۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۱, سه‌شنبه

تشدید بحران در راس حکومت آخوندی با شروع مسدود سازی تلگرام



در حالیکه با دستور دستگاه قضایی رژیم و شروع مسدود سازی تلگرام، این پیام رسان در ایرانسل، رایتل و همراه اول فیلتر شده است، بحران راس نظام برسر این موضوع تشدید شد و دولت روحانی با صدور اطلاعیه یی ضمن رد ابلاغیه دستگاه قضایی رژیم اعلام کرد: تشخیص تهدید امنیت صرفاٌ بر عهده شورای عالی امنیت است، و تعیین تکلیف امور عمومی نمی‌تواند صرفاٌ مبتنی بر تشخیص و تصمیم موردی قضایی باشد.



از سوی دیگر، به دنبال ابلاغیه دستگاه قضایی رژیم در مورد فیلترینگ دستگاه قضایی، به طور گسترده‌ای شایعه استعفای وزیر ارتباطات دولت روحانی منتشر شد.

جهرمی درباره صحت این خبر به صورت دوپهلو گفت: نباید اعلام نظرات کارشناسی را استعفا تفسیر کنیم. در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست.
در همین حال حمله به آخوند روحانی از سوی هر دو جناح رژیم در مورد ایراد گرفتن به اعضای کابینه خودش و ظاهر شدن در نقش اپوزیسیون اوج تازه‌ای گرفته است.
یک مهره باند مغلوب رژیم به نام احمدی درباره سخنرانی اخیر روحانی و ایراد گرفتن به برخی از وزرای خود گفت: می‌گوید چرا مدیران قفل سکوت بر لب زده‌اند؟ خوب، بسم الله؛ قفل سکوت را تو بشکن؛ این مسجد و این منبر..
یک مهره دیگر این باند خطاب به روحانی گفت: روحانی در حالی که یک سال هم از دولت دومش نمی گذرد دست کم دو بار به انتقاد از اعضای کابینه خود پرداخته. او قبل از انتخاب کابینه، از «پاشنه ورنکشیده»هایی گفته بود که پیش بینی می شد در کابینه دوم حضور نخواهند داشت. اما اوضاع به گونه ای دیگر پیش رفت. اکنون سوالی که به اذهان متبادر می شود این است که چرا روحانی در چینش کابینه اش این گونه عمل کرد تا مجبور شود در همین مدت کوتاه، به گلایه از اعضای دولت خود بپردازد؟.
ناصری، از باند روحانی نیز گفت: صحبت‌های روحانی پذیرفته نیست؛ او باید دست به عمل بزند. یک سال از عمر دولت گذشت و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. خیلی ها به روحانی گفتند برخی وزرای دولت اولش را به کابینه جدید نیاورد.
از سوی دیگر زاکانی نماینده سابق مجلس رژیم از باند خامنه‌ای با حمله به روحانی گفت: هرچه هنر در هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد بود در روحانی جمع شده است. مهدی جهانگیری که در دهه هشتاد آه در بساط نداشت اکنون میلیاردر شده است.