۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

اعتراف به بحران مرگبار اقتصادی و انهدام منابع کشور در مناظره شعبده انتخابات آخوندی

اولین مناظره و شعبده انتخابات آخوندی که روز جمعه۸ اردیبهشت به روی صحنه رفت، نمایشی از مسخرگی و و رشکستگی سیاسی و بن بست کامل باندهای حکومتی و مضحکه نمایش انتخابات قلابی بین مهره های سرسپرده و جلاد وشیاد در رژیم ولایت فقیه بود.





راه رستگاری در «هجوم ظلمت تردیدها»- غلام‌حسین متکی

سحرگاه ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ شهر اشرف مورد هجوم مزدوران ولایت‌فقیه در عراق قرار گرفت؛ که طی آن ۳۵ نفر از مجاهدان اشرفی که برای دفاع از خانه‌شان، «شهر شرف و افتخار» ایستاده بودند، به دست مزدوران تا دندان‌ مسلح به شهادت رسیدند. روزی که هر مجاهد اشرفی، بودونبود آرمانی خودش را در ایستادن تا به آخر می‌یافت، خط قرمزی بود که رژیم وحشی آخوندی از آن عبور کرده بود و برای هیچ‌کس قابل‌پذیرش نبود.

سناتور جان مک‌کین: ادعاهای معتبری از سوی همان کسانی وجود دارد که تأسیسات مخفی رژیم برای تسلیحات اتمی راعلنی کردند درستی ادعاهای آنها درگذشته اثبات شده است

مجری: بگذارید دربارة (رژیم) ایران از شما سئوال کنم، چون در طول شب ناوشکن یو.اس.اس. میهان مجبور شد گلوله‌های منور شلیک کند و رویارویی نزدیکی با یک کشتی سپاه پاسداران (رژیم) ایران داشت در خلیج فارس داشت.


5 حمله به انبارهاي سلاحهاي ايراني در نزديکي فرودگاه دمشق

روزنامه الشرق الاوسط- لندن ۸/۲/۹۶ : « اپوزيسيون: رژيم اسد هواپيماهاي غير نظامي را براي انتقال جنگجويان از ايران بکار ميگيرد روز گذشته، منابعي در اپوزيسيون مسلح سوريه و همچنين منابع محلي گفتند: اسرائيل قبل از طلوع آفتاب طي 5 حمله يک انبار سلاح که حزب الله لبنان آنرا اداره ميکرد را درمجاورت فرودگاه دمشق بمباران نمود



مشکلات عديده پزشکي و گزارش متفاوت بهداري زندان؛ بيست ودومين روز اعتصاب غذاي آتنا دائمي

سايت هرانا ۹/۲/۹۶ : « آتنا دائمي مدافع حقوق بشر محبوس در زندان اوين در اعتراض به “پرونده سازي ”و محکوميت قضايي اعضاي خانواده اش، در بيست ودومين روز از اعتصاب غذا به سر مي برد. آتنا دائمي مدافع حقوق بشر محبوس در بند نسوان (زنان) زندان اوين در اعتراض به محکوميت خواهرانش انسيه و هانيه دائمي به مثابه گروگان گرفته شدن خانواده هاي زندانيان سياسي، از صبح روز شنبه ۱۹ فروردين ماه ۹۶ در اعتصاب غذا به سر مي برد.

اقدامات کانادا عليه ايران مي تواند به ساختن جهاني صلح آميزتر کمک کند-ديويد كيلگور

سايت هافينکتون پست ۸/۲/۹۶ : « اقدامات کانادا عليه ايران مي تواند به ساختن جهاني صلح آميزتر کمک کند
وقايع وحشيانه اخير در خاورميانه بخصوص در سوريه، آفريقا و حتي اروپا اين واقعيت را برجسته مي کند که اصلي ترين کشور حامي تروريسم که توسط بنيادگرايان اداره ميشود ايران است که تهديد ايدئولوژيکي و عملي آن بيش از داعش است.





