود باقروند پس از خزیدن زیر عبای آخوندها، توسط وزارت اطلاعات در داخل کشور رونمایی شد تا دروغ‌پردازی‌های ساخته و پرداختة آخوندها علیه مجاهدین و مقاومت ایران را نشخوار کند.
وی در لابه‌لای داستان‌سرایی‌های شناخته‌شده علیه سازمان، به سوزوگداز از ناکام ماندن ولی‌فقیه ارتجاع در نابودی مجاهدین پرداخته و با نقل قول از مطالب طرح شده در یک نشست داخلی سازمان پیش از حملة آمریکا به عراق نوشت: به ما میگفتند «این جنگ، جنگ ما نیست و ما با یک‌طرف جنگ داریم آن‌هم رژیم آخوندی است پس بی‌طرف باقی می‌مانیم
و دنبال کار اصلی خودمان هستیم یعنی جنگ با رژیم آخوندی. به همین مناسبت، مرحلة اول که اختفا نام‌گذاری شده بود برای زمان بمباران‌ها بود. مرحلة دوم مرحله تدافع بود… این‌یک سنت بوده در سازمان که برای شرایط مختلف آماده باید شد تا در صورت پیش آمدن غافلگیر نشوید و از پیش فکر چاره و راه‌حل‌های مناسب و بهترین راه‌حل را کرده باشید». (مـزدور داوود باقروند، پخش‌شده در برنامه پرونده ۲۲ مرداد ۱۳۸۶)
اعزام این قبیل مزدوران به فرانسه و اروپا از جانب اطلاعات آخوندها و نیروی قدس سپاه پاسداران هدفی جز جاسوسی، زمینه‌سازی و تدارک تروریسم علیه پناهندگان ایرانی ندارد. در همین رابطه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه ۲۶ دی ۱۳۹۳ اعزام یک مزدور به اسم عیسی آزاده به فرانسه را افشا نموده بود. ضمن اینکه مقاومت ایران در اطلاعیه ۲۶ دی ۱۳۹۱ اعزام یک مزدور دیگر هم به نام قربانعلی حسیننژاد به فرانسه را به اطلاع عموم رساند. او در فروردین ۱۳۹۱ خود را به کمیتة سرکوب و قاتلان مجاهدان آزادیخواه لیبرتی تسلیم کرده و پس از مدتی به استخدام نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات رژیم درآمد که عکس‌ها و فیلم‌های آن در همان زمان افشا شده است.
داوود باقروند کیست؟
داوود باقروند در خردادماه سال ۱۳۸۳در هنگامة پایداری و ایستادگی مجاهدین سرفراز اشرفی، در مقابل جنایتکاران حاکم بر میهن تسلیم و به تیف (خروجی تحت‌کنترل نیروهای آمریکایی در شمال اشرف) رفت و به‌سرعت به خدمت اطلاعات حکومت آخوندها درآمد. وی در اسفندماه سال ۱۳۸۳ به نزد آخوندها شتافت.
نامبرده طی سالیان بارها از سازمان اخراج شد ولی هر بار با اصرار، خواهان فرصتی مجدد برای ماندن نزد مجاهدین گردید.
اسناد زیر بیانگر همین پروسه اخراج‌ها توسط سازمان و متقابلاً خواهش و التماس‌ها از جانب وی می‌باشد:













































































































































رژیم آخوندی در سراشیب سرنگونی و در انزوای بین‌المللی و داخلی و تلة مرگبار اتمی بزرگ‌ترین تهدید خود را مقاومت و مجاهدین با چشم‌انداز ارتش آزادی‌بخش می‌داند. چراکه آخوندها بیش از هرکس دیگری می‌دانند که این مقاومت سازمان‌یافته تبلور نیروی انسانی و تجارب مبارزاتی سه دهه مبارزه علیه آخوندها است. مجاهدین، آنتی‌تز فاشیسم مذهبی و الهام‌بخش مداوم مردم به اعتراض و خیزش و قیام برای نیل به آزادی هستند.
باید به آخوندها و همه شاگرد جلادان و بچه جلادان و گماشتگان وزارت اطلاعات گفت که خلافت آخوندها در ایران، که پدرخوانده داعش و تروریسم تحت نام اسلام است، هیچ گریزی از سرنگونی ندارد.
مقاومت ایران با یادآوری ترور دکتر کاظم رجوی، محمدحسین نقدی و بسیاری دیگر از پناهندگان ایرانی ضمن هشدار نسبت به توطئه‌های رژیم آخوندی علیه مخالفان و طرح‌های جاسوسی و تروریستی این رژیم، قویاً از دولت‌های فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی می‌خواهد تا مصوبه شورای اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ درباره مأموران اطلاعاتی رژیم ایران را به اجرا گذاشته و مزدوران اعزامی نیروی قدس و گشتاپوی منفور دینی را از خاک خود اخراج کنند.