۱۳۹۴ اسفند ۹, یکشنبه

مريم رجوي: آثار جام زهر اتمي در برهم خوردن تعادل دروني رژيم عليه ولي فقيه ارتجاع بارز ش




ادعاي مسخره  رژيم مبني بر شركت ۶۰درصد در نمايش انتخابات
در شعبده یي كه چرخة انتخاب صرفاً بين باندهاي سركوب و چپاول و سلب حق حاكميت مردم ايران با «اعتقاد قلبي  و التزام عملي» به ولايت فقيه است، رژيم آخوندي در يك دروغ مسخره نجومي ادعا كرد

«نه» بزرگ ملت ایران و پیامدهای آن


سرانجام نمایش انتخاباتی رژیم پس از یک جنگ و جدال شدید چندماهه بین دو باند حاکم، و پس از تبلیغات سرسام‌آور هر دو باند رژیم، که در واقع نمایش غصب حاکمیت ملت ایران بود، روز جمعه 7اسفند برگزار شد.


آمریکا محموله تسلیحاتی از ایران به یمن را متوقف کرده اس




خبرگزاری رسمی عربستان سعودی به نقل از وزیر خارجه آمریکا نوشت که این کشور یک کشتی حامل سلاح از ایران به مقصد یمن را در خلیج عدن متوقف کرده است. هنوز منابع رسمی آمریکا واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.



مریم رجوی: ولایت فقیه، دشمن زنا




بالاترین سرمایة ما همبستگی ماست. اتحادمان را از زندان‌های ایران و کانونهای آتش و وحشت در خاورمیانه تا هرجا که ظلمی هست گسترش دهیم. و پیامی نو و رهایی‌‌‌بخش برای جهان بشری باشیم
حضار محترم، خواهران عزیز، نمایندگان، روشنفکران، شخصیتهای برجسته و فعالان جنبش‌ برابری!

اخبار و تحولات سوریه - نقض آتش بس از سوی نظامیان اسد و روسیه




نظامیان اسد با پشتیبانی روسیه، توافق آتش بس را در سوریه که پس از 5 سال جنایت روزمره نظامیان اسد با همکاری نزدیک سپاه پاسداران و شبه نظامیان رژیم برقرار شده بود، زیر پا گذاشتند و به بمباران و پیشروی در برخی مناطق دست زدند.

اسید پاشی بر روی دو دختر جوان در سمنان


اسید پاشی بر روی دو دختر جوان در سمنان

بنا به گزارش دریافتی روز شنبه دو دختر جوان سمنانی براثر اسیدپاشی مجروح شدند و یکی از آنها برای درمان به خارج از استان سمنان منتقل شده است.
این حمله اسید پ‍اشی در حالی صورت می‌گیرد که بسیجیان و لباس‌شخصیهای خامنه ای که در اصفهان و تهران و سایر نقاط کشور به این جنایات وحشیانه مبادرت کرده بودند، از هر گونه پیگرد و کیفر مصون مانده‌اند.

سهیلادشتی:‌ همبستگی مردمی برای تحریم انتخابات

سهیلادشتی:‌همبستگی مردمی برای تحریم انتخابات
نمایش انتخاباتی مهندسی‌شده رژیم پایان یافت. به گفته تمام ناظران این انتخابات برای هیچ‌کدام از دو جناح دست آورد قابل‌توجهی نخواهد داشت. به گفته مریم رجوی نتیجه این انتخابات هر چه که باشد، هر دو جناح ضعیف‌تر از قبل از این انتخابات بیرون خواهند آمد. رژیم هم برای بازار بین‌المللی به عدد و رقم سازی مشغول است و می‌خواهد این‌چنین نشان دهد که این نمایش با اقبال عمومی مواجه شده است. نمایشی بودن این انتخابات آنچنان روشن بود که به نظر می‌رسید تمام بلیط های این نمایش از قبل پیش‌فروش شده باشد.

۱۳۹۴ اسفند ۷, جمعه

انتخابات-پيام زندانيان سياسي محبوس در اوين، علي معزي و علي امير قلي




آژانس ايران خبر 94/12/6:
پيام زندانيان سياسي محبوس در اوين، علي معزي و علي امير قلي در رابطه با تحريم خيمه شب بازي انتخابات رژيم آخوندي
هم ميهنان عزيز
37 سال از انقلاب ضد سلطنتي 57 ميگذرد. مقصود مردم مجلس مؤسساني مركب از همه اقشار و طبقات و مذاهب و نظامي دمكراتيك كه مظهر اراده و آراي مردم باشد بود.