ترور وحشيانه سعيد كريميان و همكارش در استانبول،جنايت سپاه پاسداران به دستور خليفه ارتجاع


مقاومت ايران ترور وحشيانه سعيد كريميان، مدير شبكه تلويزيوني جِم و همكارش در استانبول را كه سپاه پاسداران همزمان با «روز پاسدار» به دستور خامنه اي مرتكب شده ، قوياً محكوم مي كند و خواهان پيگرد و كيفر قانوني آمران و عاملان جنايت و نامگذاري سپاه پاسداران در ليستهاي تروريستي است.

۱۳۹۶ اردیبهشت ۸, جمعه

منتطري: خوب حالا در مجاهدين خلق در جريان مرصاد آمدند به ايران حمله کردن چه ربطي به اين مجاهدين داره که سالهاست در زندانند


اينترنت-يوتيوب ۶/۲/۹۶ : « ‫مصاحبه ديده نشده از آيت الله منتظري سال ۱۳۸۵‎
 -اعدامهاي 67
 [توضيح: اين کليپ حدود 34دقيقه است که قبلادر تاريخ 29آذر 93 منتشر کرده بود که قبلا متن آن منتشر شده است و امروز هم آن کليپ در يوتويوب گذاشته شد ه است که مصاحبه يک خبرنگار خارجي با منتظري در سال 85 مي باشد ]
 [صحنه اي ازتظاهرات500هزار نفري تهران- تصاويري ازخواهر مريم وبردار درقرارگاه حنيف]

کلر لوپز‌: رژیم ایران بایستی به‌دلیل نقض حقوق‌بشر مورد حسابرسی قرار داد

کلر لوپز مدیر مرکز تحقیق و تحلیل مرکز سیاست امنیت در آمریکا

کلر لوپز مدیر مرکز تحقیق و تحلیل مرکز سیاست امنیت در آمریکا نوشت:‌ برنامه تسلیحات اتمی رژیم ایران مخفیانه شروع شده و سالها مخفی نگه‌داشته شده است. روز اول اردیبهشت شورای ملی مقاومت ایران، بزرگترین گروه سازمانیافته اپوزیسیون دموکراتیک اسناد جدید خیره کننده‌یی فاش ساخت که نشان می‌دهد رژیم ایران مواد برجام را نقض کرده است.

ناکامی حکومت آخوندی در مذاکرات اخیر وین بر سر برجام

مذاکرات هسته ای با رژیم در خرابه های وین

«چیز زیادی از نشست برجام در نیامد»، «‌پخت و پز تحریمهای جدید علیه» نظام و «‌مشکلات جدی بر سر راه رفع مؤثر تحریمها»، از جمله اظهاراتی است که به‌دنبال نشست اخیر وین در رسانه‌های رسمی رژیم انعکاس یافته است.

موحد چه در پای ریزد زرش چه شمشیر هندی نهی بر سرش…-سعید عبدی

جوانی ۲۲ ساله بودم که به ارتش آزادی‌بخش ملی ایران پیوستم، از خدا بسیار سپاسگزار و شاکرم که نعمت به این بزرگی را از میان این‌همه جوان ایرانی نصیب من کرد و من را به دریایی از گوهران و جواهرات بی‌نظیر وصل کرد، از اینکه چنین افتخاری نصیبم شده است که با چنین زنان و مردان جنگاوری همراه باشم که در هیچ کجای دنیا غیر از سازمان مجاهدین پیدا نمی‌شوند، بالاترین منت بر سر من است چون فقط نام و یا شنیدن اسم مجاهد خلق هر سلول مرده‌ای را زنده می‌کند چه رسد به اینکه در میان این‌همه گنجینه‌های بی‌بدیل باشی راستش بابیان کلمات نمی‌توانم ارزش‌های مجاهدین که طی این سالیان دیده‌ام را بیان کنم


تاريخ: AM 5:09:23 1396/2/6 اظهارات خامنه‌ای؛ تصویری از وحشت و درماندگی

سخن روز

خامنه‌ای روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت به‌مناسبت عید مبعث، ناگزیر به صحنه آمد و از میان مسائل و بحرانهای متعدد گریبانگیر نظام تنها به دو مورد آنها اشارات خفیفی کرد. نخست درباره رابطه با آمریکا و مواضع تند و قاطعی که این روزها از طرف مقامهای دولت آمریکا در مورد رژیم عنوان شده، دوم راجع به نمایش انتخابات که جنگ و جدال مربوط به آن رژیم را سراپا دچار تلاطم کرده است.

