۱۳۹۹ تیر ۱۶, دوشنبه

اظهار نظر مطبوعاتی . شماره:259. تهاجم انقلابیون لبنان به هیئت دولت منطقه سبز


فیس بوک ۱۴/۴/۹۹ : « بسم الله الرحمن الرحیم - انقلابیون لبنان، قیام کنندگان علیه وضعیت اسفناک لبنان که حزب الله آن را بسوی پرتگاه کشانده است، به یک هیئت از دولت منطقه سبز در روز جمعه  3 /7 /2020 (13 تیر 99) به هنگام  حضور اعضای  این هیئت دریکی از هتلها  ورستورانهای بیروت به همراه متناظرین لبنانیشان تهاجم  کردند.

این حمله در اعتراض به سرقت خزانه کشور توسط افراد ذینفوذ، وعدم پذیرش هیئت دولت عراق صورت گرفت زیرا این دولت  حامی شبه نظامیان حزب الله است که باعث وبانی سوق دادن لبنان به سمت پرتگاه می باشد.
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق، ضمن درود به این اقدام شجاعانه، همبستگی خود را با انقلابیون لبنان اعلام میکند. آنها شیرانی هستند که برای رهایی کشورشان از باندهای وفادار به رژیم ایران تلاش میکنند. باندهایی که کشور پرخیر و برکت لبنان را به  وضعیت فعلی رسانده و آنرا برای  اجرای سیاست های تخریبی ایران در کشورهای منطقه واز جمله سوریه وعراق  آماده می کند.
همچنین این کمیته  اقدام کاظمی مبنی بر اعزام وزیر نفت و وزیر کشاورزی به لبنان به بهانه امضای توافق مبادله پا یا پای مشتقات نفتی عراق با محصولات کشاورزی لبنان را محکوم میکند و آنرا اجرای دستورات رژیم ایران برای نجات دولت وفادار به خودش در لبنان که با خطر سرنگونی مواجه است می داند. این توافقنامه  از حساب ثروتها  و سرمایه های مردم عراق و از (جیب)  کشاورزان عراق است و این عمل در اساس مشابه همان اعمالی است  که چه درقبل وچه الان دفاتر اقتصادی شبه نظامیان فراکسیونهای سیاسی مزدور رژیم ایران  انجام داده و میدهند. این مبادله پا یا پای نابرابر منجر به کسادی محصولات کشاورزی عراق  وخسارات سنگین به کشاورزان عراقی می گردد. این کمیته  خواستار  تحقیق در مورد انتقال سرمایه توسط این دو وزیر میباشد.  آنها این سرمایه ها  را ازطریق  مزایده  بانک مرکزی عراق با چمدانهای دیپلماتیک به شیوه نامشروعی از جیب حقوق کارمندان و بازنشستگان و بیماران وعموم مردم عراق منتقل کرده اند.