۱۴۰۰ آبان ۱۶, یکشنبه

وقتی کفگیر ولایت در تنگنای محکومیت به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت به ته دیگ می خورد----- مقداری ازتوضیح انتقال دادگاه سویدبه آلبانی.


همزمان با انتقال دادگاه سوئد به آلبانی برای استماع شماری از شاکیان و شاهدان پرونده دژخیم حمید نوری و قتل‌عام ۶۷، وزارت اطلاعات آخوندها در یک تلاش رسوای «چند وجهی» به تکرار شیطان‌سازی‌های زنگ‌زده علیه مجاهدین روی آورده است.

در ۲۲ مهر هومریش خبرنگار معلوم‌الحال از شبکه «خبرنگاران دوست» آخوندها که قبلاً در دادگاه آلمان به خاطر افترائاتش در اشپیگل محکوم شده بود، با ۳۰ سؤال مبتذل از نمایندگی شورا در آلمان در مورد فرستادن «اجباری» نوجوانان در سه دهه پیش به قرارگاه اشرف نزد مجاهدین، این بار به عنوان خبرنگار هفته‌نامه دیسایت به میدان فرستاده شد. فهرست طولانی جواب‌های مجاهدین و نمایندگی شورا در آلمان و کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت و کمیته آلمانی دوستان ایران آزاد در ذیل اطلاعیه حاضر درج شده اما دیسایت حتی یکی از آنها را منعکس نکرده است. این جوابها تماماً از روز ۲۳ مهر ۱۴۰۰ بر روی سایت آلمانی کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در دسترس عموم قرار گرفته است.

 مقاله سفارش داده شده به هومریش، با همان الگوهای لو رفته پیشین که در دادگاههای آلمان محکوم شدند، در روز ۶ آبان در «سایت مگزین» منتشر شد اما به رغم همه خرج و مخارج و آب و رنگ مصرف شده، هیچ توجهی در محافل سیاسی آلمان بر نیانگیخت. از این رو سفارش دهنده اصلی آن یعنی وزارت بدنام اطلاعات پرده را کنار زد و با بسیج مزدورانش ترجمه فارسی آن اراجیف را در سایت‌ها و حساب‌های اینترنتی مأموران پیشانی سیاه از قبیل خدابنده، کریم حقی، ایرج مصداقی، سعید بهبهانی، سیامک نادری، علی اکبر راستگو و قهرمان حیدری (با نام مستعار حنیف حیدرنژاد) منتشر کرد. به نظر می‌رسد که وزارت بدنام از غلط کرده‌اش در فرستادن دژخیم حمیدنوری به سوئد پشیمان شده و به سوژه‌های دیگر رو آورده است. سردژخیم مقیسه به صراحت و با صدای خودش قبل از سفر نوری به سوئد گفته بود که او این بار دستگیر خواهد شد (اطلاعیه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران).

به خیال خام اطلاعات آخوندها، در بحبوحه قتل‌عام و جنبش دادخواهی، یکی دیگر از فوائد چندوجهی فرستادن اجباری کودکان به جنگ توسط مجاهدین، تحت الشعاع قرار دادن اعزام ۴۴۰ هزار دانش‌آموز بر روی میدان‌های مین در جنگ ضدمیهنی هم هست.

هومریش که تجارب تلخ محکومیت قبلی در دادگاه آلمان را با نقل قولهای گرد و پت و پهن از تکذیب‌های مقاومت ایران به کار گرفته تا جایی برای شکایت باقی نگذارد و بتواند ادعا کند که تکذیب‌ها را هم منعکس کرده است، همان «خبرنگار دوست» و «دست آموز» ولایت، در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در تهران به عنوان «طلبه الهیات آخوندی » است که عکسهایش با مقنعه زنان بسیجی از این پیشتر در اشپیگل منتشر شده است.


عکسهای هومریش بامأموران شناخته شده وزارت اطلاعات درآلبانی از جمله با مزدور حسن حیرانی نیز به روشنی گویای سوابق و مأموریتهای قبلی او علیه مجاهدین است .