پولیتیکو: افشای راز توافق مخفی اوباما و رژیم آخوندها

لی زلدین نماینده کنگره آمریکا نیز با صدور بیانیه‌یی ضمن برشمردن ضایعات سیاست مماشات دوران اوباما با رژیم آخوندی، از جمله بی‌عملی در قبال قیام سال ۸۸ و امتیازهای ناموجه اتمی به این دیکتاتوری تروریستی نوشت: «میراث سیاست دولت اوباما در قبال (رژیم) ایران، مملو از درس‌هایی برای رؤسای جمهور بعدی پیرامون مسیری است که هرگز نباید تکرار شود».سایت لی زلدین ۵ اردیبهشت ۹۶

خواستند ما را دفن کنند غافل از این‌که ما بذر بودیم

سناتور مك‌كين در بين مجاهدان در آلباني

وقتی نوروز خواهر مریم را در آلبانی دیدم با خود گفتم بالاخره خون شهدا و رنج اسرا با مریم در بهار به گل نشست و بی‌اختیار یاد این جمله چه‌گورا افتادم که گفت:
آنها خواستند ما را دفن کنند غافل از این‌که ما بذر بودیم...

سراب ”گسل“

آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی

آنان که در تلاشند تا در تاریخ معاصر ایران به‌ویژه تاریخ ده 60 و دوران کنونی، گسلی ایجاد کرده تا از قبل آن سیاه چهرگانی چون ”رئیسی” را ”بزک” کرده و به خورد جوانان ایران دهند تا پلاکاردهای همگونی را به‌دست آنان داده تا ”جار بزنند رئیسی بیا“. بدانند به همت مردم آگاه و همچنین در ”عصر ارتباطات” نمی‌توانند و این ایده را به گور خواهند برد و تشت رسوایی ”رئیسی بیا” از بام به زیر خواهد افتاد.

کوین مک کارتی‌: توافق اوباما با (رژیم) ایران یک فاجعه مطلق بود

کوین مک‌کارتی رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا

وین مک‌کارتی رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا درباره افشاگری اخیر در مورد معامله دولت اوباما با رژیم آخوندی گفت دولت اوباما نه تنها میلیاردها دلار بی‌نشان را با هواپیمای باری، به‌عنوان باج برای (آزادی) شهروندان آمریکایی پرداخت کرد، بلکه افکار عمومی را نسبت به تهدیدی که آزادی هفت زندانی وابسته به رژیم ایران در بر داشته، گمراه کرد.

۱۳۹۶ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

برنامه تسليحاتي اتمي ايران، در جريان، زيرزميني و بازرسي نشده

سايت مرکز سياست امنيتي ۴/۲/۹۶ : « بقلم کِلِر لوپز: (مدير مرکز تحقيق و تحليل مرکز سياست امنيت، مشاور امنيت ملي سناتور تد کروز که کانديداي رياست جمهوري بود و محقق مهمان در دانشگاه جرج تاون) - برنامه تسليحات اتمي رژيم ايران مخفيانه شروع شده و سالها مخفي نگهداشته شده است و هيچگاه به بيرون درز داده نشده است.


حمایت سعید مرتضوی قاتل کهریزک از آخوند جلاد ابراهیم رئیسی

خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا 6اردیبیهشت 96 خبر داد:
برخی شبکه‌های اجتماعی در استان یزد با انتشار تصاویر سعید مرتضوی در سخنرانی رئیسی که سه‌شنبه شب صورت گرفت با درج مطالبی یادآور شدند: رئیسی در حالی از مبارزه با فساد سخن گفت که یکی از جنجالی‌ترین متهمان فساد در 6سال گذشته او را همراهی می‌کرد.

