۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

فراخوان مریم رجوی به اقدام فوری برای آزادی دستگیرشدگان و محکوم کردن سیاست‌های ضد کارگری رژیم

تظاهرات اعتراضی کارگران و
زحمتکشان، یورش نیروهای سرکوبگر  دستگیری دهها تن




دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۱۱/۲/۹۸ : « امروز، چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شمار زیادی از کارگران و زحمتکشان و غارتشدگان، در روز جهانی کارگر، در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و با شعارهایی مانند ”کارگر، معلم، دانشجو، اتحاد اتحاد”، ”گرانی تورم بلای جان مردم”، ” دولت خیانت می‌کند مجلس حمایت می‌کند”، ” درد ما درد شماست مردم به ما ملحق شوید” علیه سیاست‌های ضدکارگری رژیم آخوندی دست به اعتراض زدند.
نیروی سرکوبگر انتظامی و گارد ویژه به تجمع کنندگان یورش برده و به ضرب و شتم شدید آن‌ها پرداختند و دهها تن از تظاهرکنندگان را دستگیر کردند. جمعیت با شعارهای ”بی‌شرف بی‌شرف” و ”نترسید نترسید ما همه با هم هستیم”، به رویارویی با مهاجمان پرداختند.
تظاهرات و اعتراضات کارگران و زحمتکشان و غارت‌شدگان در شمار دیگری از شهرهای دیگر مانند مشهد و مریوان با شعارهای ضد حکومتی نیز برگزار شد.
مریم رجوی با درود به کارگران و زحمتکشان بپاخاسته، عموم مردم به‌ویژه جوانان را به حمایت از آن‌ها فراخوند و خواستار محکومیت سیاست‌های ضدکارگری رژیم آخوندی از سوی مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر و حقوق کارگران و اقدام فوری برای آزادی دستگیرشدگان گردید.
مریم رجوی با تاکید بر اینکه احقاق حقوق پایمال شده کارگران، در گرو مبارزه علیه تمامیت رژیم ضد کارگری است، افزود: «به‌رغم فشارهای طاقت‌فرسا و سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم آخوندی، کارگران و زحمتکشان ایران، هم‌چنانکه در یکسال گذشته در اعتراض‌ها و قیام‌هایشان نشان دادند، از پا نمی‌نشینند و تسلیم