۱۳۹۹ تیر ۱, یکشنبه

واکنشهای تأخیری و ایز گم کردن خامنه ای و رئیسی در قتل منصوری از طریق تلویزیون حکومتی - سخنگوی مجاهدین

 سخنگوی مجاهدین - اول تیر ۹۹
سخنگوی مجاهدین - اول تیر ۹۹
مراقبت از جان این متهم به عهده پلیس رومانی بوده و باید پاسخگو باشد! دستگاه قضاییه منتظر استرداد این متهم تحت تعقیب و محاکمه او بود!
باز پخش حرف رئیسی پس از شروع دادگاه طبری: حتماً بدانند که از چنگ عدالت نمی‌توانند گریزی داشته باشند! توصیه من بازگرداندن این افراد است چه در رابطه با بحث استرداد مجرمین چه از طریق پلیس اینترپل!

تلویزیون رژیم ۳۱ خرداد ۹۹:
«پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی اعلام کرده اگر رومانی موافقت کند به‌سرعت یک تیم ورزیده! برای بررسی دقیق موضوع اعزام می‌کنیم. مراقبت از جان این متهم به‌عهده پلیس رومانی بوده و باید پاسخگو باشد.

گزارشگر: یک روز پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه طبری و ۲۱ متهم دیگر آقای رئیسی در جلسه شورایعالی قوه قضاییه به دادستان کل کشور و معاون بین‌الملل قوه قضاییه دستور داد که استرداد متهمان متواری پرونده‌های فساد اقتصادی را پیگیری کنند.

رئیسی: حتماً بدانند که از چنگ عدالت نمی‌توانند گریزی داشته باشند! توصیه من به دادستانی کل کشور به معاونت بین‌الملل با همکاری وزارت‌خارجه آن است که امر بازگرداندن این افراد را چه در رابطه با بحث قراردادهای استرداد مجرمین چه از طریق پلیس اینترپل اقداماتی که باید بشود اقدامات بشود.

گزارشگر: ساعاتی پس از انتشار خبر این دستور رئیس دستگاه قضا متهم منصوری با انتشار ویدئویی مدعی شد که برای دفاع از خود به ایران باز خواهد گشت.

منصوری: انشاءالله فردا حتماً به سفارت جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنم …

اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه: با اقدامی که از ناحیه مرجع قضایی اعلام شد مراتب به پلیس بین‌الملل و اینترپل کشورمون و کشور رومانی که ایشان در آنجا الآن به‌سر می‌برد اعلام شد از دیشب این فرد در اختیار پلیس اینترپل قرار گرفته و دستور بازداشتش در کشور رومانی صادر شده

گزارشگر: در حالی‌که مردم و دستگاه قضاییه ایران منتظر استرداد این متهم تحت تعقیب ایران به کشور و محاکمه او بودند دیروز تلویزیون رومانی از کشف جسد قاضی منصوری در خارج هتلی در بخارست خبر داد.

سخنگوی مجاهدین: اولاً-رئیسی باید کیفر ببیند و به قاسم سلیمانی ضمیمه شود

ثانیاً-مهره‌ها و مزدوران نظام پلید آخوندی از سرنوشت تیره و تار همگنان خود

از قبیل سعید امامی و دلیلی و منصوری عبرت بگیرند