۱۳۹۵ تیر ۱۴, دوشنبه

با اعلام حمايت از «مريم رجوي» نمايندگان بحريني «منافقين» را تنها كليد مقابله با ايران خواندن


خبرگزاري فارس(رژيم) ۱۳/۴/۹۵ : تعدادي از نمايندگان پارلمان بحرين با صدور بيانيه اي ضمن حمايت از سركرده گروهك تروريستي منافقين، افزودند اين سازمان تنها كليد موجود براي مقابله با نظام ايران است.
به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري فارس ، برخي اعضاي پارلمان بحرين با صدور بيانيه اي حمايت خود را از مريم رجوي سركرده گروهك تروريستي منافقين اعلام كردند.

در اين بيانيه كه وبگاه اماراتي اِرم نيوز از آن گزارش كرده، تأكيد شده كه گروهك مجاهدين خلق و مريم رجوي از سركرده هاي آن، تنها كليد موجود براي مقابله با نظام ايران است.
ارم نيوز نوشته كه در اين بيانيه خواسته شده نظاميان وابسته به ايران در كشورهاي منطقه از جمله سوريه و عراق با اعمال فشار اخراج شوند و اين راه تنها راه مقابله با داعش عنوان شده است.
در اين خبر به نام نمايندگاني كه اين بيانيه را منتشر كرده اند اشاره اي نشده است. اين بيانيه در سايت رسمي پارلمان بحرين نيز درج نشده است.
طبق گزارش ارم نيوز ، اعضاي پارلمان بحرين سپس آنچه نقض حقوق انساني اقليت هاي قومي و ديني در ايران ناميده شده، محكوم كردند و خواستار تضمين سلامت و امنيت اعضاي گروهك منافقين در اردوگاه ليبرتي عراق شدند.
در ادامه اين بياينه ادعا شده: بر خلاف تمامي پيش بيني ها كه ايران پس از توافق هسته اي، راه اعتدال را در پيش خواهد گرفت؛ اين كشور به موج اعدام ها، سركوب، صادر كردن افراط  گرايي و تروريسم و مداخله در امور كشورهاي منطقه به ويژه سوريه افزود و حدود 60هزار نفر از اعضاي سپاه را به اين كشور فرستاد و بخش زيادي از اموال آزاد شده پس از رفع تحريم ها را به خريد سلاح براي شبه نظاميانش در سوريه، عراق و لبنان اختصاص داد .
اعضاي پارلمان بحرين سپس مدعي شدند:  مداخلات ايراني در عراق همچنان ادامه دارد، در 29اكتبر 2015 اردوگاه ليبرتي كه اعضاي سازمان مجاهدين خلق در آن اسكان داشتند مورد اصابت چندين موشك قرار گرفت كه طي آن 24نفر كشته شدند و به تاسيسات آن خسارت هاي بسياري وارد شد زيرا نظام ايران، اين سازمان را دشمن اول خود مي داند .
در ادامه اين بيانيه آمده است: حسن روحاني رئيس جمهور ايران كه گفته ميشود ميانه رو است در 12مارس از حضور اعضاي سپاه در سوريه و عراق تحت عنوان حمايت از مراقد شيعه دفاع كرد و وي حكومت بشار اسد را قانوني شمرد