۱۳۹۷ مرداد ۴, پنجشنبه

هشدار مجدد وزیر خارجه آمریکا نسبت به تروریسم رژیم آخوندی در اروپا


مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا، طی پیام‌هایی در روز دوم مرداد ۹۷، با یادآوری دستگیری دیپلمات‌تروریست حکومت آخوندی اسدالله اسدی به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان در پاریس، بار دیگر نسبت به تروریسم رژیم در اروپا هشدار داد.

پمپئو، می‌نویسد: «اروپا نسبت به تروریسم تحت حمایت رژیم ایران در امان نیست. طی ماه جاری (میلادی)، یک باصطلاح دیپلمات رژیم ایران در وین در ارتباط با توطئه بمب‌گذاری در یک گردهمایی در فرانسه متهم شد».
وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد: «این رژیم هم‌زمان با تلاش برای متقاعد کردن اروپا به باقی‌ماندن در توافق (اتمی)...، حملات تروریستی را در اروپا طراحی می‌کند».
پمپئو افزود: «رژیم ایران آثار خود را بر اروپا، جهان و مردم (ایران) بر جای گذاشته است. زمان آن است که با حقایق این رژیم شرور روبرو بشویم».
مایک پمپئو در سخنرانی روز یکشنبه خود نیز گفته بود: در اوایل همین ماه، یک «دیپلمات» رژیم ایران مستقر در وین دستگیر و به تأمین مواد منفجره برای بمب‌گذاری تروریستی برنامه‌ریزی‌شده در یک گردهمایی سیاسی در فرانسه متهم شد. این واقعه همه آن‌چه را که باید درباره این رژیم بدانید، برایتان روشن می‌سازد.