اوباما به دمشق و مسکو درباره احتمال نقض آتش‌بس هشدار داد


رئیس‌جمهور آمریکا گفت به روسیه و سوریه هشدار داد که "جهان نظاره‌گر رفتار شماست." کاخ‌سفید درباره اجرای آتش‌بس بدبین است، اما این اقدام را "گام ضروری"برای حل بحران سوریه می‌داند. 
درحالی که به اعلام آتش‌بس موقت دیگر در سوریه تنها چندساعت باقی است، باراک اوباما، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به روسیه و دولت بشار اسد هشدار داد.

هشدار رفسنجانی در هنگام رای دادن: بدترین گناه خیانت در امانت است



رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق اخذ رای انداخت.

عفت مرعشی و فاطمه هاشمی، آیت‌الله هاشمی را همراهی می‌کند.

معیشت مردم و فساد اقتصادی، مهمترین موضوع آینده امنیت رژیم آخوندی





شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم گفت: مهمترین موضوع امنیت ملی ایران در آینده، مشکلات اقتصادی و معیشتی است که فساد هم گریبان آن را گرفته است.






پرداخت نشدن سه ماه حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب آهن ایران

عدم پرداخت سه ماه حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب آهن


با نزدیک شدن به پایان سال بازنشستگان فولاد و ذوب آهن همچنان در انتظار دریافت حقوق معوقه سه ماه خود هستند.


ایران - رقم سازی های نجومی پیش از نمایش انتخابات

رقم سازی های نجومی پیش از نمایش انتخابات
تنها چند ساعت به برگزاری نمایش دو انتخابات حکومتی، رسانه های رژیم در یک سناریوی ساختگی آشکارا پرده از رقم سازی های نجومی حکومت مبنی بر مشارکت گسترده مردم! برداشتند.


اعلام دادستان آرژانتین: آلبرتو نیسمان به قتل رسیده است

ریکاردو سائنز یکی از دادستان های ارشد در آرژانتین روز پنجشنبه ۶ اسفند گفت که آلبرتو نیسمان، دادستان سابق پرونده دخالت رژیم ایران در یک عملیات تروریستی بزرگ در این کشور، خودکشی نکرده بلکه کشته شده است.

مینا انتظاری: مادران میدان "مایو" و مادران مبارز میهن ما

میناانتظاری
آیا آرمان آزادی خواهی ملت بزرگ ایران در این چند دهه، و رویای نیمه تمام نسل ما، با آنهمه رنج و شکنج و رزم و رشادت، واقعآ آن طور که بی بی سی میگوید به رقابت بین دو آخوند شیاد یعنی خامنه ای و رفسنجانی، و جدال قدرت بین دو ملای پیر و سیاه دل و دو باند تبهکارشان تنزل یافته است؟

۱۳۹۴ اسفند ۶, پنجشنبه

نمایش انتخابات - «آی دزد، آی دزد»

نمایش انتخابات- «آی دزد، آی دزد»

ولی فقیه زهر خورده در آخرین دقایق مانده به نمایش انتخابات حکومتی یکبار دیگر به صحنه آمد و ضمن اتمام حجت با باند رفسنجانی – روحانی، آنان را «نفوذی دشمن» نامید. وی بی پرده در این رابطه گفت: «برای ما روشن شده است که در داخل دشمن از نفوذی‌ها استفاده می‌کند. نفوذی حتماً این نیست که از دشمن پول گرفته باشد، امام فرمودند گاهی حرف دشمن با چند واسطه از دهان آدم موجه شنیده می‌شود».



