۱۳۹۹ خرداد ۱۲, دوشنبه

تلویزیون شبکه یک(رژیم)۱۰/۳/۹۹:«رحمانی فضلی:[درحوادث بنزینی]خودرهبری دراین حادثه دستوربه شورایعالی ملی دادند».

مقاومت
آمار قربانيان كرونا در 323 شهر بيش از 48 هزار و 200 نفر است
به اذعان وزارت بهداشت و كارگزاران رژيم در استانهاي خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، كردستان، کرمانشاه، كردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، مازندران، همدان، كرمان و ايلام در وضعيت قرمز يا هشدار و بحراني هستند

آمار قربانيان كرونا درشهرستان از ۲۸ شهرستان خوزستان، در وضعیت قرمز انتشار کرونا قرار دارند
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران۱۱/۳/۹۹ : « سازمان مجاهدين خلق ايران بعد از ظهر امروز يكشنبه 11 خرداد ۱۳۹۹ اعلام كرد، آمار جانگداز جانباختگان كرونا در 323 شهر ايران بيش از 48 هزار و 200 نفر است. شمار قربانيان در آذربايجان غربي به 1310 نفر، در ايلام به 302 نفر، در خوزستان به 3665 نفر، در سيستان و بلوچستان به 1485 نفر، در كردستان به 920 نفر، در لرستان به 1485 نفر و در مازندران به 2745 نفر رسيده است.
سخنگوي وزارت بهداشت در آمار مهندسي شده امروزش تعداد قربانيان كرونا در 24 ساعت گذشته را 63 نفر و شمار مبتلايان جديد را 2516 نفر اعلام كرد و گفت: «استان‌های اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند»(ايرنا 11 خرداد).
در تهران معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «بیمارستان پاک نداریم.. نمی توانیم بیمارستان پاک اعلام کنیم، چون دوره کمون ویروس کرونا طولانی است» (ايرنا 10 خرداد).
در خوزستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: «۲۰ شهرستان از ۲۸ شهرستان خوزستان، در وضعیت قرمز انتشار کرونا قرار دارند. موارد ابتلا به کرونا در استان فراوان و بیش از انتظار است، از اوایل اردیبهشت ماه با کاهش محدودیتها روند ابتلا به این بیماری در خوزستان صعودی شده است»(ايرنا 11 خرداد).
مولوی نماینده مجلس ارتجاع از آبادان گفت: «ویروس کرونا در خوزستان بیداد می‌کند، مردم در خوزستان در حال پر پر شدن هستند، آمار روزانه مبتلایان در خوزستان آن را در رتبه اول کشور قرار داده است»(جوان ارگان سپاه پاسداران 11 خرداد). در دزفول «آمار مبتلايان همچنان به طورصعودی درحال افزایش است و این سیرصعودی موجی از نگرانی در بین مردم ایجادکرده است. روندصعودی که مردم علت آن را بی‌تدبیری مسئولان می دانند» (خبرگزاري سپاه قدس 11 خرداد).
در اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «تا کنون هزار نفر از بیماری کرونا فوت کرده‌اند...كادر درمان همچنان با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند» (خبرگزاري برنا 10 خرداد). وي در مصاحبة ديگري گفت: «یک هزار و ۱۰۰ نفر بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به کرونا در اصفهان به جز منطقه کاشان جان خود را از دست داده‌اند... مطالبات پزشکان از فروردین ۹۸ و مطالبات پرستاران از خرداد سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است و اولویت ما پرداخت این مطالبات است»(سايت قلم 10 خرداد).
در كردستان يك عضو شورای شهر سنندج گفت: «اوضاع بحرانی است عادی جلوه دادن اوضاع به هر بهانه‌ اي پاک کردن صورت مسئله است... متأسفانه میزان مرگ و میر بر اساس اطلاعات سازمان آرامستان‌ها در اکثر روزها بیشتر از آمار رسمی است به طوری که در این اواخر روزانه پنج و بعضاً شش نفر فوتی و مشکوک به کرونا در بهشت محمدی دفن شدەاند(غريب سجادي-ايمنا 10 خرداد).  معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت:«روند افزایش شیوع ویروس کرونا در سه شهر سنندج، سقز و مریوان بسیار نگران کننده است»(خبرگزاري سپاه قدس 10 خرداد).
در همدان معاون دانشگاه پزشکی ابن سینا اعلام کرد: «مواردی از طغیان های این بیماری درون خانواده ها و در محله های کوچک که دارای ارتباط با هم بوده اند، رخ داده است»( ايسنا 11 خرداد). در اين استان«بیمارستان ها از کمبود تخت آی سی یو برای بیماران غیرکرونایی خبر میدهند. در روزهای گذشته شاهد کمبود تخت آی سی یو در بیمارستان بهشتی و سرگردانی بیماران بد حال بوده ایم»(خبرگزاري نيروي قدس10 خرداد).
در آذربايجان شرقي رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: «با توجه به اینکه محدودیت ها برداشته شده است شاهد افزایش بیماری کرونا در سنین پایین‌تر به خصوص بین جوانان هستیم. ۵۰ درصد افراد مبتلا زیر ۵۰ سال سن دارند» (انتخاب 10 خرداد).
در كرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بحرانی است. 35 درصد افراد مبتلا به کرونا در جنوب استان کرمان از نیروهای اداری و کارمندان هستند در شرایط فعلی باید از هرگونه تجمعی جلوگیری کرد»(خبرگزاري نيروي قدس 10 خرداد).
در كرمانشاه فرماندار قصرشیرین گفت: «وضعیت این شهرستان از نظر افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا نگران‌کننده است» (ايرنا 11 خرداد).
در ايلام استاندار با اشاره به افزایش بیماران بستری کرونایی در اين استان گفت: «افزایش مبتلایان در ایلام زنگ هشدار است و این هشدار را باید جدی گرفت»(خبرگزاري نيروي قدس 11 خرداد).
خبرگزاري رسمي رژيم امروز گزارش كرد مازندران با 300  بیمار بستري با «وضعیت حاد تنفسی» در بين 8 استاني قرار ميگيرد كه« از لحاظ وضعیت ویروس کرونا به مرز هشدار رسیدند» . در قاموس لاپوشاني و لغتنامه بهداشت و درمان رژيم آخوندي«وضعيت حاد تنفسي» به معني فوت قريب الوقوع است. ».
لاپوشانی جنايت عليه بشريت و تلاش مذبوحانه وزير كشور آخوندها براي كم جلوه دادن شمار شهيدان قيام آبان
اعتراف به قطع اينترنت و ابعاد  عظيم قيام: اینها می‌خواستند جنگ داخلی را بیندازند و سوري‌سازي كنند
وزير كشور آخوندها سرانجام پس از ۷ ماه فقط به كشتن حدود ۲۰۰ نفر در قيام آبان اعتراف كرد و گفت ۴۰ یا ۴۵ نفر یعنی حدود ۲۰ درصد آنان با سلاحهایی کشته شدند که سازمانی نبود!

