۱۳۹۵ اسفند ۱۳, جمعه

جرج صبرا: رژيم ايران شريك واقعي بشار اسد در همه جنايات آن است

جرج صبرا عضو هيأت عالي مذاكرات در گفتگوهاي جاري در ژنو، طي مصاحبه‌يي با سيماي آزادي نسبت به مداخلات حكومت آخوندي در سوريه و تمامي منطقه هشدار داد.




وی گفت:‌«رژيم ايران شريك واقعي بشار اسد در همة جنايات آن است و مداخلات آن در سراسر منطقه عربي نيز گسترش يافته است... اكنون زمان آن است كه جلوي اين جنايت‌هاي متعدد و خطرناك گرفته شود».

وی ادامه داد: «توسعه‌طلبي رژيم ايران در سراسر منطقه به حد غيرقابل تحملي رسيده است. نه فقط براي ما به‌عنوان سوري‌ها كه از نفوذ (رژيم) ايران رنج مي‌بريم، (رژيمي كه) شريك واقعي رژيم اسد در تمامي جنايت‌هاي آن است؛ بلكه (مداخلات رژيم ايران) در سراسر منطقة عربي نيز گسترش يافته، به يمن رسيده و شمال آفريقا را نيز تهديد مي‌كند. زمان آن رسيده كه جلوي اين جنايت‌هاي متعدد و خطرناك گرفته شود.
اين رژيم با قتل و كشتار در كنار رژيم اسد شروع كرد و با عمليات كوچ‌دادن فرقه‌يي در عراق و سوريه ادامه داد؛ (رژيم ايران) با عمليات بر هم زدن بافت جمعيتي و ايجاد شقه و شكاف در بين اعراب بر مبناي مذهب و فرقه، بر آن است تا به روياي امپراطوري (خود) جامة عمل بپوشاند كه اگر خداي ناكرده چنين چيزي اتفاق بيفتد ده‌ها سال انواع درگيري‌هاي خطرناك به‌وجود خواهد آمد».