۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

علی ربیعی کیست - قسمت-۳

نشریه مجاهد شماره ۶۵۸به تاریخ ۲۹اردیبهشت ۱۳۸۳
متن نامهٔ ۲۶شهریور۸۲را که طی آن یک‌میلیون دلار بودجه با مسئولیت علی ربیعی برای این‌کار درخواست شده، و در نشریهشماره ۶۵۸منعکس گردیده را در زیر ملاحظه می‌کنید:

بولتن داخلی وزارت اطلاعات _

شمارهٔ ۳۷۲۶/د_تاریخ ۲۳/۰۶/۲۰۰۳
«عملیات مذکور که در نوع خود بی‌سابقه‌است، از بیش از دو‌و‌نیم‌سال قبل توسط سرویس امنیت داخلی فرانسه (DST) برنامه‌ریزی شده بود و جزئیات امر در جلسات تبادل سرویس مذکور برای ما تشریح می‌شد. بر اساس برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده، ۱۶نفر از اعضای اصلی منافقین در فرانسه به‌جرم مشارکت در اقدام تروریستی محاکمه خواهند شد»
سند دیگر:
شماره: ۴۲۳۶/۸۲
تاریخ: ۲۶/۰۶/۸۲

موضوع: پیگیری قضایی پرونده مطروحه در دادگاه فرانسه
با عنایت به تصمیمات متخذه در شورایعالی امنیت در خصوص پیگیری قضایی مطروح در دادگاههای فرانسه، که برای تأمین هزینه‌های مربوطه مبلغ یک میلیون دلار از محل سهمیه‌ارزی نهاد ریاست‌جمهوری طی نامه شماره: ۶۹۸/ ۳۰۲س ر مورخ: ۰۲/۰۶/۸۲اختصاص و مراتب به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شود.

مسول اجرایی دبیرخانه شورایعالی امنیت ـ علی ربیعی

در ادامه نشریه مجاهد در مطلبی تحت عنوان «نقش ربیعی در ۱۷ژوئن» نوشت: «بعد از یورش به‌ مقاومت ایران در فرانسه و تشکیل پرونده قضایی، حکومت آخوندی یک کمیته مرکب از نمایندگان وزارت اطلاعات، وزارت‌خارجه، قوة قضاییه و سازمان ارتباطات اسلامی تشکیل داد که زیر نظر شورای عالی امنیت ملی رژیم کار می‌کند. الهام، سخنگوی قوه قضاییه به‌نمایندگی از جانب شخص شاهرودی و قوة قضاییه در جلسات این کمیته شرکت می‌کند. این کمیته به‌عنوان یکی از کمیته‌های فرعی شورایعالی امنیت، زیر‌نظر ربیعی، دبیر اجرایی شورای امنیت تشکیل می‌شود و وزارت اطلاعات در آن نقش محوری دارد. این کمیته ۱۵۰۰برگ سند از اکاذیب و دعاوی سراپا ساختگی و مدارک مجعول و دروغپردازیهای عناصر نفوذی بریده‌مزدوران علیه مجاهدین را به‌عنوان اسناد، سرهم‌بندی کرده است تا در پیگیریها و اقدامات رژیم برای مداخله در پرونده ۱۷ژوئن مورد استفاده قرارگیرد»