۱۳۹۹ مرداد ۱۰, جمعه

نمای روز ـ جهش کرونا ـ پیشروی در کشتار


اخبار هولناک از                           پیشروی و جهش ویروس مرگبار تکان‌دهنده است.

- مجری تلویزیون رژیم: به‌طور کلی وضعیت کرونا الآن در کشور به چه شکلی است؟

- دکتر مینو محرز، فوق‌تخصص بیماریهای عفونی عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: می‌دانید ویروس جهش پیدا کرد و از دی به جی تبدیل شده و قدرت سرایتش خیلی خیلی زیاد شده. بیمارستانها گنجایش ندارند و زنگ خطر در تمام مناطق به صدا درآمده است. اوضاع خوب نیست بیمارستانها پر است و تازه خیلی تعداد خیلی زیادی از این بیماران را ما در خانه درمان می‌کنیم.

- مجری: شهر مشهد و ۹شهرستان استان هم‌چنان در وضعیت قرمز بیماری کرونا، افزایش قابل توجه آمار بستری و فوتی‌ها زنگ خطری برای همه ماست.

در این کوران مرگ، اظهار رضایت روحانی سؤال‌برانگیز است.

آخوند روحانی ۹مرداد ۹۹: «به جز ۲استان شرایط ما شرایط مناسبی نیست باید تلاش بیشتری بکنیم بقیه استانها الحمدالله با این‌که مشکل دارند اما روند به سمت ملایمت و عبور از پیک هستیم».

در این وقاحت یکی از اهداف روحانی این است که می‌خواهد وانمود کند اوضاع خوب است تا بتواند فردا مردم را مقصر نشان دهد. هم‌چنان که احمد زیدآبادی به صراحت نوشت: «اگر عزاداریها سبب شیوع بی‌رویه کرونا شود... به‌طور قطع خواهند گفت که تقصیری متوجه آنها نیست بلکه تمام تقصیرات متوجه دیگران به‌خصوص عزادارانی است که... حفظ فاصله فیزیکی را رعایت نکرده‌اند!

حریرچی ۸مرداد ۹۹: «اینجا تهران هم به شهرهای قرمز پیوست الآن تهران منشأ آلودگی برای جاهای دیگر هست.

ما نمی‌دانیم با چه زبانی بگوییم که این خیلی خطرناک است یعنی الآن ما در استان تهران روزانه ۷۰۰بیمار دیروز خواباندیم».

یک رسانه حکومتی از قول هیأت مجمع انجمنهای گروه پزشکی هشدار داد که آمار ۲۰۰قربانی فعلی ممکن است در ۳ماه آینده به ۱۶۰۰قربانی در روز افزایش یابد (خبرگزاری تقریب ـ نامه هیأت مدیره مجمع انجمنهای گروه پزشکی ایران به روحانی ـ ۹مرداد ۹۹)

خسرو صادق‌نیت، رئیس مجتمع بیمارستانی خمینی: «هم شدت بدحالی بیماران ما متأسفانه افزایش پیدا کرده و هم سنین بیماران».

کرونای ولایت با قربانی کردن سلامت مردم تلاش می‌کند پایانش را عقب اندازد اما زمان جهش و شورش علیه ویروس ولایت فرا رسیده است.