۱۳۹۵ تیر ۲۸, دوشنبه

ايستادن براي آزادي در برابر يك رژيم زن ستيز، نويسنده فرانسيس تاوزند


واشنگتن تايمز ۲۳/۴/۹۵ : « ايستادن براي آزادي در برابر يك رژيم زن ستيز، نويسنده: فرانسيس تاوزند
اين براي من باور نكردني است كه روحاني، يك ”مدره، “ مردي كه ادعا ميكند كه ميانه رو است، در سه سال از بودنش در كار، مسئول 2500 اعدام است، بيش از هر رهبر در ايران در 25سال گذشته، و آيا ميتوانيد تصور كنيد كه تحريمهاي سازمان ملل متحد عليه او بخاطر اعدام كودكان؟ بدتر نشده است.
در نتيجه كار شما، كار خانم رجوي، و شركت كنندگان همه شما كه در اين جا ايستاده ايد بطور افزايش يابنده اي مهم است. در مواجهه با افراط گرايي خشونت آميز و يك رژيم سركوبگر، شما در برابر دگماتيسم براي آزادي ايستادگي ميكنيد. خانم رجوي شما براي برابري جنسيتي عليه رژيم زن ستيز ايستاده ايد. شما براي آن رنج كشيده ايد. من امروز به زنان در اينجا نگاه ميكنم و از ايستادن در كنار زنان اين جنبش، با زنان در كمپ ليبرتي خيلي افتخار ميكنم. وقتي من در باره زياد شدن حملات با اسيد عليه زنان در ايران با هدف ارعاب و به سكوت كشاندن آنها فكر ميكنم، من افتخار ميكنم صداي شما هستم و با شما ايستاده ام. شما امروز اينجا هستيد، آنها كه در كمپ ليبرتي هستند و قبل از آن در اشرف بودند، شما آينده ايران هستيد. شما صداي ايران هستيد. امروز تهران و جهان صداي شما را ميشنود. • گزيده اي از اظهارات در گردهمايي ايران آزاد. فرانسيس تاوزند مشاور سابق امنيت داخلي بود