افشای راز توافق مخفی اوباما و رژیم ایران

لی زِلدین نماینده کنگره آمریکا نیز با صدور بیانیه‌یی ضمن برشمردن ضایعات سیاست مماشات دوران اوباما با رژیم آخوندی، از جمله بی‌عملی در قبال قیام سال 88 و امتیازهای ناموجه اتمی به این دیکتاتوری تروریستی نوشت: «میراث سیاست دولت اوباما در قبال (رژیم) ایران، مملو از درس‌هایی برای رؤسای جمهور بعدی پیرامون مسیری است که هرگز نباید تکرار شود».


تاريخ: AM 6:21:27 1396/2/7 کمالوندی: مجاهدین ادعا کردند که نظام به‌دنبال دستیابی به سلاح هسته‌یی است

واکنشهای هراسان حکومت آخوندی در پی افشای پنهانکاریهای اتمی رژیم در کنفرانس مقاومت ایران در آمریکا، هم‌چنان ادامه دارد.



خبرگزاری سپاه پاسداران: شاهد شکل‌گیری موج رسانه‌یی جریان ضدانقلاب علیه نظام اسلامی هستیم

با اوجگیری جنبش دادخواهیِ قتل‌عام۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و نفرت مردمی علیه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: در ایام انتخابات، شاهد شکل‌گیری موج رسانه‌یی جریان ضدانقلاب علیه نظام اسلامی با تکیه بر فایل صوتی آقای منتظری در مورد اعدام‌های 1367 هستیم.

هماهنگی وزارت‌خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر رژیم ایران

مارک تونر سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی بر هماهنگی میان وزارت‌خارجه و کاخ سفید برای مقابله با رژیم ایران تأکید کرد.

فراخوان اد رویس: بازگشایی پرونده‌های دلالان تسلیحاتی رژیم آخوندها در آمریکا

اد رویس رئیس کمیتهٴ امور خارجی کنگرهٴ آمریکا

اد رویس رئیس کمیته امور خارجی کنگره آمریکا و نماینده کنگره برایان مست طی نامه‌یی به وزرای خارجه و دادگستری، خواهان بازگشایی پرونده‌های دلالان تسلیحاتی رژیم آخوندی در آمریکا شدند.

سی.ان.ان:‌ بازرسان باید به همه سایتهای مظنون رژیم ایران دسترسی داشته باشند

بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید به همه سایتهای مظنون رژیم ایران دسترسی داشته باشند. اگر این نباشد نمی‌توان فهمید میزان تبعیت این رژیم از توافق اتمی چه میزان است.

عجب رئیس‌جمهورایی! -ایرانیها می‌گویند: «سیب دزدی، عاقبت کرمو از آب درمی‌آید!»


ایرانیها می‌گویند: «سیب دزدی، عاقبت کرمو از آب درمی‌آید!»
بد نیست نگاه کوتاهی داشته باشیم به سیب کرم‌خورده ریاست‌جمهوری نظام پوسیده آخوندی از ابتدای سرقت حاکمیت توسط خمینی دجال تاکنون.
اول ببینیم رئیس‌جمهور- یا همان رأس دولت یا رئیس قوه مجریه- در رژیم آخوندی چه جایگاهی دارد و درجة اهمیت آن در دستگاه ولایت‌فقیه چقدر است:

سازمان گزارشگران بدون مرز: رژیم ایران هم‌چنان یکی از ۵ زندان بزرگ جهان برای فعالان رسانه‌یی بود

رسانه‌های گزارش‌گران بدون مرز قرار دارد.


سازمان گزارشگران بدون مرز روز چهارشنبه 6 اردیبهشت طی گزاشی اعلام کرد رژیم ایران هم‌چنان یکی از ۵ زندان بزرگ جهان برای فعالان رسانه‌یی بود و خامنه‌ای هم‌چنان در فهرست دشمنان آزادی رسانه‌های گزارش‌گران بدون مرز قرار دارد.