پرویز خزایی: چه کسی از مجاهدین خلق ایران میترسد؟

با الهام از عنوان نمایشنامه "چه کسی از ویرجینیا وولف میترسد" اثر ادوارد آلبی.
چند روز پیش، بهمراه یکی از یاران مسئول در مقاومت که مهمان ما بود، با ذکر و جمع آوری، و ایضا جمع و ضرب و تقسیم فعالیت های داخل و خارج کشوری دولت ولایت مطلقه و خلیفه خامنه ای، و دم دستگاه سیاسی- اجتماعی- امنیتی تبلیغاتی اش، به آماری دست یافتیم که حیرت آور بود، آنهم برای رژیمی، که در بوقهای جمیع رسانه های داخل کشور- ایضا در سایت های مستقیم خارج کشوری اش- چون اینترلینک و دیدبان، و سایت های غیر مستقیم اش که در آن ها حدود ده تا پانزده شبدر قلی مرتب قلم میزنند- مرتب میوزد و نقاره میزند که سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت متلاشی و تمام شده اند.

عزیز پاک نژاد: طرفداران «بی شرم» شرکت در «انتخابات» رژیم

عزیز پاکنژاد
در بحبوحه نمایش تکراری «انتخابات» در رژیم ولایت فقیه، در میان «اپوزیسیون» خارجه نشین، کسانی پیدا شده اند که از کشفی جدید در «مردم شناسی» ایرانیان داخل کشور، دم می زنند.
این کشف حیرت انگیز!! که بعنوان «صورت مسئله» در نشریات و اعلامیه های آنها به خورد خواننده داده می شود، این است که: آن جمعیتی از مردم که در «انتخابات» شرکت می کنند، توهمی نسبت به ماهیت سیستم ولایت فقیه و ترفندهای آن ندارند، بلکه صرفا برای نفی باند خامنه ای، یا در نهایت بجان هم انداختن باندهای رقیب به این کار مبادرت می کنند.

فربد رضانیا: جنایت، رذالت، مماشات و وقاحت

فربد رضانیا: جنایت، رذالت، مماشات و وقاحت
یک واقعیت رژیم ولایت فقیه را از دیگر رژیمهای دیکتاتوری در دنیا متمایز میکند. دیکتاتورها معمولا برای بدست گرفتن و حفظ قدرت، قانون اساسی کشورشان را تعلیق می کنند و یا آن را به نفع خودشان تفسیر میکنند. در بعضی از این کشورها خواست اپوزیسیون اجرای قانون اساسی است که شامل نکات مثبت و مترقی مانند، ازادی عقیده و آزادی مذهب و آزادی انتخابات است. برای مثال قانون اساسی مشروطیت شامل بندهای مثبت و مترقی فراوانی بود که در دوران حکومت پهلوی نادیده گرفته میشد، خواست دکتر مصدق هم از رضاشاه و هم محمدرضاشاه این بود که قانون اساسی را رعایت کنند و سلطنت کنند نه حکومت.

عفو بین‌الملل: شکنجه، اعدام و محدودیت‌های شدید در ایران ادامه دارد



سازمان عفو بین‌الملل در گزارش سالیانه خود می‌گوید، ایران همچنان به شدت به محدود کردن آزادی‌ها، حصر و حبس فعالان، شکنجه و رفتارهای غیر انسانی، قطع عضو و شلاق در ملا عام، اعدام، از جمله اعدام نوجوانان، ادامه می‌دهد.

عفو بین الملل در این گزارش تاکید کرده است که در سال ۲۰۱۵ وضعیت حقوق بشر در جهان رو به وخامت گذاشته است.عفو بین‌الملل اعلام می‌کند که وضعیت حقوق بشر در ایران بدتر شده و حکومت همچنان بشدت به محدود کردن آزادی‌ها، حصر و زندان کردن فعالان سیاسی، شکنجه و رفتارهای غیرانسانی، قطع عضو، شلاق در ملاءعام و اعدام، از جمله اعدام نوجوانان ادامه می‌دهد.

عارف شيرازي -نه به حكومت ديني - نه به دين ستيزي هيستريك آري به جدايي دين از دولت.


سوء استفاده رذیلانه از دین و دستاویز قرار دادن آن برای تحکیم پایه های حکومت در راستای مشروعیت بخشیدن به سرکوب و جنایت پدیده ای جدید نبوده و قدمتی چند هزار ساله دارد. 

حکام ستمگر در طول تاریخ در مقابله با فریاد آزادیخواهی مردم با سنگر گرفتن در پس اعتقادات دینی و یا در همدستی با متولیان رسمی دین از قبیل مؤبدان، کشیشان و یا آخوندهای دینفروش، 
توده ها را سرکوب و حکومت سفاکانه خود را مستحکم و استبداد زیر پرده دین را توجیه می نمودند.

