۱۳۹۶ مهر ۲۰, پنجشنبه

مجيز گويي مشمئز کننده روحاني از پاسداران و وحشت از پايان استمالت و امتيازهاي بادآورده


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران20/7/96 : « آخوند حسن روحاني رئيس جمهور رژيم آخوندي در يك مجيزگويي مشمئز کننده به تمجيد از پاسداران جهل و جنايت پرداخت و عامل اصلي سرکوب و چپاول در داخل و صدور تروريسم و جنگ افروزي به خارج را محبوب دلها خواند.


او که در جلسه هيات دولت سخن مي گفت در هراس از ليست گذاري تروريستي سپاه گفت:‌ «اگر آمريکا بخواهد خطاي بعدي را مرتکب شود و عليه پاسداران اقدامي کند، اين ديگر خطا اندر خطا است؛ سپاه پاسداران تنها يک واحد نظامي نيست، بلکه ‌سپاه پاسداران در دل اين مردم» است. روحاني كه اشغال پنهان عراق و كشتار مردم سوريه و به گروگان گرفتن لبنان را دجالانه نجات اين كشورها توصيف مي كرد، گفت: سپاه پاسداران «نه ‌تنها محبوب ملت ايران بلکه محبوب مردم عراق هم است چون بغداد را نجات داده؛ محبوب کردهاي عراق هم است چون اربيل را نجات داده؛ محبوب مردم دمشق و سوريه هم است چون دمشق را نجات داده؛ محبوب مردم لبنان هم است چون طرفدار حيثيت و استقلال لبنان بوده است؛ سپاه هميشه کمک مظلومان بوده و در برابر تروريستها ايستاده است»(خبرگزاري سپاه پاسداران-فارس-۱۹مهر).
اينها اظهارات رييس جمهور رژيمي است كه روابط قديمي اش با القاعده و طالبان و نقش آن به عنوان مهمترين زمينه ساز ايجاد داعش و قدرت گيري آن امروز بر همگان آشكار شده است. او مجيز پاسداران جراري را مي گويد كه در بيرحمي و قساوت گوي سبقت از اشغالگران مغول ربوده اند، مسئؤلان اصلي كشتار دست کم۵۰۰ هزار تن از مردم بيگناه سوريه، آواره كردن بيش از نيمي از مردم اين كشور، به خاك و خون كشيدن عراق و به راه انداختن جنگ و كشتار در يمن.
روحاني با تأکيد بر سرسپردگي خود به خامنه اي گفت: «تا زماني که همه مطيع رهبري هستيم هيچ مشکلي براي کشور ما پيش نميايد». او همان كسي است كه در تبليغات شعبده انتخابات اذعان کرد که هيأت حاكمه «در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند»، اما وقتي با نهيب خامنه اي رو به رو شد اعلام كرد حاضر است دهها بار دست «رهبر فرهيخته» را ببوسد.
روحاني رئيس جمهور رژيمي است كه در ۳۸ سال گذشته همواره دجالگري ضد امپرياليستي يكي از ابزارهاي حاكميتش بوده، اما اکنون در وحشت از پايان سياست مماشات و دوران امتيازات بادآورده يي كه به طور مستمر از غرب دريافت كرده است دولت قبلي آمريكا را قانوني و رفتار دولت فعلي را شرم آور توصيف كرد. وي گفت: «رئيس جمهور آمريکا با اين استدلال که هر اقدامي رئيس جمهور قبلي انجام داده با آن مخالفت مي‌کند، دست به اين اقدامات زده و اين ... واقعاً براي دولت آمريکا شرم‌آور است که استدلالش اين باشد که با هر کاري که دولت قانوني قبل انجام داده مخالفت کند».
اين اظهارات يك بار ديگر نشان مي دهد تبليغ ميانه روي در مورد روحاني با ۳۸ سال سابقه مشارکت در سركوب و جنگ‌افروزي، تا چه اندازه مسخره است. او حتي اگر براي نجات رژيم بحران زده با فريبکاري قباي «اعتدال» نيز به تن کند، در سر بزنگاهها ناچار به خدمتگذاري پاسداران و نوكري ولي فقيه خونريز نظام اعتراف مي کند.».