واکنش دیوانه‌وار سفارت آخوندها در آلبانی به‌دنبال دیدار سناتور مک‌کین با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت


اطلاعیه 30فروردین غلامحسین محمدنیا مأمور اعزامی وزارت اطلاعات در آلبانی که تحت عنوان «سفیر» به جاسوسی و تو‌طئه علیه مجاهدین در این کشور اشتغال دارد، واکنش دیوانه‌وار رژیم پلید آخوندی به‌دنبال دیدار سناتور مک‌کین با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و بازتاب درماندگی و وحشت فاشیسم دینی از انتقال پیروزمند مجاهدین و استقبال داخلی و بین‌المللی از این امر است. این‌که رژیم آخوندی مجاهدین را کماکان تروریست و سکت وابسته به غرب و شرق بخواند، صرفاً مزید بر افتخار و حاکی از اهتزاز پرچم اشرف‌نشان مقاومت و تکثیر آن در داخل و خارج ایران است. عهد چرندیات فاشیسم دینی و همگنان و مزدوران مربوطه علیه مجاهدین که در اشرف و لیبرتی جاده‌ صاف کن حملات موشکی و تروریستی بود، سپری شده و دیگر به مفت نمی‌ارزد.

ترس در ولایت بحرانزده خامنه ای به دنبال دیدار سناتور جان مک کین با خانم مریم رجوی و افشای پنهانکاری اتمی دیکتاتوری آخوندی

خبرگزاری میزان وابسته به قضائیه خامنه ای ۴ اردیبهشت: حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان, در خصوص کنفرانس اخیر مجاهدین با موضوع "پیگیری ایران برای ساخت سلاح هسته ای در پارچین" اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حال اجرای پروتکل الحاقی است و طبق این پروتکل امکان دسترسی های کافی برای آژانس وجود دارد.

جنگ باندها درنمایش انتخابات - بیرون زدن ابعاد فساد حکومتی

با بالاگرفتن جنگ و جدال میان باند های حکومتی بر سر کرسی ریاست جمهوری در نظام آخوندی اکنون مردم میهن امان هر روز شاهد هرچه بیشتر بیرون زدن ابعاد فساد، غارت و چپاول سازمان داده شده در دیکتاتوری ولی فقیه هستند.




۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

واكنش هراس آلود بالاترين مقامات رژيم نسبت به افشاگري هسته یي مقاومت

ضرورت بازرسي سريع مركز افشا شده و مصاحبه با متخصصان رژيم آخوندي
به دنبال افشاگري 21 آوريل مقاومت ايران مبني بر اينكه رژيم آخوندي ساختار ارگان طراحي بمب اتمي را به طور کامل حفظ كرده و در برخي زمينه ها فعاليتهاي آن را گسترش داده است، بالاترين مقامات رژيم از جمله حسين دهقان، وزير دفاع، عباس عراقچي، معاون وزير خارجه و نفر اصلي تيم مذاكرات هسته یي و محسن رضايي، فرمانده سابق پاسداران و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، در واكنشي هراس آلود در صدد رفع و رجوع اين افشاگري و تأثيرات بين المللي آن بر آمدند.

افشاي راز توافق مخفي اوباما و ايران -سايت پوليتيکو ۴/۲/۹۶ : « تحقيق پوليتيکو- افشاي راز توافق مخفي اوباما و ايران-بقلم جاش مِير

 دولت اوباما با حذف اتهامات به افراد مظنون به ارسال سلاح به ايران مقامات اداره قضايي آمريکا را برآشفته کرد و نيروي ضدتکثير [تسليحات کشتارجمعي] خودش را هم تضعيف نمود. وقتي پرزيدنت اوباما سال گذشته اعلام کرد برخي زندانيان آمريکايي ايراني تبار که اتهام تروريستي يا تخلفات خشونت آميز نداشته اند را آزاد مي کند گفت يک معامله معقول است و براي توافق اتمي هم خوب است و تهران هم تعهد داد که 5 آمريکايي را آزاد کند..

عاصمه جهانگير گزارش `افترا آميز` عليه خود در ايران را محکوم کرد

  راديو بي بي سي ۵/۲/۹۶ : «  يک گزارش منتشر شده در خبرگزاري رسمي ايران، ايرنا، که مدعي ميشد عاصمه جهانگير قصد بازديد از عربستان سعودي براي بدنام کردن مقامهاي ايراني را دارد محکوم کرده است.




