۱۳۹۵ اسفند ۱۳, جمعه

داستان شبه نظاميان خارجي (رژيم) ايران درگفتگوي مجاهدين خلق با دوت مصر


سايت دوت مصر ۱۱/۱۲/۹۵ : « سالي حسام الدين-نقش (رژيم) ايران در سوريه و عراق بر كسي پوشيده نيست و طي سالهاي جنگ حضور شبه نظاميان اين رژيم و وابستگان آن (در آنجا) يك راز علني بود.



ولي ايران چگونه توانست اين تعداد بسيار جنگجويان را بصورت مستمر و در مناطق مختلف جنگ همزمان ارسال كند؟ اين آنچيزي است كه آقاي (علي رضا جعفرزاده) معاون نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران “مجاهدين خلق“ در واشنگتن آنرا در گفتگو با “دوت مصر“ توضيح ميدهد.
1ـ (رژيم) ايران هزاران جنگجو را آموزش داده و به سوريه و عراق و ديگر كشورها اعزام كرده است ولي چگونه توانست اين همه عمليات را تامين مالي كند؟ در حالي كه اقتصادش در محاصره تحريم ها قبل از توافق اتمي بود
پاسخ: واقعيت اين است كه رژيم ايران بخش اعظم بودجه خود را براي ماشين سركوب و صدور تروريسم و بنيادگرايي و همچنين تلاش براي دستيابي به سلاحهاي كشتار جمعي از جمله برنامه مخفي تسليحات هسته اي و موشكهاي بالستيك اختصاص داده است. از جمله پولهايي كه بواسطه توافق هسته اي آزاد شدند اساسا يا سركوب داخلي هزينه شدند يا براي دخالت در سوريه، عراق و يمن هزينه شدند. اين رويكرد بهمراه غارت و چپاول سرسام آور اموال مردم ايران توسط بالاترين مقامات رژيم باعث شده است كه بخش اعظم مردم ايران، يكي از غني ترين كشورهاي جهان، زير خط فقر زندگي كنند و از اوليه ترين نيازهاي انساني خود محروم باشند. چندي قبل مطبوعات رسمي افشاء كردند كه بسياري از مردم تهران شبها بواسطه نداشتن محلي براي استراحت، در سرماي كشنده زمستان، شبها به گورهاي خالي در گورستانها پناه مي برند. فروش اعضاي بدن، افزايش روز افزون اعتراضات و تظاهرات كارگران و كارمندان بخشهاي مختلف در اقصي نقاط ايران كه بعضا حتي در مطبوعات رسمي هم منعكس ميشوند گواه اين واقعيت است.
2ـ با وجود فضاي سركوب در ايران مقاومت ايران چگونه توانست اين اطلاعات ويژه مربوط به پادگانهاي آموزشي را بدست بياورد.
پاسخ-مقاومت ايران بواسطه يك شبكه گسترده اجتماعي در داخل ايران، از جمله در داخل ارگانهاي رژيم و در درون سپاه پاسداران قادر بوده است كه اين اطلاعات را جمع آوري كند. مقاومت ايران با تكيه بر همين شبكه و با ريسك پذيري بالا در طي ساليان توانسته است به دروني ترين و حساسترين اطلاعات رژيم از جمله اطلاعات پروژه دستيابي به سلاح هسته اي رژيم را بدست آورده و آنرا افشاء نمايد. همه از جمله رييس جمهور، وزير خارجه، مشاور امنيت ملي سابق امريكا اذعان كرده اند كه مجاهدين خلق مهمترين وجوه برنامه هسته اي رژيم ايران از جمله سايتها غني سازي نطنز و سايت اب سنگين اراك را افشاء نمودند. در طي ساليان مقاومت ايران قريب به 100 افشاگري در زمينه پروژه تسليحات هسته اي رژيم انجام دادند و بدون اين افشاگريها چه بسا ملايان تاكنون به سلاح هسته اي دست يافته بودند. اين در زمينه صدور تروريسم و افراطي گري اسلامي هم صادق است. از جمله منابع سازمان مجاهدين خلق ايران، اطلاعات 32000 مامور عراقي رژيم ايران در عراق را در سال 2007، يا آموزش و تأمين مالي نيروهاي خود يا مزدوران غيرايراني اش در سوريه را در تابستان ۲۰۱۶ با جزئيات و نقشه افشا نمود، يا نقش سپاه پاسداران در قتل عام مردم حلب در دسامبر 2016 را افشاء نمودند.
