۱۳۹۵ اسفند ۱۵, یکشنبه

ابراهيم جعفري پادوي رژيم ايران در شوراي حقوق بشر و لجن پراكني عليه مجاهدين

به گزارش خبرگزاري حكومتي ايرنا عراقچي ديپلومات تروريست آخوندها در حاشيه نشست شوراي حقوق بشر در ژنو عضويت دولت عراق در شوراي حقوق بشر را به مزدور ابراهيم جعفري كه اسم وزير خارجه عراق را يدك مي كشد تبريك گفت. جعفري متقابلا براي ابراز مراتب چاكرمنشي و وفاداري به آخوندها گفت: «دولت و مردم ايران قرباني تروريسم از جمله از سوي مجاهدين هستند» و عراق «همچنان با حركتهاي سياسي در حوزه حقوق بشر عليه ايران مخالفت خواهد كرد».



مهمترين مأموريت جعفري اين است كه در مجامع مختلف بين المللي و منطقه یي مانند مجمع عمومي و شوراي حقوق بشر ملل متحد، كنفرانس كشورهاي اسلامي، جامعه عرب و ... از رژيم ايران دفاع كند و از تصويب هر قطعنامه يا تصميمي عليه رژيم و مزدورانش جلوگيري كند و يا اگر نتوانست به آن رأي منفي بدهد.
عضويت عراق تحت اشغال فاشيسم ديني حاكم بر ايران در شوراي حقوق بشر چيزي جز خيانت و خنجر به حقوق بشر نيست و تنها بر زخمهاي قربانيان نقض حقوق بشر نمك مي ريزد. قضاييه عراق به بازيچه آخوندها تبديل شده و اعدامهاي سياسي همه روزه جريان دارد. نسل كشي، كوچاندن اجباري و پاكسازي قومي در گوشه و كنار عراق توسط شبه نظاميان و نيروهاي دولتي كه تحت كنترل و فرماندهي رژيم ايران هستند يك امر روتين است.
حكومت عراق به دستور رژيم ايران در حملات متعدد خونبار به اشرف و ليبرتي و يك محاصره هشت ساله 177 تن از مجاهدين را شهيد و در يك سرقت بزرگ دولتي از انتقال و يا فروش 600 ميليون دلار اموال مجاهدين از اشرف و ليبرتي جلوگيري كرد. اموالي كه هم اكنون در اختيار ارگانهاي وابسته به حكومت است. مقاومت ايران جامعه جهاني به ویژه امريكا و ملل متحد را به عنوان مسئولان امنيت و سلامت ساكنان اشرف و ليبرتي فرا مي خواند تا دولت عراق را به استرداد اين اموال و يا ما به ازای آنها ملزم كنند تا آنها بتوانند هزينه هاي سنگين خود در خارج از عراق را تأمين كنند.
سال گذشته رسانه هاي عربي از جعفري به عنوان نماينده رژيم ايران در جامعه عرب اسم بردند و نوشتند: «جعفري در سخنراني خود در جامعه عرب از حشد الشعبي و حزب الله دفاع كرد و گفت هر كس كه آنها را به تروريسم متهم مي كند خودش تروريست است». ( العربيه- 19مارس 2016). همين منابع در سپتامبر 2016 نوشتند ابراهيم جعفري مزدوران وزارت اطلاعات ايران را در سفارتخانه هاي عراق، از جمله 48 تن را در سفارتهاي عراق در كشورهاي اروپايي گماشته است.
جعفري آذرماه 1394در يك كنفرانس از مزدوران رژيم در تهران زیر عنوان «جهان عليه خشونت و افراطي گري» شركت كرد و در ديدار با يكي از بريده مزدوران با لحن يك بازجوي وزارت اطلاعات گفت: «ممانعت از ديدار اعضاي مجاهدين با بستگانشان طي ساليان متمادي خود گوياي ماهيت رهبران اين گروه است». وی قول داد براي انتقال خانواده ها به ليبرتي همكاري كامل را خواهد كرد. همان مزدوران قدس و اطلاعات كه در پوشش خانواده ساكنان براي شكنجه رواني مجاهدين به اشرف و ليبرتي منتقل مي شدند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
14 اسفند 1395(4 مارس 2017)