شوراي ملي مقاومت ايران فعاليت هاي اتمي رژيم ايران را افشا مي کند

تلويزيون اورينت ۵/۲/۹۶: « شوراي ملي مقاومت ايران براي افشاي اطلاعات مربوط به توافق اتمي بين ايران و کشورهاي بزرگ کنفرانس مطبوعاتي برگزار کرد.
گزارش: يک روز بعد از اينکه وزارت خارجه آمريکا گزارش دوره اي خود را مبني به التزام ايران به توافق اتمي  را ارائه  داد  و دولت آمريکا اعلام کرد که قصد دارد مجازات جديد عليه  ايران را بازبيني کند, شوراي ملي مقاومت ايران يک کنفرانس مطبوعاتي براي افشاي اطلاعات جديدي از برنامه اتمي ايران برگزار کرد.

تاريخ: AM 6:19:12 1396/2/6 سباستین گورکا: توافق اتمی، زمینه‌ساز رشد گروه‌های تروریستی

سباستین گورکا معاون دستیار رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید:‌ توافق اتمی با رژیم ایران، سنیها را نسبت به ما بی‌اعتماد کرد و زمینه رشد گروه‌های تروریستی را فراهم کرد.


گزارشی از فاکس نیوز 5اردیبهشت96:
تلویزیون فاکس نیوز: جان کلی، وزیر امنیت داخلی آمریکا هشدار بسیار تکان‌دهنده‌ای در مورد تهدید دائمی و قریب‌الوقوع در زمینه ترور جهانی، صادر کرد.

سرمقاله واشینگتن تایمز: یک رژیم معتاد به اورانیوم -آخوندهای حاکم برای ارضای اعتیاد اتمی خود حاضر به دروغگویی، تقلب و دزدی هستند.

سرمقاله واشینگتن تایمز-25آوریل 2017‌:
مهارت رژیم حاکم بر ایران در پیشبرد اقداماتشان به‌منظور دستیابی به تسلیحات اتمی به‌طور مرگباری جدی است.

گفته می‌شود رژیم ایران در شرف تجدید درخواست خود برای وارد کردن 950تن کیک زرد برای تهیه اورانیوم است. با در نظر گرفتن تاریخچه آخوندها در نیرنگ و فریبکاری... پرزیدنت ترامپ باید فرض را بر این بگیرد که رژیم ایران مجرم است تا این‌که آخوندها عکس آن را ثابت کنند...

مقاومت واکنش دیوانه‌وار سفارت آخوندها در آلبانی به دنبال دیدار سناتور مک کین...

واکنش دیوانه‌وار سفارت آخوندها در آلبانی به دنبال دیدار سناتور مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت درماندگی و وحشت فاشیسم دینی از انتقال پیروزمند مجاهدین و استقبال داخلی و بین المللی

تابستان ۶۷ کجا بودی؟

این «سؤال» اگرچه سؤالی است ساده و روشن، اما محکی است بسیار افشاکننده و رسواگر! که پاسخ به آن، می‌تواند مختصات مدعی را در دوستی یا دشمنی با مردم ایران مشخص کند. پاره‌ای از جانیان به دلیل کتمان‌ناپذیری شراکتشان در چنین جنایت هولناکی و ریختن خون پاک‌ترین فرزندان مردم ایران، جایی برای حاشا ندارند بنابراین منفعت را در این می‌بینند که قساوت بی‌حدومرزشان را تئوریزه کرده، امری عادلانه جلوه دهند و چنین وانمود کنند از این بابت وجدانی آسوده دارند:

واکنش دیوانه‌وار سفارت آخوندها در آلبانی به‌دنبال دیدار سناتور مک‌کین با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت


 اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران
اطلاعیه 30فروردین غلامحسین محمدنیا مأمور اعزامی وزارت اطلاعات در آلبانی که تحت عنوان «سفیر» به جاسوسی و تو‌طئه علیه مجاهدین در این کشور اشتغال دارد، واکنش دیوانه‌وار رژیم پلید آخوندی به‌دنبال دیدار سناتور مک‌کین با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و بازتاب درماندگی و وحشت فاشیسم دینی از انتقال پیروزمند مجاهدین و استقبال داخلی و بین‌المللی از این امر است.