فهرست برخی از جوابهایی که دیسایت تاکنون از انتشار آنها اجتناب کرده است:

۱-اطلاعیه نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان تحت عنوان «خبرنگار دوست» ملایان در خدمت «رئیس جمهور اعدام» ۲۳ مهر ۱۴۰۰

۲-نامه کمیته بین المللی در جستجوی عدالت به سردبیر دیسایت ۲۶ مهر ۱۴۰۰

۳-نامه کمیته آلمانی دوستان ایران آزاد به سردبیر دیسایت ۲۸مهر ۱۴۰۰

۴-نامه خواهر مجاهد زهرا افسای ( مادر امین گلمریمی) به سردبیر دیسایت ۲۹مهر ۱۴۰۰

۵-نامه خواهر مجاهد زهرا افسای به سردبیر دیسایت ۲۹ مهر ۱۴۰۰

۶-نامه سرگشاده تورج سلیمی به سردبیر دیسایت ۵ آبان۱۴۰۰

۷-نامه سرگشاده موسی جاودان به سردبیر دیسایت ۵ آبان۱۴۰۰

۸-نامه سرگشاده مصطفی ضابطی به سردبیر دیسایت ۵ آبان۱۴۰۰

۹-اطلاعیه نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان در مورد گزارش افتراآمیز در سایت مگزین ۶ آبان ۱۴۰۰

۱۰-جوابیه کمیته بین المللی در جستجوی عدالت «نامه سرگشاده در مورد جدیدترین شکار جادوگر توسط دی سایت» ۷ آبان ۱۴۰۰

۱۱-نامه نصرالله محمدی ( پدر آلان محمدی) ۹ آبان ۱۴۰۰

۱۲-مقاله صالح عباس زاده تحت عنوان ۲۳ سوال از کسی که مدعی خبرنگاری است در پاسخ به مقاله دیسایت ۸ آبان۱۴۰۰

۱۳- مقاله احسان اقبال تحت عنوان «کودکان مجاهدین و یک قضاوت تاریخی»۱۱ آبان۱۴۰۰

۱۴-مقاله طاهر اقبال تحت عنوان پاسداری به نام خانم هومریش ۱۴ آبان ۱۴۰۰

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

۱۴ آبان۱۴۰۰

دم خروس وزارت اطلاعات در مورد لجن پراکنی در نشریه آلمانی علیه مجاهدین



«خبرنگار دوست» ملایان در خدمت «رئیس جمهور اعدام»

در شرایطی که رییسی جلاد ۶۷ رییس جمهور جدید فاشیسم دینی حاکم بر ایران با موجی از محکومیتهای جهانی روبروست و در وحشت از شکایت های بازماندگان قربانیانش به ناگزیر سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی ملل متحد و به گلاسکو برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوا کوپ ۲۶ را لغو کرد، و در حالیکه از کارزارهای پی در پی مجاهدین و مقاومت ایران علیه جنایات این رژیم در داخل و خارج ایران و افشای پروژه های ایران بر باد ده آن به خشم آمده است، باردیگر یک «خبرنگار دوست» بنام لوییزا هومریش مذبوحانه تلاش میکند با انداختن طوق نجات، به رژیم در حال غرق ملایان امداد برساند. در مارس ۲۰۱۹دادگاه ایالت هامبورگ اشپیگل را وادار کرد بخشهایی از مقاله همین فرد مندرج در این رسانه در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۹ علیه مجاهدین را حذف کند.

اکنون بنظر میرسد که او ماموریت یافته ورسیون دیگری از همان اراجیف مندرس و اکاذیب را این بار به خورد خوانندگان دیسایت بدهد. بدین منظور هومریش خورجینی از اتهامات فرسوده و تاریخ در رفته را که ۳۰ سال است وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران علیه مقاومت ایران و رهبران آن تکرار میکنند، در قالب ۳۰ سوال اما به مثابه فاکتهای مسلم برای نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان، ارسال کرده و التیماتوم داده است که باید تا دوشنبه ۱۸ اکتبر ساعت ۶ بعد از ظهر پاسخ بدهد. ما صبح جمعه ۱۵ اکتبر وقتی ایمیل را باز کردیم افترا نامه او را دیدیم.

۱- هومریش به هیچوجه یک خبرنگار معمولی نیست، او در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در تهران ”تحصیل” کرده است و در ژانویه ۲۰۱۸ نیز در ایران بوده است. او با ارگانهای سرکوب و امنیتی در ارتباط بوده است. عکسهای او همراه با بسیجیان پیش از این منتشر شده است. (عکس زیر)

 با شگفتی تمام بخشهایی از مقاله مملو از دروغ هومریش علیه مقاومت ایران و مجاهدین مدتی قبل از انتشار دراشپیگل در سایتها و رسانه های وزارت اطلاعات ایران منتشر شد.