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران۱۱/۳/۹۹ : « شب گذشته رحماني فضلي وزير كشور روحاني در حاليكه تلاش ميكرد شمار شهيدان قيام آبان ماه را به حدود ۱۰ درصد واقعيت تنزل دهد سرانجام پس از ۷ ماه به شهادت بيش از ۲۰۰ تن اعتراف كرد اما در وحشت از برملا شدن حقيقت به نحو مسخره‌اي ادعا نمود كه ۲۰ درصد آنها با سلاحهاي غير سازماني يعني توسط مخالفين رژيم كشته شده اند! با اينحال او ناخواسته به كشتن بيش از ۸۰ درصد مُقِر مي‌آيد.
رحماني فضلي در مصاحبه با تلويزيون رژيم گفت: « تعداد فوتیها را از ۱۰ هزار نفر گفتند ۸ هزار نفر گفتند ۷ هزار نفر ۶ هزار نفر ۲ هزار هم گفتند ولی خوب حالا همین روزها انشاءالله اعلام خواهد شد، که اصلاً عددها این نیست! من می‌خواهم بگویم فقط ۲۰ درصد این تعداد... بیش از ۴۰ تا ۴۵ نفر به‌مثابه شهید منظور شده‌اند اینها اصلاً بیگناه رفته بودند توی خیابان و با سلاح‌هایی با روشهایی کشته شدند که اصلاً آن سلاحها را نه نیروی انتظامی و بقیه دستگاهها داشتند».
وزير كشور رژيم با اعتراف به قطع اينترنت به ابعاد عظيم قيام آبان اشاره كرد و گفت: «می‌گویند رحمانی اینترنت را آن شبها قطع کرده خوب حتماً قطع می‌کنم برای این‌که وقتی از طریق اینترنت آموزش می‌دهند از طریق اینترنت فرماندهی میدان می‌کنند ... چرا ناراحت هستند برای این‌که اینها می‌خواستند جنگ داخلی را بیندازند. از چند ماه قبل ما به‌عنوان مسئولان امنیتی کشور اینها را ردیابی می‌کنیم... قیمت ‌بنزین فرصتی شد که این شعله‌ور بشود ... یک بعد و بستر اجتماعی وسیع می‌داشت باید خیلی عظیم‌تر از این می‌شد.... اینها می‌خواستند کشور به هم بریزد ناامنی بشود سوری‌سازی بکنند... حفظ اقتدار امنیت برای همه ما مهم هست امنیت مبنا و بستر همه فعالیت هاست».
رحماني فضلي همان جنايتكاري است كه در آذر ماه گذشته وقتي یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع از او سوال كرد «دو نفر در حوزه انتخابیه من با اصابت گلوله به مغزشان جان باخته‌اند، آیا امکان تیراندازی، دست کم به پا یا کمر به پائین وجود نداشته است؟ وقيحانه پاسخ داد «خوب شلیک به پا هم انجام شده بوده است!» ( اعتماد ۲۶ آذر ۱۳۹۸).

