۱۴۰۱ دی ۲, جمعه

درگیری سنگین مسلحانه در ایذه با نیروهای پاسدار و اطلاعاتی حکومت آخوندی - شهادت ۲ شورشگر مقاوم و از پای در آمدن شماری از مزدوران سرکوبگر


در درگیری میان جوانان شورشگر ایذه با نیروهای پاسدار و اطلاعاتی و انتظامی ۲ نفر از جوانان دلیری که درمقابل مزدوران سرکوبگر که در محل اختفایشان در روستای باران گرد در بخش قلعه تل در باغ ملک محاصره شده بودند، در یک مقاومت جانانه به شهادت رسیدند. نبرد این جوانان با سپاه و اطلاعات و انتظامی دشمن که با خمپاره ، ار پی جی و نارنجک آنان را مورد حمله قرار داده بودند در صبح سه شنبه 29 آذر  ۵ ساعت به طول ا نجامید.

گزارشها هم چنین حاکی است که در این درگیری شماری از مزدوران جنایتکار خامنه ای  به‌هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

قهرمان شهید این درگیریها  عبارتند از: حسین سعیدی، محمود احمدی است 

رژیم آخوندی برای ردگم‌کنی و سفیدسازی جنایتی که در ۲۵آبان‌ماه در ایذه مرتکب شده بود، از جمله به‌شهادت رساندن کودک ۱۰ ساله کیان پیرفلک، که به داعش نسبت داده بود، اعلام کرد که دو نفر از عوامل اصلی حادثه آبانماه ایذه دستگیر و دو نفر کشته شدند.

تلویزیون رژیم ۲۹ آذر ۱۴۰۱:‌ در عملیات مشترک ماموران وزارت اطلاعات سپاه و فرماندهی انتظامی استان خوزستان دو نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی آبانماه شهر ایذه دستگیر و دو نفر هم کشته شدند 

 جعفری دادستان استان خوزستان: صبح امروز در عملیات مشترک انتظامی اطلاعاتی و امنیتی جهت دستگیری اقدام که با توجه به درگیری مسلحانه با مامورین دو نفر از این عوامل دستگیر شدند و دو نفر هم کشته شدند که از این تیم چهار قبضه سلاح جنگی مقادیر زیادی مهمات و تجهیزات جنگی هم کشف شد و این افراد اغتشاشگر قصد داشتند که اقدامات ایذایی و خرابکارانه ای نیز طی روزهای اینده در سطح شهرستان انجام بدهند و رسیدگی هم بصورت فوق العاده و خارج از نوبت تا دستگیری تمامی عوامل این جنایت ادامه خواهد داشت .

سپاه پاسداران نیز با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایات جدید خود به‌طور ناشیانه‌ای ادعای اولیه خود را که مهاجمان در ایذه وابسته به داعش بودند، عوض کرد و آنها را به سلطنت مدفون نسبت داد:

در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران آمده است: در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه گذشته در شهر ایذه که منجر به شهادت ۷ تن و مجروحیت ۱۲ تن از شهروندان ایذه ای شد؛ با همت، مشارکت، همکاری و عملیات تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شبکه تروریستی فعال در این جنایت صبح روز سه شنبه زیر ضربه قرار گرفت.

در این عملیات مشترک با تلاش شبانه روزی و اقدام فنی - اطلاعاتی دقیق، عوامل دخیل در این جنایت شناسایی و پس از درگیری مسلحانه با اوباش مسلح و تروریست ۲ تن از تروریست ها به هلاکت رسید و ۲ تن دیگر از آن ها نیز دستگیر شدند و مقادیری سلاح و مهمات نیز از تروریست ها به دست آمد.

سخنگوی مجاهدین با درود به شهیدان درگیری ایذه در محل اختفای جوانان شورشگر در روستای باران‌گرد در بخش قلعه تل در باغ ملک که سپاه و اطلاعات و انتظامی دشمن با خمپاره و آرپی جی و نارنجک به آنها حمله کردند، خاطرنشان کرد این شهیدان پرافتخار شمار قابل توجهی از پاسداران و خائنین و مزدوران دشمن را به سزای اعمالشان رسانده بودند.

 رژیم که یک ماه پیش این شهیدان را برای لجن‌مال کردن عملیات‌شان به داعش نسبت می‌داد، اکنون در همان راستا آنها را به شاه و سلطنت نسبت میدهد، اما همچنانکه در اینستاگرام قهرمان شهید حسین سعیدی نوشته : این سر برای هیچ رژیم خم شدنی نیست.

 قهرمان شهید حسین سعیدی در کنار عکس با کلاشینکف می‌گوید : بگذار به من تروریست و جنایتکار بگویند ولی تک تک شماها به سزای اعمالتان خواهید رسید.