۱۳۹۶ مهر ۱۰, دوشنبه

روحانی و تظاهرات پر آوازه


البشائر۸ /۷/۹۶ : « بقلم :دكتر سفیان عباس التكریتی - تظاهرات نیویورك بر علیه روحانی و رژیم خونریز او بی حساب و كتاب و از روی فراغت نبود. این تظاهرات مسئولیت پرونده جنایتهای خونینی كه در حق مردم مظلوم ایران از سال 1979 انجام شده را بدوش می‌كشید.





در رأس جنایتهای این رژیم پرونده قتل عام سال 1988 قرار دارد كه این روزها یاد بود آن است . قربانیان این قتل عام بیش از 30هزار زندانی سیاسی از اعضای سازمان مجاهدین خلق هستند كه بدون محاكمه عادلانه و بطور ظالمانه و یكباره اعدام شدند و زنجیره ای از اعدامهای مستمر اپوزسیون این رژیم سركوبگر ارتجاعی، به آن اضافه می‌شود كه در زیر چتر دادگاههای سیاسی و صوری وابسته به ارگانهای مذهبی و تمامی بخشهای آن، انجام می‌گیرد.  تظاهراتی که خیابان های نیویورک را به مناسبت هفتاد دومین مجمع عمومی سازمان ملل پر كرد برای نمایندگان كشورها و افكار عمومی نشانه های خیلی بزرگی دارد (مبنی براینكه) مردم ایران بطور مطلق عملكردهای آخوندها را قبول ندارند چراكه آنها منبع تروریسم جهانی بوده و ثروتهای مردم را برای هوسهای هیستریك خود در حمایت از تروریسم و پروژه اتمی و اشغال 4كشور عربی بر باد می‌دهند و( همچنین آنها) منبع اصلی هرج و مرجی هستند كه تمامی خاورمیانه را فرا گرفته و بطور مستقیم صلح و امنیت بین المللی را تهدید می‌كنند.
شعارهای تظاهر كنندگان خط مشی خونین این رژیم را محكوم كرد و خواستار محاکمه سران آن كه اعضای هیئت مرگ بودند ( در رأس آنها خامنه ای و روحانی) گردید..كما اینكه انسانهای آزاده در خیابانهای نیویورك از سازمان ملل متحد خواستند كه سرعت تشکیل گروهی از محققان بین المللی به منظور تحقیق از ایادی این رژیم دیكتاتوری و محاكمه آنها بخاطر بزرگترین قتل عامی كه تاریخ ایران به خود دیده است را افزایش دهد.. فریاد مردم ستم كشیده ایران، همراه با هزاران نفر از آزادگان ملیتهای مختلف جهان عرب كه برای سرنگونی این رژیم و مرگ سفاكان شعار دادند، اوج گرفته است