۱۳۹۷ شهریور ۱۳, سه‌شنبه

تشنج در مجلس ارتجاع درباره بحرانهای کشنده نظام


به رغم تمامی تلاشهای خامنه ای و سران حکومت آخوندی برای مهار بحرانها در جریان احضار آخوند روحانی به مجلس رژیم، از یکسو بحران ارزی و سقوط ارزش ریال ادامه دارد و از سوی دیگر بحران درونی حاکمیت بالا می گیرد.


جلسه مجلس ارتجاع در روز سه شنبه، به دنبال اظهارات پروانه سلحشوری درباره بحرانهای کشنده نظام به تشنج کشیده شد و مهره ها و گماشتگان هر یک از باندها تلاش کردند، تقصیر فساد و تبهکاری فراگیر نظام را به گردن یکدیگر بیندازند.
سلحشوری گفت: «از نظر اقتصاد ریال ما بی ارزش ترین واحدهای پول دنیاست، گرانی رانت احتکار و فساد بیداد میکند... ورود نیروهای نظامی به عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ و تداخل فعالیتهای نهادهای فرهنگی و نظامی را شاهد هستیم حال روحانی بگوید بحران نداریم. فعلا با ابر چالشها درگیر هستیم و همه میدانند.
این عضو مجلس رژیم از باند روحانی افزود: با بسته نگه داشتن دهان منتقدان اثری از جمهوریت باقی نمانده میخواستم روحانی و دولت را نقد کنم دیدم او در بین گزینه های نظارت استصوابی بهتر بنظر میرسید و در همین مجلس روحانی به بهانه توصیه های خامنه ای پاسخهای قانع کننده نداد. از نهادهای نظامی و شبه‌نظامی و حضور همه جانبه آنها در امور کشور هم نمی‌توان اعتراض کرد. میخواستم از نهادهای نظامی و شبه نظامی و حضور همه جانبه آنها در امور کشور انتقاد کنم ولی مگر میشود به گروهی که سه گانه قدرت ثروت و نیروی نظامی را با هم دارد اعتراض کرد؟
وی با اشاره به خطر فوران خشم مردم فزود: نهادهای نظامی باید به پادگانها برگشته و به وظایف ذاتی خود بپردازند تا اقتصاد و فرهنگ سامان بگیرد».

در واکنش به اظهارات این مهره باند روحانی، حاجی بایایی از باند رقیب، از آشکار شدن گوشه هایی از فساد و بحران در راس حاکمیت ابراز وحشت کرد، اما خود وی نیز شدت بحران راس نظام را در اظهاراتش برملا کرد و گفت: اینکه توهین های عمیقی به نظام شد در اینجا در بعضی موقع کسانی که رادیو مجلس را گوش میکنند اشتباه میکنند که این رادیو مجلس هست یا رادیو آنور آب است؟. اینها چیه ما داریم در مجلس مردم دارند کمرشان خرد میشه، بیرون اینجا به نظام توهین میشه هیچ کاری هم با ارز ندارند هیچ کاری هم با دلار ندارند هیچ کاری هم با سکه ندارند؛ رئیس مجلس در مجلس ششم رئیس محترم مجلس ششم یکبار به رهبری و نظام توهین شد محکم جواب داد ولی صدها بار در این مجلس به این نظام توهین شد رئیس مجلس شورای اسلامی یکبار دفاع نکرد این چه مجلسی ست؟ چرا هر کس تریبون بازه هر چی از دهنش می آید به این نظام میگه؟ چرا دفاع نمیکنید؟.

یک نماینده دیگر ارتجاع نیز به ردیف کردن سیاستهای تبهکارانه نظام و پیامدهای فاجعه بار آن پرداخت و تلاش کرد آن را به گردن باند رقیب بیندازد آنهم در حالیکه همه می دانند این سیاستهای تبهکارانه از راس نظام ولایت فقیه سرچشمه گرفته و همه باندها و سرکردگان رژیم در آن دست دارند.
غلامرضا حیدری گفت: سفارت امریکا را اشغال کردیم که نقطه آغازینی برای شروع تحریم و جنگ شد، جنگ تحمیلی را حتی بعد از فتح خرمشهر ادامه دادیم تا به جای رسیدیم که امام در پذیرش قطع نامه فرمود، «جام زهر را می نوشم» از بازسازی مناطق جنگی هنوز رها نشده بودیم، فعالیتهای هسته ای را شروع کردیم و در این راه آنقدر هزینه دادیم تا به نرمش قهرمانانه رسیدیم که حاصل آن پذیرش برجام شد، هنوز جوهر برجام خشک نشده بود، موشک هوا کردیم که بهانه ای برای تشدید تنش آفرینها گردید. کاهش شدید ارزش پول ملی، افزایش شدید قیمتها، حتی برای مایحتاج اولیه زندگی نشانگر این است که کشور خوب اداره نمیشود، مگر ما قیم دنیا هستیم که میخواهیم بینی همه را بخاک بمالیم، ساختار اداره کشوربه گونه ای است که اختیارات در یک جا و مسئولیت در جای دیگریست، جا دارد برای حل برخی معضلات داخلی و خارجی از مراجعه به آرای عمومی استفاده نماییم. به هوش باشیم، به هوش باشیم، باندهای مافیایی پشت صحنه موسسات مالی، قاچاق کالا، بدهکاران بزرگ مالی، بازار شدیدا آشفته ارز و سکه، خفه کردن در استخر، ناگهان کلیت نظام را به خفگی نکشاند.