۱۴۰۳ مهر ۲۲, یکشنبه

نگرانی امام جمعه‌های خامنه‌ای از رسیدن آتش درگیریها به عبای آخوندها

آخوند صدیقی امام جمعه دزد رژیم در تهران

با رفتن حسن نصرالله بعضی‌ها روحیه‌شان را باخته بودند بعضی‌ها متزلزل شده بودند

او بی‌بدیل و بدون جایگزین بود


صدیقی امام جمعه رژیم در تهران -۲۰ مهر ۱۴۰۳

با رفتن این علم‌دار روحیه‌شون رو بعضی‌ها باخته بودند بعضی‌ها متزلزل شده بودند... ... لبنان کسی را از دست دادند که او چراغ بود او مشعل بود او قهرمان بود او بی‌بدیل بود او در مدیریتش بدون بدل و بدون جایگزین بود... ...

یک همچین شخصیتی وقتی از یک جامعه‌یی گرفته می‌شود اون جامعه مبتلا به اضطراب میشه مبتلا به تردید می‌شه آینده برایش مبهم می‌شه... ... برای حضرت آقا سنگین‌ترین داغی بود که در این سال‌ها بر قلب اون نشست... ... و نکته دیگر فرمودند آنچه که به‌دست رزمندگان ما که خوش درخشیدند حرکت درخشان نیروهای مسلح انجام شد کمترین مجازاتی بود که در برابر جنایت این باند تبهکار انجام شد و هنوز هم فرصت باقی ست ممکن است بار دیگر این دستور و این حمله انجام بشود... ...

یک چند روزی تأخیر شد گروهی تبلیغات کردند. گروهی در رسانه‌ها گفتند ایران منفعل شده بنای مجازات ندارد و خیلی روحیه‌ها داشت تضعیف می‌شد. بدتر از تضعیف روحیه‌ها شبهاتی بود که برخی از خارجی‌ها در بعضی افراد کم صبر در داخل مملکت ما اینها فکر می‌کردند که باید زودتر جواب می‌دادیم اما وعده صادق... ... این حمله یک حمله علمی فناوری با محاسبات دقیق تجهیزات نظامی بود و فوق تکنولوژی آمریکا و کشورهای غربی بود و لذا واقعاً کمر اسراییل رو شکاند و دماغ آمریکا را به خاک مالید و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

رادیو تهران (رژیم): ۲۰مهر ۱۴۰۳

امام جمعه رژیم در بندرعباس

ما بیش از آنچه که نگران باشیم هواپیماهای دشمن بیایند مثلاً یک نقطه‌ای را بمباران کند

نگرانیم که عوامل و اذناب شان بخواهند فضای این کشور را به سمت آشوب و بلوا بکشانند

 

عبادی‌زاده امام جمعه رژیم در بندرعباس -۲۰ مهر ۱۴۰۳

 ما بیش از اونچه که نگران باشیم هواپیماهای دشمن بیاید مثلاً یک نقطه‌ای رو بمباران کنه که نگران این قضیه نیستیم، نگران جنگ روانی در داخل کشور هستیم. نگرانیم که عوامل و اذناب شان بخواهند فضای این کشور رو بکشونند به سمت آشوب و بلوا و مواظب شیطنتها و حرکت‌های دشمن در جامعه مان باشیم.

شبکه خلیج‌فارس تلویزیون (رژیم): ۲۰مهر ۱۴۰۳

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد

در نماز جمعه مقام رهبری از مشهد و شهرهای خراسان عده زیادی شرکت کردند

آدمهای نفوذی دشمن بیایند به نفع دشمن به اسم وفاق ملی

پرچم دشمن را در داخل فرهنگ ما بلند کنند، ما هم صدامون در نیاید؟


آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد – ۲۰ مهر ۱۴۰۳

در هفته گذشته در شرکت در نماز جمعه مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر داریم از شهر ما و مشهد ما و شهرهای خراسان عده زیادی در این مناسک شرکت کردند... ... مقام معظم رهبری در جلسه‌یی که به‌مناسبت دفاع مقدس هفته دفاع مقدس با پیش‌کسوتان داشتند در اون جلسه نکته‌یی رو فرمودند. فرمودند نمی‌شود که ملت ایران قبول کند که پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن به وسیله افراد نفوذی و فریب خورده در داخل کشور برافراشته شود... ... بابا وفاق ملی به جای خود محفوظ. وفاق ملی شعار مقدسی است اما به چه قیمت؟ به قیمت جنگ با خدا؟ به‌عنوان تشویق و ترویج منکرات شرعیه وفاق ملی بشه؟ آدمهای نفوذی دشمن بیایند پرچم دشمن رو در داخل فرهنگ ما بلند کنند به نفع دشمن به اسم وفاق ملی ما هم صدامون در نیاید چیزی نگوییم می‌گویند خلاف وفاق ملی است.

تلویزیون شبکه خراسان (رژیم): ۲۰مهر ۱۴۰۳