سازمان مجاهدين خلق ايران اولين بار در ۲۴ آذر ۱۳۹۸ اعلام كرد، شمار شهدای قیام آبانماه بسا بيشتر از ۱۵۰۰ نفر است و اسامي ۷۶۵ تن از اين شهيدان را منتشر كرد. ۸ روز بعد در ۲ دي ماه رويترز به نقل از سه مقام وزارت كشور رژيم ايران نوشت در «اين ناآرامی که در ۱۵ نوامبر شروع شد حدود ۱۵۰۰ نفر کشته شدند» . رويترز خاطرنشان كرد: «دو نفر از مقامات ايراني كه اين ارقام را در اختيار رويتر قرار دادند گفتند كه اين ارقام مبتني بر اطلاعات جمع آوري شده از نيروهاي امنيتي، غسالخانه ها، بيمارستانها و اداره هاي پزشكي قانوني است».

اظهارات شب گذشته رحماني فضلي كه گفت آمار شهيدان قيام آبان ماه همين روزها اعلام ميشود ادامه يك پروسه مفتضح از پاسكاري مقامات رژيم با يكديگر بر سر اين موضوع است كه وحشت آنها را از كشتار و جنايت بزرگ عليه بشريت در قيام آبان را بازتاب مي‌كند. 

روزنامه حكومتي دنياي اقتصادي روز اول اسفند ۹۸ در اين باره نوشت: «روز یکشنبه (۲۶ بهمن) حسن روحانی، درپاسخ به سوالی درمورد آمار کشته شدگان ناآرامی‌های آبان ماه گفت که این آمار در اختیار پزشکی قانونی کشور است که می‌تواند آن را اعلام کند. به دنبال آن رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور وظیفه دولت است که این آمار را اعلام کند. از سوي ديگر ربیعی نیز (در ۳۰ بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت دراین خصوص گفت: آنچه رئیس‌جمهوری بیان کردند، بر این اساس بوده که پزشکی قانوني مرجع اعلام علت مرگ و صدور جواز دفن است... وی اضافه کرد: پزشکی قانونی طی نامه‌ای (آمار کشته شدگان) را اعلام کرده است. قطعا ما باید منتظر اعلام رسمی پزشکی قانونی می‌ماندیم که این امر صورت گرفته است، ولی اعلام پزشکی قانونی کفایت نمی‌کرد. ‌بررسی‌های میدانی و گزارش‌گیری از دستگاه‌های عمل‌کننده درخصوص چگونگی فوت و نحوه اقدام، از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی هم اتخاذ شد. ربیعی تصریح کرد: آمار دقیق همراه با چگونگی اقدام به‌زودی از طرف مراجع ذی‌ربط اعلام خواهد شد».
يادآوري مي‌كنيم مقاومت ايران پيوسته تأكيد كرده است كه كشتار آبان با هر معياري جنايت عليه بشريت محسوب مي‌شود و سردمداران و سركردگان رژيم بايد در دادگاه بين‌المللي مورد تعقيب و مجازات قرار بگيرند».