سند: «سرگذشت غم انگیز یک جداشده»، منتشر شده توسط انجمن پوششی وزارت اطلاعات بنام انجمن نجات مرکز کرمانشاه در ۳ آذر ۱۳۹۷ (۲۴ نوامبر ۲۰۱۸)

عکسهای وی با مأموران شناخته شده وزارت اطلاعات در آلبانی از جمله با مزدوری به نام حسن حیرانی نیز پیش از این منتشر شده است.


 ۲- سی سوالی که هومریش برای ما فرستاده بخوبی نشان میدهد که وی مدتیست که روی مقاله سفارشی کار میکند، وحالا برای اینکه رفع تکلیف حقوقی و قضایی کرده باشد، این سئوالها را برای ما فرستاده است. با توجه به این سابقه ننگین و تکراری از آنجا که هومریش در رابطه با مجاهدین و مقاومت ایران فقط یک رله کننده وزارت بدنام اطلاعات در ایران شناخته می شود، مقاومت ایران او را به عنوان یک خبرنگار بی طرف نمیشناسند و با او ارتباطی نداشته و نخواهد داشت.

۳-مجاهدین و مقاومت ایران تاکنون در دهها دادگاه در آمریکا و انگلستان و فرانسه و سوییس و لوکزامبورگ ( دیوان عدالت اروپا) و ایتالیا و آلمان با ارائه دهها هزار سند و مدرک با انبوه اتهامات آخوندساخته مقابله کرده و به همه سئوالات و اتهامات و دعاوی این رژیم و پشتیبانان و مزدوران آن پاسخ داده اند و در همه این دادگاهها پیروز شده اند. کما اینکه دادگاه ایالت هامبورگ در مارس ۲۰۱۹ به اشپیگل و در ژوئن ۲۰۲۰ به فرانکفورتر آلگماینه دستور داد ادعاهای خلاف واقع و ناوارد علیه مجاهدین را از مقالاتشان حذف کنند.

آسوشیتدپرس در ۲۶ مارس ۲۰۱۹ در این رابطه نوشت:

«یک دادگاه آلمانی به هفته نامه اشپیگل دستور داد بخشهایی از یک مقاله که در آن آمده که یک گروه مخالف ایرانی تبعیدی به "شکنجه" و "ترور روانی" مبادرت می ورزد، را حذف کند. و توضیح میدهد که این مقاله اثباتگر چنین اتهاماتی نمی باشد.

دادگاه ایالت هامبورگ در حکم خود اعلام کرد که این مجله را ۲۵۰ هزار یورو (حدود ۲۸۲ هزار دلار) جریمه می کند، چنانچه این قسمتها از مقاله در مورد اقامتگاه مجاهدین خلق در آلبانی حذف نشوند.»

https://www.apnews.com/۳f۵۲a۳۱۳e۷۱e۴۷ecae۵۷cfe۷d۳e۲۶f۲۴

۴- باید یادآوری کرد که ۳۸۰۰ تن از مجاهدین به مدت ۱۶ ماه در ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ در کمپ اشرف در عراق به وسیله ۹ آژانس آمریکایی مورد تحقیق قرار گرفتند و از همه اینگونه اتهامات مبرا شناخته شدند. نیویورک تایمز ۲۷ ژوییه ۲۰۰۴ در مقاله مفصلی نوشت:

«به گفته مقامات ارشد آمریکا، یک تحقیقات ۱۶ ماه توسط ایالات متحده هیچ مبنایی برای ادعای جرم علیه گروه اپوزیسیون ایرانی در عراق در مورد نقض قوانین آمریکا پیدا نکرده است.... مقامات ارشد آمریکایی گفتند مصاحبه های مفصل با مقامات وزارتخارجه، و اف. بی. آی به هیچ مبنایی برای ادعای جرم علیه این گروه (مجاهدین خلق) پیدا نکرده است. تا آنجا که به مجاهدین خلق ایران مربوط می شود ایالات متحده به نظر نمی رسد مدرکی برای متهم کردن اعضای مجاهدین به ارتکاب اقدامات تروریستی داشته باشد و اعضای آن اکنون توسط ارتش آمریکا از موقعیت افراد حفاظت شده برخوردار هستند.»