صورت مسأله نمایش انتخابات: موقعیت خامنه‌ای


مجری: در خبرها آمده بود که در ادامه جنگ باندهای رژیم بر سر نمایش انتخابات، به جلسه یکی از نماینده‌ها حمله کرده‌اند و گاز اشک‌آور شلیک کرده‌اند و… . همچنین شنیدیم که باند خامنه‌ای سپاه و بسیج را برای رأی دادن به تهران گسیل کرده است تا آرای این باند بالا برود.

اعلام توافق آتش بس در سوریه بین آمریکا و روسیه



به دنبال اعلام روز شنبه به عنوان روز اجرای آتش بس از سوی آمریکا و روسیه، هیأت عالی مذاکره کننده اپوزیسیون سوریه در اجلاس فوق العاده ای که در ریاض پایتخت عربستان برگزار کرد، توافق کرد به تلاش های جامعه جهانی برای رسیدن به آتش‌بس پاسخ مثبت دهد.

وحشت باندهای حکومتی از تکرار قیام در شرایط بحرانی نمایش انتخابات


وحشت از تکرار قیام در شرایط بحرانی نمایش انتخابات همه باندهای رژیم را در بر گرفته است.
علوی، وزیر اطلاعات دولت روحانی که نامزد خبرگان رژیم است، با وحشت از پیامدهای نمایش انتخابات گفت: باید هوشیار بود، دشمن در کمین نشسته و تلاش دارد که انتخابات را مخدوش کرده و آن را وارد حاشیه کند.

۱۳۹۴ اسفند ۲, یکشنبه

اختلاف نظر روسیه و بشار اسد در مورد آتش بس



تلویزیون سی.ان.ان30مهر 94 گزارش داد

بشار اسد اخیراً گفت: می‌خواهد جنگ را ادامه داده و تمام زمینها را که در 5سال گذشته از دست داده بازپس بگیرد،

گزارشی از ترور مجاهد خلق زهرا رجبی شهید دفاع از حقوق بشر

هادی روشن روان
در روز اول اسفند 1374 خواهر مجاهد فائزه (زهرا) رجبی عضو شورای رهبری مجاهدین در استانبول توسط تروریستهای ولایت فقیه به شهادت رسید.

خواهر فائزه که از سال 1361 که اولین بار او را دیدیم تا لحظه شهادتش همواره از مسئولان مجاهدین خلق ایران بود.

عضو مجلس آخوندی: فساد اقتصادی سیستماتیک سبب فروپاشی نظام می‌شود

 
 
فساد اداری  در رژیم آخوندی
آخوند محمدباقر عبادی عضو مجلس ارتجاع از بیرجند، شامگاه شنبه اول اسفند طی سخنانی در مسجد امام هادی این کشور در یک درگیری باندی فساد اقتصادی را خطری بزرگتر از خطر آمریکا دانست و با نگرانی گفت: ”فساد اقتصادی سیستماتیک ناشی از سازش‌پذیری عده‌ای در
 

هشتصد تن از کارگران خشمگین البرز شرقی دامغان، مسیر تهران ـ مشهد را بستند

مسدود کردن جاده تهران مشهد توسط کارگران معدن البرز شرقی
 
 
بیش از ۸۰۰ تن از کارگران معترض معادن زغال‌سنگ البرز شرقی در دامغان، روز شنبه اول اسفند محور بین‌المللی و ترانزیتی تهران ـ مشهد در این شهرستان را در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده خود مسدود کردند.
این اقدام اعتراضی کارگران ساعت ۱۴ آغاز شد. 12 اتوبوس نیزهمراه آنان بود.
 
 

معدن زغال سنگ شهرستان کوهبنان تعطیل و بیش از ۳۰۰ معدنکار بیکار شدند

بیکاری کارگران معدن کوهبنان همبستگی ملی ایران
 
 
معدن زغال سنگ چشمه پودنه در شهرستان کوهبنان در استان کرمان، طی روزهای اخیر و در آستانه سال جدید تعطیل و بیش از ۳۰۰ تن از کارگران محروم این معدن بیکار شدند.
یکی از کارگران محروم این معدن گفت: ”حاضرم در معدن و زیر آوار بمیرم تا اینکه دست خالی و در این وضعیت اقتصادی به خانه بروم و نگاهم را از شرم از زن و بچه هایم بدزدم“.

