۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

واکنش آخوند روحانی در مجلس رژیم در مورد شکست برجام

صبح یکشنبه آخوند روحانی در حالی در مجلس رژیم برای معرفی وزیر علوم خود ظاهر شد، که هم در مجلس و هم در بیرون مجلس فضای تشنج حاکم بود.
پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم با تذکرات خود سعی در آرام کردن اعضای معترض مجلس ارتجاع کرد.








دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز همزمان با جلسه مجلسه در اعتراض به وزیر پیشنهادی علوم از سوی روحانی اقدام به تجمع کردند
هم‌چنین دانشجویان دانشگاه سهند تبریز با برپایی تجمع در اعتراض به وزیر علوم پیشنهادی حسن روحانى اعلام کردند که دانشگاه پادگان نیست
                                                                                                                                                                  آخوند روحانی که هم‌چنان زیر ضرب شکست برجام و تشدید تحریمها از سوی باند رقیب قرار دارد، در سخنرانی خود ضمن دفاع از وزیران پیشنهادی نیرو و علوم خود، برای به دست آوردن حمایت باند رقیب به تلاش کرد که با سخنان ضدآمریکایی، آنها را به دادن شعار مرگ بر آمریکا وادار کند.
وی با ادعای این که آمریکا به برخی از کشوری شرق آسیا پیشنهاد مذاکره داده، اما با واکنش منفی روبه‌رو شده، گفت: مگر این کشورها دیوانه اند که با شما مذاکره کنند؟ شما به مذاکره ای که به تایید سازمان ملل رسیده است، پایبند نیستید! آمریکا با این شیوه ای که پیش گرفته است باید آینده تعهدات خود را نسبت به کشورهای دیگر کنار بگذارد.
آخوند روحانی هم‌چنین با دفاع از ماجراجوییهای نظامی رژیم گفت: می گویند چرا نظام از نظر دفاع توانمند است؟ چرا کشورهای منطقه به ما احترام می گذارند؟ این مشکل شما آمریکایی ها است، شما در منطقه امنیت عراق و افغانستان را به هم ریختید. شما با آوردن تروریست‎ها امنیت سوریه و لبنان را به هم ریختید.
وی درباره سیاست جدید آمریکا در قطع مداخلات رژیم آخوندی در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق با ناراحتی گفت: ما که به کمک عراق و سوریه رفته‌ایم شما می‌گویید مداخله می‌کنید. 
اعضای مجلس ارتجاع از هر دو باند در جریان سخنرانی روحانی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. 
آخوند روحانی در سخنرانی خود هم‌چنین درباره موقعیت مجاهدین با غیظ گفت: شما به مجاهدین پناه دادید.