۱۳۹۶ مهر ۲۴, دوشنبه

فاکس نیوز: یک گزارش انفجاری برای افشای فعالیت مخفی هسته‌یی رژیم ایران


تلویزیون فاکس می‌گوید گزارشی که اخیراً شورای ملی مقاومت ایران درباره برنامه مخفی تسلیحات اتمی رژیم ایران منتشر کرد یک گزارش انفجاری بود:
فاکس نیوز 22مهر 96: رهبری حزب جمهوریخواه، رژیم تهران را به‌خاطر نقض توافق مورد حمله قرارداده است و معتقد است این رژیم توانایی‌های هسته‌یی خود را فراتر از نیازهای داخلی گسترش داده است.


اد رویس:‌ پیگیری مستمر رژیم ایران برای دستیابی به موشکهای بالستک بین‌قاره‌یی که هزینه‌اش با پول ناشی از تعلیق تحریمها تأمین می‌شود آزار دهنده است. هیچ کشوری چنین برنامه پرهزینه‌ای را بدون آن که به‌دنبال کلاهکهای جنگی هسته‌یی باشد ایجاد نکرده است. این موشکها طراحی شده‌اند که ما را هدف قرار دهند.

تلویزیون فاکس نیوز: یک گزارش انفجاری 52صفحه‌یی منتشر شده است. خبرنگار ما در فاکس‌ نیوز دات کام به‌طور اختصاصی به آن دسترسی داشته است. این گزارش که «قلب هسته‌یی ایران» نام دارد در اساس می‌گوید هر چه بیشتر تحقیق کرده‌اند بیشتر دریافته‌اند که برنامه ساخت تسلیحات، کاملاً عملیاتی شده است... ..

رژیم ایران تجهیزاتی را جابه‌جا کرده و سیلوهایی هستند که به هیچ‌وجه مورد نظارت نبوده‌اند. برنامه داخلی آنها فقط پوششی برای برنامه نظامی‌شان بوده. با زیر نظر گرفتن تحرکات و ساخت و سازها می‌توانند بگویند که رژیم به نقطه مورد نظر رسیده.

دولت ما نمی‌خواهد تا زمانی که به چشم ندیده، به وجود موشک اذعان کند. ولی نمی‌توانند بازرسی کنند. جامعه بین‌المللی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.