3ـ آيا افرادي كه (رژيم) ايران آنهارا آموزش داده بود در عمليات پيگرد مقاومت ايران در عراق قبل از انتقال به اروپا شركت داشتند؟
پاسخ- بخشي از اين افراد كه در اين پايگاهها آموزش ميگيرند، مزدوران عراقي رژيم و از گروههاي ميليشياي شيعه رژيم هستند كه اهداف رژيم ايران در عراق را پيش مي برند. پر واضح است كه يك هدف اصلي رژيم در طي ساليان در عراق، نيروهاي مقاومت بودند كه در عراق مستقر بودند و 7 بار در كمپهاي اشرف و ليبرتي مورد حمله و كشتار قرار گرفتند. البته نيروهاي مهاجم اساسا نيروهاي دولتي عراق بودند كه بنا به درخواست و تحت فرمان رژيم ملايان و سپاه پاسداران اين تهاجمات را انجام ميدادند.
4ـ ارزيابي شما از تعداد جنگجوياني كه (رژيم) ايران آنها را براي جنگ در سوريه و عراق و جاهاي ديگر آموزش داده چقدر است ـ جداي اينكه ايراني يا داوطلبان خارجي بودند.
پاسخ- رژيم ايران براي آموزش مزدوران خارجي خودش هم از كمپ هاي آموزش تروريستي در ايران استفاده ميكند و هم اينكه تعدادي را در همان كشورهايي كه جنگ هاي جبهه اي در آنها وجود دارد مثل سوريه و عراق آموزش ميدهد. اما مراكز آموزش تروريستي در ايران كه ما ۱۴ مورد آنرا شناسائي كرده و در فوريه ۲۰۱۷ در واشنگتن دي سي طي يك كنفرانس مطبوعاتي افشا كرديم، اساساً اختصاص دارد به آموزش نيروهاي خارجي. هرماهه صدها نفر از نيروهاي تحت فرمان خودش را ازعراق، سوريه، يمن، افغانستان و لبنان، بحرين و كويت آموزش داده و به آن كشورها گسيل ميكند.
في المثل قرارگاه امام علي در نزديكي تهران يكي از اين ۱۴ مركز‌آموزشي هست كه بخش اعظم كارآموزان انرا كساني تشكيل ميدهد كه از سوريه براي آموزش به آنجا آورده اند. يا در مركز آموزشي سپاه پاسداران در سمنان به تعدادي از مزدوران عراقي رژيم آموزش انواع موشكها منجمله موشكهاي كاتيوشا را ميدهند. يا هرهفته بيش از دو هزار جنگجوي آموزش ديده افغاني را از چند پايگاه منجمله پايگاه شهريار در جنوب غربي تهران به سوريه اعزام ميكنند. در حال حاضر رژيم ايران بيش از ۷۰ هزار نيروي ايراني و غيرايراني را در سوريه تحت آموزش، تأمين مالي و استفاده براي جنگ در آن كشور براي حفظ بشار اسد در قدرت دارد. از اين ميان، بين ۱۰ تا ۱۵ هزار نفرشان نيروهاي ايراني سپاه پاسداران و ارتش هستند، نزديك به ۲۰ هزار نفر نيروهاي عراقي از ميان ده گروه مختلف شيعه ميباشند، نزديك به ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر نيروهاي افغاني هستند كه تحت نام لشگر فاطميون ميباشند، بين ۷ تا ۱۰ هزار نفر نيروهاي حزب الله لبنان، و بين ۵ تا ۷ هزار نفر هم نيروهاي پاكستاني هستند. اين نيروها در ۱۸ مركز نظامي كه همگي توسط سپاه پاسداران و نيروي قدس آن فرماندي ميشود آموزش ديده و به جبهه ها اعزام ميشوند