۱۳۹۷ تیر ۲۵, دوشنبه

تروریسم رژیم آخوندی به‌دنبال گریختن از چنگال عدالت!

تروریسم رژیم آخوندی در چنگال عدالت 
دادستانی فدرال بلژیک و ادارهٔ فدرال اطلاعات و امنیت این کشور روز شنبه ۱۱تیر ۹۷طی یک اطلاعیهٔ مشترک اعلام کردند یک هستهٔ‌ ۲نفره را دستگیر کرده‌اند که قصد داشته است در گردهمایی بزرگ ایرانیان بمبی را منفجر سازد. طبق این اطلاعیه از این تیم ۲نفره تروریستی ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری کشف شد و همزمان در آلمان نیز یک دیپلومات رژیم آخوندی به نام اسدالله اسدی گردید. این دیپلومات-تروریست، دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر مقاومت ایران را به تروریستها ابلاغ کرده و ماده انفجاری به آنها تحویل داده بود.

به‌دنبال کشف این توطئه تروریستی، مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد و اعلام نمود، افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند زیرا این افشاگری لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایرانی است.
در همین رابطه عصر روز سه‌شنبه ۱۹تیرماه ۹۷ اشرف نشانان تجمعی اعتراضی را در میدان انولید در پاریس ترتیب دادند و خواهان محاکمه دیپلومات-تروریست رژیم ایران شدند زیرا گزارشاتی وجود داشت که دیکتاتوری آخوندی در پاریس، آلمان و بلژیک برای جلوگیری از محاکمه دیپلومات-تروریست دستگیرشده خود فشار می‌آورد و این نگرانی وجود دارد که به ایران بازگشت داده شود.
فعالیت‌ اشرف‌نشانان در این زمینه هم‌چنان ادامه دارد.

سیاست حذف و ترور مخالفان در دستورکار شورای امنیت رژیم
مقاومت ایران بارها گفته است که تروریسم در کنار سرکوب، الزام حفظ بقای دیکتاتوری ولایت فقیه است. رژیم قرون‌وسطایی آخوندی که از همان ابتدا حکومت خود را بر ۲پایه سرکوب در داخل کشور و صدور ارتجاع و تروریسم به خارج از مرزهای خود بنا گذاشت. از سال ۱۳۶۸ پس از مرگ خمینی و ریاست‌جمهوری رفسنجانی، ترور مخالفان در داخل و خارج ایران در دستورکار رژیم قرار گرفت. این ترورها با تصویب شورای عالی امنیت نظام که دبیرش حسن روحانی بود به جریان می‌افتاد.
مشخصا رژیم آخوندی برای اجرای ترورهای خارج کشوری از پوش سفارتخانه‌هایش استفاده کرده و تروریستهای مجری طرحهای ترور را تحت عنوان دیپلومات وارد صحنه می‌کرده است.
ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند.
بیشتر بخوانید:
نگاهی به چند برگ از کارنامه جنایت سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم آخوندی
نگاهی به سیاهه تروریسم دولتی در نظام آخوندی
با تروریسم دولتی خامنه‌ای چه باید کرد؟

در این مقاله می‌خواهیم روشن کنیم که چگونه حکومت آخوندی توانسته از یک‌طرف با بهره‌گیری از اهرم تهدید، ترور و گروگان‌گیری اتباع خارجی و از طرف دیگر با سوار شدن روی سیاست مماشات کشورهای غربی، تروریستها و قاتلان اعزامی خود به کشورهای اروپایی را از کیفر به در ببرد. آزادی قاتلان تروریست در اغلب موارد به‌علت معامله و زد و بند بوده است.

معامله آخوندها با دولت وقت فرانسه و به در بردن انیس نقاش
انیس نقاش یک تروریست لبنانی است که سپاه پاسداران او را در کنار عماد مغنیه، حسن نصراله و عباس موسوی(رهبر قبلی حزب‌الله) برای اهداف تروریستی خود پروراند. لازم به یادآوری است که همه این مهره‌ها در جنگ ضدمیهنی ایران و عراق در صفوف پاسداران رژیم خدمت می‌کرده‌اند.
سپاه پاسداران در سال ۱۳۵۹، انیس نقاش را برای ترور شاپور بختیار به پاریس اعزام کرد. در این عملیات، شاپور بختیار جان به در برد اما یک پلیس و یک شهروند فرانسوی کشته شدند.

   صحنه‌یی ازدستگیری انیس نقاش وتروریستهای همراهش در۲۷تیر ۱۳۵۹  پاریس