محکومیت نمایش انتخابات قلابی آخوندی در ایران - تظاهرات در هلند لاهه مقابل پارلمان

هلند - لاهه - مقابل پارلمان کشور - شنبه ۲ اردیبهشت - تظاهرات جمعی از حامیان مقاومت علیه نمایش قلابی دیکتاتوری مذهبی آخوندی - با شعار نه به شیاد نه به جلاد رای من سرنگونی

مهندسی انتخابات عظما لو رفت!

کمتر از سه هفته مانده به برگزاری نمایش انتخابات، نماینده خامنه ای درنماز جمعه تهران، به گوشه ای از مهندسی ولی فقیه دراین رابطه اعتراف کرد.
به گزارش سایت حکومتی عصر ایران (۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) آخوند صدیقی که روز یکشنبه در حسینه تهران سخنرانی می کرد، در این رابطه ضمن لو داد بخشی از ریل گذاری خامنه ای برای بیرون آوردن آخوند رئیسی از صندوق های دستکاری شده، گفت: «در انتخابات نباید به دنبال شاد کردن دشمنان و منافقان باشیم بلکه باید از خدا بخواهیم کسی که هیئتی و امام رضا پسند و دلسوز و مبارزه گر با فساد باشد انتخاب شود».

واکنش هراس آلود بالاترین مقامات رژیم نسبت به افشاگری هسته یی مقاومت

ضرورت بازرسی سریع مرکز افشا شده و مصاحبه با متخصصان رژیم آخوندی
به دنبال افشاگری 21 آوریل مقاومت ایران مبنی بر اینکه رژیم آخوندی ساختار ارگان طراحی بمب اتمی را به طور کامل حفظ کرده و در برخی زمینه ها فعالیتهای آن را گسترش داده است، بالاترین مقامات رژیم از جمله حسین دهقان، وزیر دفاع، عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه و نفر اصلی تیم مذاکرات هسته یی و محسن رضایی، فرمانده سابق پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنشی هراس آلود در صدد رفع و رجوع این افشاگری و تأثیرات بین المللی آن بر آمدند.

۱۳۹۶ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

به صحنه آمدن رئیسی، وحدت یا تفرقه بیشتر؟

نه به شیاد و نه به جلاد

باند خامنه‌ای موسوم به اصول‌گرا، به‌منظور غلبه بر تفرقه و تشتت، آخوند رئیسی را وارد خیمه‌شب بازی انتخابات ریاست‌جمهوری کرد، تا شکاف درونی این باند را هم بیاورد و بتواند در جنگ انتخابات در برابر باند رقیب تعادل بهتری داشته باشد. آمدن رئیسی یک منفعت دیگر هم می‌توانست برای کل نظام داشته باشد، این‌که کرسی ریاست‌جمهوری پله اول برای صعود او به کرسی ولایت و خلافت باشد.

مروری کوتاه برزندگی پربار دکترکاظم‌رجوی درسالروزشهادت بزرگمرد حقوق بشر سالروز شهادت شهید بزرگ حقوق‌بشر دکترکاظم رجوی گرامی باد

دکترکاظم رجوی، شهید بزرگ حقوق بشر

زنده به‌خونخواهیت، هزار سیاووش
مانده از آن‌خون که از رگ تو زند جوش

بعدازظهر روز سه‌شنبه ‌چهارم‌اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۹، جوخه ویژه ترور دکترکاظم‌رجوی که از تهران اعزام شده بود، خون مدافع بزرگ و صدیق حقوق‌بشر را درنزدیکی بنای حقوق‌بشر ملل‌متحد درکوپه ژنو بر‌زمین ریخت.

رئیس ستاد نيروهاي مسلح آخوندها: حضور در سوريه و عراق سپر امنيتي رژيم است

پاسدار سرلشكر محمد باقري، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح رژيم آخوندي، بار ديگر اذعان كرد مداخلات جنايتكارانه و قتل عام مردم بي دفاع در سوريه و عراق سپر امنيتي رژيم آخوندي است.

