۱۳۹۷ تیر ۱۱, دوشنبه

جولیانی و گینگریچ، متحدان ترامپ به گردهمآیی پاریس می‌گویند كه پایان حكام ایران نزدیك است



سایت میدل ایست آی ۱۰/۴/۹۷ : « [عمده مطلب از خبرگزاری فرانسه اقتباس شده-م]- روز شنبه، رودی جولیانی و نیوت گینگریچ متحدان پرزیدنت دانلد ترامپ آمریكا خواستار “تغییر رژیم” در ایران شدند و گفتند كه چشم‌انداز از هر موقع نزدیكتر است..


 
گینگریچ به گردهمآیی “ایران آزاد” كه توسط مخالفان تبعیدی منجمله گروه شورشی سابق مجاهدین خلق كه در ایران ممنوع است سازماندهی شده بود گفت، “تنها راه برای امنیت در منطقه جایگزین كردن دیكتاتوری با یك دمكراسی است و این باید هدف ما باشد.” مریم رجوی، رهبر این گروه به خبرنگاران گفت: “تغییر رژیم در ایران بگونه‌ای در دسترس است كه قبلاً هیچگاه نبوده.. چرخ‌های تغییر شروع به حركت كرده‌اند”.. گینگریچ گفت كه وی از مسلح كردن اپوزیسیون ایران حمایت نمی‌كند و گفت كه بجای آن، ترامپ باید بدنبال خارج شدن از توافق اتمی سال 2015 بین تهران و قدرت‌های جهانی، تحریم‌های بیشتری را اعمال نماید.. گینگریچ به كشورهایی كه بدنبال راه‌هایی برای نگه داشتن شركت‌هایشان برای كار در ایران در عین تهدیدات متوجه آنها بخاطر شكستن تحریم‌های آمریكا هستند، حمله كرد. .. ».
تلویزیون فاکس نیوز: اریک شاون: فراخوان برای آزادی در ایران
تلویزیون فاکس نیوز ۱۰/۴/۹۷: «  این برنامه الان تمام شده ولی در ده ساعت گذشته ما شاهد بزرگترین گردهمایی چهره‌های اپوزیسیون ایران در جهان بودیم. آنچه برجسته‌تر بود ابعاد هیأت آمریکا و هیأتهای بین المللی از تمام گرایشات سیاسی بود که همگی خواهان تغییر رژیم در جمهوری اسلامی بودند ».