۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

در شهرهای ایران با کانون‌های شورشی - مرگ بر خامنه‌ای زنده باد آزادی حاضر حاضر حاضر

فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای میهن
  فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای میهن --    تهران –کانون شورشی ۳۶۶
 رجوی آخوندها باید بروندوحاکمیت ازآن مردم ایران است / مریم رجوی زمامداری  مصدق الگوی دمکراسی برای نسلهای پیاپی است
کهنوج
ایران مریم مریم ایران زنده باد آزادی جایتان اینجاست
مشهد
مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی زنده باد آزادی حاضر حاضرحاضر

                               تهران –کانون شورشی ۳۶۸
ایران سرزمین شیرزنان و شیرمردان دردمند. عهد و پیمان بستم با خدا و خلق و راهبری مسعود و مریم که تا لحظه سرنگونی این رژیم یک لحظه از پا نخواهم نشست. خطاب به خامنه‌ای و روحانی و اعوان و انصارش می‌گویم تا سرنگونی و نابودی شما یک لحظه از پا نخواهیم نشست. حاضر حاضرحاضر
خرم‌آباد
خواهر مریم از خرم‌آباد به شما سلام می‌کنم. حاضر حاضرحاضر
بندرعباس
سلام بر ایران سلام به تمام مبارزان راه آزادی. ما به کمک همه مردم، ایران را آزاد خواهیم ساخت. ایران مهد دلیران و شیران. کانون شورشی حاضر حاضرحاضر
تهران
پیام تصویری یک جوان: سلام ۳۶۵صبحت می‌کنه لعنت بر خامنه‌ای درود بر آزادی دوباره ایران را پس می‌گیریم. حاضر حاضرحاضر

                                                  تبریز
مرگ بر خامنه‌ای دمکراسی و آزادی با مریم رجوی حاضر حاضرحاضر
ما مجاهدین راه آزادی تا آخرین قطره خونمان در مقابل خامنه‌ای ملعون می‌جنگیم مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی درود بر تمامی مجاهدین راه آزادی زنده باد آزادی
سمنان
حسین هستم از سمنان آماده برای سرنگونی
زاهدان
مرگ بر خامنه‌ای زنده باد آزادی حاضر حاضرحاضر
تهران
سلام من از تهران سلام می‌کنم حاضر حاضرحاضر
اهواز
سلام من به‌نمایندگی از مردم خوزستان اهواز و همه شهرهای دیگه به شما سلام میرسانم

دمکراسی آزادی با مریم رجوی، من به‌عنوان یک کانون شورشی در خوزستان و به‌عنوان یک مجاهد می‌جنگم و به‌عنوان یک مجاهد می‌میرم. درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای حاضر حاضرحاضر

خواهر مریم بی‌صبرانه مشتاق دیدار شما هستم. ما همان نسل بیشمارانیم مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر روحانی درود بر رجوی زنده باد آزادی حاضر حاضرحاضر

ملارد کرج
خواهر مریم ایران تنها به دستان تو آباد و آزاد می‌شود. از ملارد کرج هستم
بندر عباس –کانون شورشی ۱۹۳
ایران آزاد، مرگ بر خامنه‌ای درود بر مسعود رجوی درود بر مریم رجوی، خلیج همیشه فارس بندرعباس - من از بندرعباس به خواهر مریم عزیز می‌گویم شورشی جنگاور حاضر حاضر تا آخر. خواهر مریم یقین داشته باش با مجاهدت ما کانون‌های شورشی به تهران خواهی آمد .
کرمان
از کرمان به امید پیروزی
مسجد سلیمان
ایران مریم آزادی من یک مجاهدم مجاهد میمانم و مجاهد می‌رزمیم و مجاهد می میرم حاضر حاضر حاضر
اصفهان
امید دارم که ما می‌توانیم ایران را آزاد کنیم - مر گ بر خامنه‌ای درود بر رجوی زنده باد آزادی
تهران
آزادی دمکراسی با مریم رجوی
مازندران
مرگ بر اصل ولایت فقیه درود بر شیر همیشه بیدار - بچه‌های شمال تا زنده‌اند رزمنده‌اند
فعالیت کانونهای شورشی خیلی زیاد بودازانعکاس آنها خود داری کردم.