۱۳۹۵ تیر ۳۰, چهارشنبه

فراخوان خانم رجوي به محكوميت اعدامهاي فزاينده و اقدام موثر در قبال آن

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران28/4/95 : « خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، افزايش بيسابقه اعدامهاي جمعي و خودسرانه در شهرهاي مختلف ايران را مبين وحشت ديكتاتوري ديني از نارضايتي فزاينده اجتماعي و بالا گرفتن اعتراضات مردمي توصيف كرد. وي گفت: افزايش اعدامهاي وحشيانه در حالي است كه دو هفته پيش از اين رژيم آخوندي با حمله موشكي به كمپ ليبرتي در صدد كشتار پناهندگان عضو مقاومت ايران برآمد. طي يك هفته گذشته دست كم 30 زنداني در شهرهاي مختلف ايران به صورت جمعي و شماري از آنها در ملأ عام حلق آويز شدند.
16 تن از اين زندانيان صرفا در روز يكشنبه 27تير (17ژوييه) اعدام شدند. خانم رجوی افزود:  همه چيز بيانگر ضعف و شكنندگي بيش از پيش رژيم آخوندي و وحشت آن از سرنگوني محتوم است. همان وحشتي كه در عكس العمل هيستريك اين رژيم نسبت به گردهمايي بزرگ سالانه مقاومت ايران، طي 10 روز گذشته، با احضار نمايندگان دولتهاي خارجي و خط و نشان كشيدنهاي مسخره و جار و جنجال هاي رسانه یي سران این رژیم و كارگزاران و تمامي دستگاه تبليغاتي اش موج مي زند.
روند فزاينده اعدامها يكسال پس از توافق اتمي بار ديگر بطلان فرضيه رفرم از درون رژيم را افشا مي كند و نشان مي دهد مماشات با اين رژيم قرون وسطايي آن را در سياستهاي جنايتكارانه اش تشويق مي كند. خانم رجوي با تأكيد بر اينكه معامله و مماشات با اين رژيم در بحبوحه اعدامهاي جمعي و جنگ افروزي و صدور تروريسم به كشورهاي منطقه، همدستي عملي با اين رژيم است، شوراي امنيت ملل متحد و كشورهاي عضو و اتحاديه اروپا را به محكوميت قاطع اين اعدامهاي جنايتكارانه و اتخاذ اقدامهاي مؤثر عليه آن فراخواند و گفت روابط اقتصادي وسياسي بارژيم آخوندي حاكم بايد به توقف اعدامها و بهبود وضعيت حقوق بشر يران مشروط شود».