۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

محمد قرائی:‌ یک ماه پس از برگزاری کهکشان مقاومت در پاریس، تاثیرات و تبعات!


 یک ماه پس از برگزاری پیروزمند کهشکان مقاومت در پاریس، آثار و تبعات این حادثه تاریخی همچنان در سطح افکار عمومی و رسانه‌های معتبر جهان هویداست.

کهکشان امسال مقاومت در ویلپنت پاریس در حالی شکل گرفت که دوست و دشمن به صدا درآمدن ناقوس فروپاشی و سرنگونی رژیم اذعان میکنند. همه قرائن و شواهد اجتماعی در داخل مرزها، نشان میدهد که بقول معروف پایینی ها تحمل رژیم آخوندی را ندارند و سردمداران نظام توان کنترل و محدود ساختن جامعه ازدستشان خارج شده است. با توجه به این چشم اندازقطعی و حتمی است که مهره های ارتجاع واستعمار از لانه های خویش بیرون جسته و دست اندرکارساخت و سازاپوزیسیونهای قلابی شده اند. کنگره تشکیل میدهند، شوراهای مجازی میسازند وبه زعم خویش دست اندرکار ساختن آلترناتیوهای مناسب خویشند! مجاهدین و مقاومت ایران در این مرحله حساس و خطیر، میتینگ عظیم وسالیانه خویش را در پاریس برگزار کردند. عملیات سیاسی مجاهدین و مقاومت پاسخی به ضرورت دوران بود که با همه شکوه و جبروتش، خوش درخشید و چشمها را خیره ساخت. انعکاس و انتشارش در رسانه ها و باالطبع در افکارعمومی جهان بی شمار و خارج از انتظاربود که همچنان هم ادامه دارد. این حادثه تاریخی، رژیم و رژیمیان را کلافه و مچاله کرد.
دوستان مقاومت و آزادیخواهان در ایران و جهان را شاد و متحدین و اضداد مقاومت را یکباردیگر بور و کور کرد. ملاها و بزرگ عمامه دارش خامنه ای که دستش از بمباران و موشکباران سهل  و در دسترس مجاهدین در عراق کوتاه بود برآن شد که هرآنچه در چنته ارتجاعی دارد بیرون بریزد. بسیارکوشیدند تا مگر با بند و بست با اروپا و بخصوص فرانسه مانع برگزاری مراسم امسال بشوند. آخرین تیر ترکش پدرخوانده تروریسم جهانی متوسل شدن به حربه بارها استفاده شده گسیل ترور و تروریستها به ویلپنت پاریس بود. طبق افشاگریهای شورای ملی مقاومت، خامنه ای و اعوان و انصار خیمه وخرگاه نظام دراین عملیات آدمکشی دست داشتند. خامنه ای بااجرای این عملیات ضدبشری اهدافی چند را همزمان دنبال میکرد. میخواست دق و دلی خودش را برسر مقاومتی خالی سازد که اخیراً انبوهی شکست را بر او و نظامش فرو باریده بود. میخواست از اروپاییان و بخصوص کشور میزبان مقاومت و مجاهدین، نسق گیری کرده باشد. میخواست بدینوسیله از اروپاییان باج گیری کرده و مثل دهه های گذشته بنمایاند که هنوز توانایی به خاک و خون کشیدن خیابانهای اروپا را دارد.
میخواست به نیروهای ورشکسته و وارفته خویش سوخت رسانی کند. قطعا اگر عملیات موفق میشد در بوق میدمید که مجاهدین خودشان خودشان را کشته اند!
حالا، پس از شکست خفت‌بار عملیات آدمکشی، ملاها، این بارهم چوب و هم پیاز را به یکباره خوردند. معلوم شد که این بار دیپلمات تروریست ولی‌فقیه شخصا دست اندر کار بوده است. معلوم شد که دیگر دوران تغییر کرده و آخوندها نتوانستند مثل سابق و بی سروصدا دیپلمات کذایی را بابند و بست و دادن وعده وعید و تهدید و تطمیع رها سازند. نه تنها دیپلمات تروریست آزاد نشد بلکه بسیاری از کشورها و در رأس همه وزارت خارجه آمریکا به‌ کرات عملیات تروریستی علیه میتینگ پاریس را محکوم و خواستار پی گیری دست‌اندرکاران این توطئه شد. عظمت پیروزیهای چشم‌گیر مقاومت تا بدانجا پیش رفت که آخوندهای مفلوک مجبور شدند شکایت مجاهدین را به شورای امنیت سازمان ملل ببرند! اعترافی آشکار به آلترناتیوبودن شورای ملی مقاومت. سرانجام اینکه به دنبال شکست عملیات تروریستی آخوندها در خاک اروپا، کارزاری بزرگ و همه جانبه از جانب مقاومت و متحدینش در سراسر جهان و در شهرهای بزرگ و کوچک جهان آزاد بکار افتاد و همچنان ادامه دارد. بسیاری از رسانه‌های معتبر جهان به کرات به افشاگری در این زمینه پرداختند که کماکان ادامه دارد. اخیراً کلی جین تورنس معاون سردبیر مجله ویکلی استاندارد در مصاحبه با تلویزیون فاکس‌نیوز درباره توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، گفت: «واقعیت این است که یک دیپلمات و عضو سرویس اطلاعاتی رژیم ایران فرمان این توطئه بمب‌گذاری را صادر کرده است" مجه تایم آمریکا هم نوشت: "اقدامات تحریک‌آمیز دیگری نیز توسط رژیم ایران صورت گرفته است؛ یک دیپلمات این رژیم مستقر در وین در میان افراد... دستگیر شده در ارتباط با بمب‌گذاری خنثی‌شده علیه یک کنفرانس مخالفان رژیم تهران... در شمال پاریس قرار داشت."