رحمان کریمی: قیام پیروز در راه است

رحمان کریمییکی از مشکلات مردم عادی
چه در درون کشور و چه در سطح
جهانی، لگام گسیختگی و دوچهرگی
سیاسی ارتجاع و استعمار است. روشنفکران
و آگاهان که نباید دستخوش و مشغول
چنین ترفند های موذیانه یی شوند، وظیفه
روشنگری بعهده آنهاست.
تا آنجا که به خلق ستمدیده و جان به لب رسیده مربوط است، دیگر سراپای رژیم ددمنش حاکم را که سالیان با گوشت و پوست و استخوان و روح و جان و شرف آزموده اند؛ به خوبی می شناسند و فریب معرکه گیری های این دغلبازان آدمکش را نمی خورند،

سهیلادشتی:‌ ترفند رو شده

اسم مبارزه برای آزادی و استقلال میهن مان ایران را گذاشتند هزینه! بعد گفتند که برای رسیدن به آزادی، از بین بردن دردها و زخمهای اجتماعی، برای از بین بردن شکنجه، برای رسیدن مردم به خواسته های بر حق و مشروعشان باید هزینه کمتری را پرداخت. خامنه ای که اهل این حرفها و ناز کرشمه ها نبود با لطف
فراوان حکم سران فتنه (کروبی و موسوی) را از اعدام به حصر تغییر داد؛ و در خیابانها هم جوانان را با شلیک مستقیم کشت (صانع ژاله، محمد مختاری). باقی ماندگان این جریان سیاسی بعد که دیدند سمبه آغا پر زور است

هادی مظفری:‌ شو مضحکی به نام انتخابات

هادی مظفری
بر قاتل کودک و جوان رأی مده
بر نکبت این دیو و ددان رأی مده
من رأی به جانیانِ مفسد ندهم
تو نیز به سرکوبِ زنان رأی مده
واژۀ انتخابات از ریشۀ عربی فعل «نخب» به معنای گزیدن و انتخاب کردن است. هدف اصلی از انتخاب کردن هم شراکت همه جانبۀ مردم در امر انتخاب نمایندگانشان تعریف شده است.

جمشید پیمان:‌ یک رؤیای امپرسیونیستی، یا یک بستر و سه رؤیا؟

خیلی جالب است:
رؤیای نخست ــــ خامنه ای با اصرار و التماس از همه ی ایرانی ها، حتی مخالفان نظام درخواست می کند که در انتخابات مجلس ملایان و مجلس خبرگان به عنوان رای دهنده( بخوان رُبات رای پاش) شرکت کنند. و هر چه بیشتر، مطلوب تر! البته خامنه ای بهتر از هر کس دیگری می داند که درخواستش هم چرند است و هم صحنه سازی. در حقیقت کسی را نمی توان یافت که به جِدّ مخالف نظام آخوندی حاکم بر ایران باشد
و برای قرص کردن پای لنگ نظام، توصیه ی ولی فقیه را بپذیرد و رژیم در حال پاره پاره شدن را وصله پینه ی انتخاباتی کند.

اسماعیل محدث:‌ مسیر پیروزی در نبرد رهائیبخش مردم ایران

اسماعیل محدث سایت همبستگی ملی ایران
 
بار تغییر اوضاع نامناسب هر جامعه ای در وهله اول بر روی شانه های مردم آن جامعه سنگینی می کند. آنچه راه را برای احساس مسئولیت باز می کند و افراد را وا می دارد تا در مقابل ناهنجارهای جامعه واکنش نشان دهند همانا خودآگاهی انسان به سرشت خویش می باشد. از ترکیب احساس مسئولیت و شور عدالت
 طلبی، که شجاعت از آن زاییده می شود،
 
 

مهرداد هرسینی:‌ سوریه در آتش بنیادگرایی خامنه‌ای

مهرداد هرسینی همبستگی ملی ایران جنایات در سوریهاکنون قریب پنج سال از آغاز قیام مردم سوریه علیه بشار اسد خون‌ریز دمی گذرد، قیامی که نخست با تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز برای دستیابی به خواسته‌های به‌حق مردم، یعنی برای رسیدن به آزادی، دمکراسی و حاکمیت مردمی آغاز گردید و در پروسه‌ای بسیار کوتاه با تیغ تیز حاکم دمشق به خون و خون‌ریزی کشیده شد.
 
