۱۳۹۵ تیر ۱۸, جمعه

خبرگزاري حكومتي فارس: پيشنهاد نماينده انگليسي براي تغيير نظام ايران از طريق حمايت از [مجاهدين] خبرگزاري فارس(رژيم) ۱۷/۴/۹۵ : « سِر ديويد اَمِس از اعضاي مجلس عوام انگليس با نوشتن مقاله‌اي در نشريه فوربس، باز شدن چشمان غرب در برابر اقدامات و مواضع نظام ايران و حسن روحاني و حمايت از گروهك تروريستي منافقين براي براندازي آرام نظام ايران را خواستار شد. اَمِس در ابتداي اين مقاله به حكم شلاق دانشجويان حاضر در پارتي مختلط و اعدام 2400نفر در 3سال گذشته اشاره كرده و نوشته حسن روحاني، رئيس‌جمهورِ مثلاً اصلاح‌طلب ايران هم در سال 2014 علناً از اين اعدام‌ها حمايت كرد و آن را فرمان خدا خواند. اين عضو مجلس عوام انگليس در ادامه مدعي شده كه اقليت‌هاي قومي و مخالفان سياسي، قرباني اين اعدام‌ها هستند و شكايت مي‌كند كه غرب هم بي‌اعتناست..... سِر ديويد اَمِس راهكار تقويت مردم را در تقويت گروهي مي‌داند كه در دهه 60 شمسي هم‌ميهنان خود را در خيابان‌ها ترور كرده‌اند، با رژيم بعث صدام در كشتار ايرانيان همكاري كرده‌اند و حتي در يك برهه توسط خود غربي‌ها هم به بعنوان گروه تروريستي شناخته شده بودند. اَمِس مي‌نويسد: گروهي كه مريم رجوي رهبر آن است، موافق ايده ايران آزاد و دموكراتيك است، از جدايي كليسا از دولت (دين از حكومت) دفاع مي‌كند، طرفدار اسلام پيشرفت‌گراست و از روابط دوستانه با كشورهاي همسايه ايران و جامعه بين‌الملل حمايت مي‌كند. اين نماينده مجلس عوام ...يادآور مي‌شود اين همان گروهي است كه برنامه هسته‌اي مخفي ايران را آشكار كرد و به دنيا در خصوص تهديد اين برنامه سري هشدار داد. ديويد اَمِس يكي از شخصيت‌هاي مورد احترام گروهك مناففقين است و در صفحات اينترنتي اين گروهك، مقاله‌ها و مصاحبه‌هاي متعدد ضدايراني ديده مي‌شود. آقاي اَمِس علاوه بر اين، پاي ثابت سخنراني در اجتماعات خياباني منافقين در لندن است.....

خبرگزاري فارس(رژيم) ۱۷/۴/۹۵ :  سِر ديويد اَمِس از اعضاي مجلس عوام انگليس با نوشتن مقاله‌اي در نشريه فوربس، باز شدن چشمان غرب در برابر اقدامات و مواضع نظام ايران و حسن روحاني و حمايت از مجاهرین براي براندازي آرام نظام ايران را خواستار شد.

اَمِس در ابتداي اين مقاله به حكم شلاق دانشجويان حاضر در پارتي مختلط و اعدام 2400نفر در 3سال گذشته اشاره كرده و نوشته حسن روحاني، رئيس‌جمهورِ مثلاً اصلاح‌طلب ايران هم در سال 2014 علناً از اين اعدام‌ها حمايت كرد و آن را فرمان خدا خواند. اين عضو مجلس عوام انگليس در ادامه مدعي شده كه اقليت‌هاي قومي و مخالفان سياسي، قرباني اين اعدام‌ها هستند و شكايت مي‌كند كه غرب هم بي‌اعتناست..... سِر ديويد اَمِس راهكار تقويت مردم را در تقويت گروهي مي‌داند كه در دهه 60 شمسي هم‌ميهنان خود را در خيابان‌ها ترور كرده‌اند، با رژيم بعث صدام در كشتار ايرانيان همكاري كرده‌اند و حتي در يك برهه توسط خود غربي‌ها هم به بعنوان گروه تروريستي شناخته شده بودند. اَمِس مي‌نويسد: گروهي كه مريم رجوي رهبر آن است، موافق ايده ايران آزاد و دموكراتيك است، از جدايي كليسا از دولت (دين از حكومت) دفاع مي‌كند، طرفدار اسلام پيشرفت‌گراست و از روابط دوستانه با كشورهاي همسايه ايران و جامعه بين‌الملل حمايت مي‌كند. اين نماينده مجلس عوام ...يادآور مي‌شود اين همان گروهي است كه برنامه هسته‌اي مخفي ايران را آشكار كرد و به دنيا در خصوص تهديد اين برنامه سري هشدار داد.
ديويد اَمِس يكي از شخصيت‌هاي مورد احترام گروهك مناففقين است و در صفحات اينترنتي اين گروهك، مقاله‌ها و مصاحبه‌هاي متعدد ضدايراني ديده مي‌شود. آقاي اَمِس علاوه بر اين، پاي ثابت سخنراني در اجتماعات خياباني منافقين در لندن است.....خبرگزاري فارس(رژيم) ۱۷/۴/۹۵ : « سِر ديويد اَمِس از اعضاي مجلس عوام انگليس با نوشتن مقاله‌اي در نشريه فوربس، باز شدن چشمان غرب در برابر اقدامات و مواضع نظام ايران و حسن روحاني و حمايت از گروهك تروريستي منافقين براي براندازي آرام نظام ايران را خواستار شد. اَمِس در ابتداي اين مقاله به حكم شلاق دانشجويان حاضر در پارتي مختلط و اعدام 2400نفر در 3سال گذشته اشاره كرده و نوشته حسن روحاني، رئيس‌جمهورِ مثلاً اصلاح‌طلب ايران هم در سال 2014 علناً از اين اعدام‌ها حمايت كرد و آن را فرمان خدا خواند. اين عضو مجلس عوام انگليس در ادامه مدعي شده كه اقليت‌هاي قومي و مخالفان سياسي، قرباني اين اعدام‌ها هستند و شكايت مي‌كند كه غرب هم بي‌اعتناست..... سِر ديويد اَمِس راهكار تقويت مردم را در تقويت گروهي مي‌داند كه در دهه 60 شمسي هم‌ميهنان خود را در خيابان‌ها ترور كرده‌اند، با رژيم بعث صدام در كشتار ايرانيان همكاري كرده‌اند و حتي در يك برهه توسط خود غربي‌ها هم به بعنوان گروه تروريستي شناخته شده بودند. اَمِس مي‌نويسد: گروهي كه مريم رجوي رهبر آن است، موافق ايده ايران آزاد و دموكراتيك است، از جدايي كليسا از دولت (دين از حكومت) دفاع مي‌كند، طرفدار اسلام پيشرفت‌گراست و از روابط دوستانه با كشورهاي همسايه ايران و جامعه بين‌الملل حمايت مي‌كند. اين نماينده مجلس عوام ...يادآور مي‌شود اين همان گروهي است كه برنامه هسته‌اي مخفي ايران را آشكار كرد و به دنيا در خصوص تهديد اين برنامه سري هشدار داد.
ديويد اَمِس يكي از شخصيت‌هاي مورد احترام گروهك مناففقين است و در صفحات اينترنتي اين گروهك، مقاله‌ها و مصاحبه‌هاي متعدد ضدايراني ديده مي‌شود. آقاي اَمِس علاوه بر اين، پاي ثابت سخنراني در اجتماعات خياباني منافقين در لندن است.....