۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه

هشتك #FreeIran رتبه اول جهاني را به خود اختصاص داد

القد س العربي ۲۱/۴/۹۵ : در ادامه سريالي از توئيتها آمده است مانند: ”شناسايي رسمي اپوزيسيون ايران و گشودن دفاتر آن در كشورهاي جهان ضرورتي است كه حقوق شهروند ايراني به آن نيازمند است. / ”.. .
هشتك #FreeIran رتبه اول جهاني را به خود اختصاص داد اين امر در سايه حضور امير تركي الفيصل در گردهمايي اپوزيسيون ايران در پاريس و در ميان يك حضور عربي و جهاني گسترده بوقوع پيوست.
هيئتهاي عربي شركت كننده در اين گردهمايي بر ضرورت سرنگوني رژيم تروريستي آخوندي هم نظر بودند. هشتك #FreeIran شاهد فعاليتي عظيم از جانب افرادي بود كه آنرا دنبال كرده و تويتهايشان بر روي همزيسيتي بين سني و شيعه و نقش رژيم ايران در ايجاد تنفر متمركز بود. يك تويت كننده گفت: ”حضور امير تركي الفيصل در گردهمايي اپوزيسيون ايران و حضور اعراب نشانگر يك سيلي محكم به گوش آخوندهاي دجال بود ”در رابطه با حضور تركي الفيصل يكي از تويت كنندگان گفت: ”حضور تركي الفيصل رئيس سابق اطلاعات در رديف اول گردهمايي اپوزيسيون ايران پيامي است كه به آخوندهاي تهران خواهد رسيد.“بنا به گفته سايت Kezhole هجده ميليون ميليون توئيت كننده توانستند هشك FrreIran را دريافت كنند