 

هادی روشن روان: جنگ و جدال باندها بر سر مهندسی انتخابات

 
طی هفته های گذشته مراحلی از مهندسی انتخابات توسط باند خامنه ای و اقدامات متقابل باند رفسنجانی طی شده است، نام نویسی گسترده (بیش از 12000 نفر برای 290 کرسی مجلس و 801 نفر )که 14 نفر آن زن بودند) برای خبرگان توسط باند رفسنجانی انجام شد. جناح خامنه ای آنرا نام نویسی فله ای نامید و در مقابل آن شورای نگهبان زیر نظر مستقیم خامنه ای رد صلاحیت فله ای کردند

۱۳۹۴ بهمن ۲۹, پنجشنبه

انزوای بی‌سابقه خامنه‌ای در حوزه آخوندی

بعد از حذف فله‌ای کاندیداها و به‌طور مشخص حذف حسن خمینی توسط شورای نگهبان خامنه‌ای، حملات متعددی از جانب آخوندهای دانه درشت حوزه علیه شورای نگهبان صورت گرفت. که مهمترین آنها، تهاجم شدید و بی‌سابقه رفسنجانی در فرودگاه مهرآباد در روز 12بهمن بود

استاد قامتت برافراشته‌تر باد

اولین بار که با نام و آوازه استاد محمد ملکی آشنا شدم برمی‌گردد به زمانیکه اسم شان به‌عنوان اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب ضدسلطنتی بر صفحه روزنامه‌ها نقش بسته، بر سر زبانها افتاده بود.

تركمانا نعل را وارونه زن - تا نشان سم اسبت گم كنند

  حسين فارسي از رزمگاه لیبرتی

بعداز تشكيل ارتش آزاديبخش و انجام بيش از صدرشته عمليات در نوار مرزي، طي سال1366، ماشين نظامي رژيم ‌به‌ويژه در جبهه غرب فروريخت و ‌به‌اذعان همهُ سركردگان و دست اندركاران جنگ ضدميهني، ديگر از آن پس ادامهُ جنگ مقدور نبود و ضربات بيشتري را ‌به‌دنبال داشت.

خون ريز توفیق

پاسدارزاکانی در جدال باندی گوشه‌هاي جدیدی از فساد مالی در باند رفسنجانی-روحانی را برملا کرد




پاسدار علیرضا زاکانی عضو مجلس ارتجاع در جدال باندی در آستانه نمایش انتخابات گوشه‌های جدیدی از فساد مالی در باند رفسنجانی-روحانی را برملا کرد. وی در اظهاراتش که در یک گفتگو با مطبوعات باند خامنه‌ای تحت عنوان گزارش یک فاجعه با محور بررسی و افشای اسناد سازمان فساد در اقتصاد کشور، ترتیب داده شده بود با اشاره به باند رفسنجانی-روحانی تأکید کرد:


مافیای هزارفامیل در جمهوری اسلامی ایران




آژانس ايران خبر 94/11/28 :
روابط نزدیک نسبی و سببی میان خانواده های خمینی، خاتمی و خامنه ای درعین حال رابطه نزدیک خانوادگی میان سه پایگاه شیعیان جهان، یعنی شیعیان جبل عامل در لبنان ( خانواده صدر)، شیعیان عراق و حزب الدعوه، و خانواده خمینی در جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد

حذف حسن خمینی از نمایش انتخابات به چه معناست؟ - گفتگو ی سیمای آزادی با محمدعلی توحیدی



مجری‌: اولین سؤال در مورد این بحث این هست که چرا حسن خمینی،آن هم با
حمایتهای بسیاری از مراجع حکومتی و آخوندهای حوزه که از او حمایت کردند توسط شورای نگهبان حذف شد؟ 

مک کین: چشم پوشی آمریکا بر جنایات روسیه و رژیم ایران در سوریه

مک کین بمبارانهای وحشیانه سوریه توسط روسیه
سناتور جان مک کین می گوید رژیم ایران و روسیه به کشتار غیرنظامیان ادامه می دهند. آمریکا هم فقط صحنه را نظاره می کند
دیپلماتهای بین‌المللی در مونیخ ملاقات کرده و الفاظ تندی را در مورد درگیری در سوریه رد و بدل کردند... اما هیچ گام عملی برنداشتند.