۵-سرهنگ دیوید فیلیپس(ژنرال فیلیپس بازنشسته کنونی) که تیپ تحت فرماندهی او حفاظت از کمپ اشرف را از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ برعهده داشت در نامه ای خطاب به کنث راث رییس دیده بان حقوق بشر تاریخ ۲۷ مه ۲۰۰۵ در پاسخ به دروغهایی که همگنان هومریش در گزارش دیده بان حقوق بشر سر هم کرده بودند نوشت:

«طی یک دوره یکساله من درجریان گزارشهای بی شماری از شکنجه،‌ مخفی کردن سلاح و زندانی کردن افراد برخلاف خواست خودشان توسط رهبری مجاهدین خلق قرار گرفتم. من به واحدهای تحت امرم دستور دادم هر یک از این اتهامات را مورد تحقیق قرار دهند. در بسیار موارد من شخصاْ تیمهای بازرسی را در بازدیدهای اعلام نشده از تأسیسات مجاهدین که اتهام زده می شد این بدرفتاری ها صورت گرفته است رهبری کردم. در هیچ زمانی در این دوران ۱۲ ماهه ما هیچ سند معتبری که اتهاماتی را که شما در گزارش خودتان مطرح کرده اید تأیید نمایند پیدا نکردیم. من شخصاْ و بطور خصوصی با اعضای مجاهدین صحبت کرده ام. در هیچ زمانی هیچ عضوی از اعضای جوان زن و مرد تا رهبری بسیار ارشد هیچیک از آنچه را که در گزارش اخیر شما به آنها اشاره شده است مطرح نکردند.... من هرگز حادثه ای را کشف نکردم که یک زن یا مرد در سازمان برخلاف میل خودش نگاه داشته شود. من شاهد یک آزادی کامل انتخاب از جانب اعضای مجاهدین برای این که در سازمان بمانند یا آنرا ترک کنند بودم.»

۶-سرهنگ جولی نورمن مسئول حفاظت اشرف دردر۲۴اوت۲۰۰۶طی نامه ای نوشت:

«هیچ زندانی در اشرف وجود ندارد. هیچ تعهدی هم برای ماندن در اشرف وجود ندارد. همه هر زمان که بخواهند آزاد هستند صفوف مجاهدین را ترک کنند. برای حراست از امنیت و اطلاعات سری ساکنان اشرف و خانواده هایشان در ایران کسانی که مجاهدین را ترک می کنند و می خواهند مستقیما به ایران بروند حداقل سه هفته در تیف (کمپ آمریکاییان) قبل از ترکشان باقی می مانند و اسامی آنها به مجاهدین سه هفته قبل از خروجشان داده می شود تا مجاهدین بتوانند ضربات اطلاعاتی ناشی از ترک آنها را حل و فصل نمایند.»

۷-هومریش در کارزار ننگین شیطان سازی در خدمت جلادان حاکم بر ایران تلاش کرده است یک اقدام عمیقا انسانی مجاهدین یعنی فرستادن صدها طفل خردسال به خارج از عراق در سال ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ و نجات آنها از زیر یکی از سهمگین ترین بمبارانهای تاریخ، بدرخواست والدینشان با هزینه و انرژی و پذیریش ریسکهای کلان از سوی مجاهدین را بر سر مجاهدین چماق کند و بازگشت داوطلبانه برخی از آنها در سالهای بعد به نزد والدینشان را سربازگیری کودکان زیر سن قانونی جلوه دهد. جداکردن اجباری فرزندان از والدینشان یا به کارگرفتن افراد زیر سن قانونی به آموزش یا کار نظامی، دروغهایی است که به گواهی اسناد و مدارک سالها قبل برای اولین بار توسط رژیم آخوندی ابداع شده تا بر نقض حقوق بشر و اعدام کودکان سرپوش بگذارد و حالا توسط هومریش در قالب سئوالاتش بعنون فاکت مطرح میشوند.

مجله فوکوس در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۳ به حکم دادگاه برلین اتهامات پیشین در مورد همین کودکان علیه مجاهدین را تکذیب و تصحیح کرد (متن ضمیمه است).