واکنشهای وزیر دفاع و معاون وزارت خارجه رژیم پس از افشای طرحهای اتمی فاشیسم مذهبی

زوزه های پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع رژیم آخوندی: «اخبار نادرست از سوی مجاهدین در ارتباط با توانمندی های صلح آمیز هسته ای نظام و به دنبال آن موضع گیری نادرست و خصمانه برخی مقامات آمریکایی در این زمینه، بسیار جای شگفتی است.

حسین پویا: مصاحبه خبرنگار کلاغ پرس با چالشگر عظیم


خبرنگار: با سلامی دوباره خدمت شما چالشگر عظیم و کریم و رحیم و حجیم و رژیم و فهیم و ضخیم و قدیم.
چالشگر: بنده هم خدمت شما و بینندگان و خوانندگانتون و رانندگان و آیندگان و یارندگانتون عرض ارادت می کنم
خبرنگار: اجازه بدید قبل از هرچیز از شما یک تشکر چالشگرایانه بکنم و با صدای بلند بگم درود، درود، درود. واقعا مردم ما چقدر خوشبخت هستن که چالشگری مثل شما دارن. وقتی فکر می کنم که اگر شما و افشاگریها و چالشگریهای شما نبود اوضاع مملکت و مردم ما چطوری بود مو بر اندامم راست میشه. فکرش بکنید. همین مجاهدین و شورای ملی مقاومت پدر مردم را می آوردن.

۱۳۹۶ اردیبهشت ۴, دوشنبه

پنل فاکس نيوز در مورد تهديد اتمي ايران: ايران بزرگترين منبع ترور در جهان و قابل مقايسه با نازيهاي آلمان است


تلويزيون فاکس نيوز ۲/۲/۹۶ : « کاخ سفيد ايران را در مدار اخطار قرار داد و اکنون هم در حال بررسي توافقنامه اتمي است...

 استيو فوربز, سردبير: ... ايران يک قدرت مهاجم است, بزرگترين منبع ترور در جهان است و حالا هم دارد تبديل به يک قدرت اتمي مي شود. داشتن قدرتهاي سرکش اتمي در جهان, براي آينده بد است, فاجعه بار است... 
مايک اوزانيان, سردبير نشنال: ايران را بيشتر از کوبا, با مثلا نازيهاي آلماني مقايسه مي کنم... من معتقدم که ايران پتانسيل آن را دارد که در آينده تبديل به مشکل بسيار بزرگي شود...

ترامپ از هم پاشاندن لابي رژيم ايران در داخل دولتش را شروع کرد

روزنامه العرب- لندن ۴/۲/۹۶ : « جابجايي يک کارمند ايراني در کاخ سفيد بدليل شک و ترديد نسبت به وفاداريش (به دولت ترامپ) و واشنگتن اقدامات خود براي محاصره تهران را گسترش ميدهد

بيانيه‌ حمايت زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند از اطلاعيه ارتش آزاديبخش ملي براي تحريم نمايش انتخابات

مقاومت 3/2/96 : « زنداني سياسي ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفي طي بيانيه‌يي از زندان گوهردشت کرج از اطلاعيه ارتش آزاديبخش ملي ايران به‌مناسبت تحريم نمايش انتخابات حمايت کرد. در اين بيانيه آمده است:



زنداني سياسي؛ مهدي فراحي شانديز نمايش انتخابات را تحريم کرد

ايران خبر ۳/۲/۹۶ : «   زنداني سياسي؛ مهدي فراحي شانديز  در زندان گوهردشت کرج طي بيانيه يي  نمايش انتخابات رژيم را تحريم کرد. در قسمتي از اين بيانيه  با اشاره به سرکوب، شکنجه، اعدام ، فقر و بيکاري در حاکميت آخوندها آمده است:



احسان امین الرعایا - تحلیل حکم قتل‌عام

 هفته گذشته رسانه‌های حکومتی حکم خمینی دژخیم درباره قتل‌عام زندانیان در سال 1367 را برای نخستین بار پس از 29سال منتشر کردند. متن زیر که آنالیز این حکم است،
حکم قتل‌عام ـ هم از نظر پیآمد خونبار بلافصل آن و هم از نظر تأثیر پاینده‌اش بر دیدگاه و ساختار ولایت فقیه ـ سند مهمی در تاریخ ایران است.