۱۴۰۰ فروردین ۲۲, یکشنبه

کنفرانس در آلمان یک سیاست جدید در قبال ایران حقوق بشر، توقف تروریسم، حمایت از قیام مردم ایران

کنفرانس مقاومت ایران در آلمان با شرکت نمایندگان مجلس فدرال آلمان شخصیتهای سیاسی و اجتماعی آلمان و اروپا نمایندگان جوامع ایرانی.

    مارتین پاتسلت Martin atzeltنماینده مجلس فدرال آلمان
حضور آلترناتیو دموکراتیک شورای مقاومت ملی ایران، تلاشهای بی وقفه خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای مقاومت ملی ایران و برنامه ۱۰ ماده ای مترقی و معتبر ایشان، همه ما را امیدوار می کند که نه پس فردا بلکه همین فردا، یک ایران آزاد و دموکراتیک را تجربه کنیم
•    دکتر معصومه بلورچی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آلمان
پژواک صدای قهرمانان شهید ۱۹فروردین ۹۰ را در شهادت بیش از ۱۵۰۰ شهید قیام آبان دیدیم و هر روز در فرازی بالا بلندتر در همه شورشگران برای آزادی در سراسر ایران می بینیم. حکومت فاسد و جنایتکار آخوندی در آستانه سرنگونی قرار داد و دولت آلمان نیز می باید همسو با خواسته های مردم ایران در کنار آنها قرار گیرد

•    پروفسور هریبرت هیرته Herbert Hirte نماینده مجلس فدرال آلمان 
وضعیت حقوق بشر در ایران، فشاری که رژیم ایران می خواهد در مورد توافق هسته ای اعمال کند، فشاری که رژیم ایران می خواهد بدلیل دستگیری اسدالله اسدی اعمال کند، ضرورت برگزاری چنین کنفرانس را ایجاب می کند. آلمان باید سیاستی پیگیرانه تر و سازش ناپذیرتری نسبت به رژیم ایران اتخاذ کند.

•    توماس ارندل Thoma erndl نماینده مجلس فدرال 
آلمان و اتحادیه اروپا باید از برقراری ایرانی آزاد و دمکراتیک بر اساس انتخابات آزاد و جمهوری مبتنی بر جدایی دین از دولت حمایت کنند. 

•    دکتر کریستوف پلوس Dr. Christoph loß نماینده مجلس فدرال آلمان
در ایران روزانه حقوق بشر و ارزشهای بشردوستانه بصورت گسترده نقض می شوند، بنابراین می توانم به شما این اطمینان را بدهم که تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع در ایران و رعایت ساختارهای حقوق بشر و دمکراتیک در آنجا، انجام خواهم داد.
•    کلاوس دیتر گرولر Klaus-Dieter Gröhler نماینده مجلس فدرال آلمان 
ما باید به طور فعالانه به مخالفت خود با نقض حقوق بشر ادامه دهیم، باید مردم را برانگیزیم تا آنها برخیزند و مانع از آن شوند تا آخوندها بتوانند هر آنچه را که می خواهند، انجام دهند.

•    کاتارینا لندگراف Katharina Landgraf نماینده مجلس فدرال آلمان 
مقاومت ایران برای کشوری آزاد، جمهوریی مبتنی بر جدایی دین از دولت و عاری از سلاحهای هسته ای مبارزه می کند، من به این تلاشها احترام می گذارم و از آن حمایت می کنم.

•    اتو برنهارد معاون وزیر پیشین و عضو هیات رئیسه بنیاد کنراد آدنائر و رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد
آینده متعلق به آخوندها نیست که امروز با دیکتاتوری بر ایران حکومت می کنند، بلکه آینده متعلق به شورای ملی مقاومت است تا بتواند برنامه ده ماده ای رئیس جمهور برگزیده مقاومت را به اجرا درآورد.

•    پریا کهندل 
برای تجدید عهد با مجاهدین سرافرازی که در۱۹ فروردین۹۰ در اشرف به خون خود غلطیدند جمع شده‌ایم. مظلومیت این شهدا مولد اعتماد و شجاعت ما و بقیه بود. تا با انقلابمان و شورشگریمان بر ناباوریها و بن‌بستها، راه قیام را با کانونهای شورشی و ‌مردم جنگنده‌ مان باز کنیم و ایران را از کرونای ولایت و آخوندهای جنایتکار پس بگیریم.