۱۳۹۴ بهمن ۲۸, چهارشنبه

بانک های بنگاه‌دار؛ حجره های کاسبی با اموال مردم

 
بانکهای ایران
 
بانک های موجود در رژیم ایران با انواع دوز و کلک ها می خواهند امکانات خود را حفظ کنند تا بتوانند از سود شان، بهره بیشتری ببرند.
یک کارگزار وزارت اقتصاد کابینه آخوند روحانی، با تاکید بر ضرورت تجدید ساختار مالی بانک‌ها، گفت: بانک‌ها از روش‌های حساب آرایی، تغییر طبقه بندی و انتقال صوری بنگاه‌ها به هلدینگ‌های تابعه به جای عرضه و فروش آن پرهیز می‌کنند.

اسد جنایت می کند، خامنه ای حمایت می کند

همبستگی ملی ایران خامنه ای اسد
خامنه ای زهر خورده در تازه ترین موضعگیری خود و ضمن اعتراف به وجود خیل لشکر کشته شدگان و مزدوران ولی فقیه در سوریه (جمعه 16 بهمن 1394) از جمله گفت: “ اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور. اگـر جلویـش گرفتـه نمی‌شـد مـا بایـد اینجـا در کرمانشـاه و همـدان و بقیـه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیـم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیـم».

سحر آراسته: رژیم زن ستیز ولایت فقیه و مقاومت زنان ایران

همبستگی ملی ایران سحر آراسته
رژیم آخوندی در 37سال حاکمیت خود برایران، سرکوب و تبعیض علیه زنان را نهادینه کرده است. این آپارتاید جنسی منجر به فجایعی از جمله: فقر، اعتیاد، فحشا و تن فروشی، کارتن خوابی زنان تحصیلکرده بعلت بیکاری شده است. آمار خشونت علیه زنان در این سالیان بالا رفته و برخی موارد منجر به افسردگی و خودکشی آنان شده است. بنا به گزارشهای حقوق بشری، خودکشی زنان تحت حاکمیت آخوندها در ایران مقام اول را داراست.

۱۳۹۴ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

فرار جمعی شبه‌نظامیان رژیم ایران در درگیریهای حلب

شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و عراق در بلندیهای طاموره در حومه شمالی حلب متحمل تلفات فراوانی شدند. زمانی که پوشش هوایی روسیه به مدت کوتاهی قطع شد، رزمندگان به این شبه‌نظامیان حمله کردند و آنها به‌صورت جمعی پابه فرار گذاشتند. رزمندگان از صحنه فرار آنها فیلم گرفتند.



                  فرار جمعی شبه‌نظامیان رژیم ایران در درگیریهای حلب   

مقامات ایران می خواهند دستکم هشت میلیارد دلار تجهیزات نظامی و تسلیحات ساخت روسیه را خریداری کنند




به گزارش روزنامه "کومرسانت"(Kommersant)، در روز سه شنبه با ساتناد به منابعی در سیستم همکاری های فناوری نظامی روسیه، قرار است در جریان بازدید دو روزه حسین دهقان، وزیر دفاع ایران از مسکئو که روز دوشنبه شروع می شود، تعدادی از معاملات کلیدی تسلیحاتی دو کشور به میزان محسوسی به پیش برده شود.

رژیم ایران، نفت را ارزان تر از عربستان می فروشد


رژیم آخوندی برای جذب مشتری پس از لغو تحریمها، نفت خود را به تاراج گذاشته و ارزانتر از عربستان به فروش می رساند.
نخستین محموله نفت ارزان رژیم روز دوشنبه ۲۶ بهمن راهی اروپا شد، خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت: رژیم ایران هر بشکه نفت خام خود را ١٫٢٥ دلار ارزان‌تر از عربستان سعودی به اروپا می‌فروشد. این رژیم همچنین به مشتریان آسیایی خود ٢٫٦ دلار تخفیف برای هر بشکه نفت پیشنهاد کرده در حالی که عربستان تنها ٢٫٤ دلار تخفیف را پذیرفته است.
رادیو فرانسه: ۲۶بهممن ۹۴ – ۱۵ فوریه ۲۰۱۶