۱۳۹۷ تیر ۱۲, سه‌شنبه

شکست توطئه تروریستی رژیم


خنثي شدن عمليات تروريستي عليه گردهمايي بزرگ مقاومت و دستگيري سه تن از تروريستها
دستگيري اسدالله اسدي رئيس اطلاعات آخوندها در سفارت رژيم در وين و رابط تروريستها در آلمان


كميسيون امنيت و ضد تروريسم۱۱/۴/۹۷:« بنا به اطلاعيه مشترك دادستاني فدرال بلژيك و اداره فدرال اطلاعات و امنيت اين كشور يك زوج تروريست رژيم آخوندي كه مأموريت داشتند به يك حمله تروريستي عليه گردهمايي بزرگ مقاومت در پاريس در روز ۹تير ماه دست بزنند، در بلژيك دستگير شدند و امروز براي آنها حكم دستگيري توسط قاضي صادر شد.

طبق اين اطلاعيه از آنها حدود 500 گرم ماده TATP و يك مكانيزم چاشني انفجاري در كيف زنانه لوازم آرايش كشف شد. بنا بر اين اطلاعيه همزمان در فرانسه يك نفر كه مظنون به همدستي با دو نفر فوق مي باشد دستگير شده است. اطلاعيه مي افزايد يك ديپلمات ايراني از سفارت رژيم آخوندي در وين، رابط تروريستهاي دستگير شده بوده است كه او نيز در آلمان دستگير شده است.

1.     زن و شوهري كه در يك مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژيك دستگير شده اند امير سعدوني (۳۸ساله) و نسيم نعامی (۳۴ساله) بودند كه خود را هوادار مجاهدين جا زده بودند. آنها تابعيت بلژيكي داشتند.

امير سعدوني در يك شركت كشتيراني كه بين هلند و بلژيك رفت و آمد داشت كار مي كرد و مخفيانه به ايران رفت و آمد داشته است. نسيم نعامی در سال ۱۳۸۸ از ايران به بلژيك رفته و با سعدوني ازدواج کرده بود.

2.     ديپلومات تروريست دستگيرشده در آلمان اسدالله اسدي (۴۷ساله) است كه از سال ۱۳۹۳رئيس ايستگاه اطلاعات آخوندي در سفارت رژيم در وين است. او دستور نهايي حمله به گردهمايي ۹تير را به تروريستها ابلاغ كرده بود. اسدالله اسدي جانشین يك ديپلومات تروريست ديگر رژیم به نام مصطفي رودكي شده بود. مصطفی رودکی از اتريش به تهران رفت و در سال ۱۳۹۶ به عنوان دبير اول سفارت به آلباني اعزام شد تا به جاسوسي و زمينه سازيهاي تروريستي عليه مجاهدين مبادرت كند. براي تسهيل كار رودكي، كانون هابيليان و مؤسسه ديده بان، دو شعبه وزارت اطلاعات زیر عنوانهای فرهنگي و مطبوعاتي در آلباني فعال شدند.

3.     كسي كه در فرانسه به ظن همدستي با تروريستها دستگير شده است، مهرداد عارفاني(۵۵ساله) است. همسر او كه اكنون از او جدا شده است با يك مأمور اطلاعات در ايران در ارتباط بود.

4.     پليس بلژيك پنج محل ديگر را در نقاط مختلف بلژيك مورد بازرسي قرار داده كه به دلايل امنيتي نتايج آن هنوز اعلام نشده است.

مقاومت ايران از اين پيشتر بارها نسبت به آماده سازيهاي تروريستي ديپلومات‌ها و مزدوران اطلاعات و نيروي قدس آخوندها در كشورهاي اروپايي از جمله بلژيك هشدار داده بود. ارگانهاي اطلاعاتي كشورهاي اروپايي نيز در گزارش‌هاي ساليانه خود به طور مستم تأكيد كرده اند كه مجاهدين خلق و شوراي ملي مقاومت ايران هدفهاي اصلي وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس هستند. به‌دنبال اقدامهای تروريستي رژيم در اروپا اتحاديه اروپا در ۲۹ آوريل ۱۹۹۷ مقرر كرد مزدوران و مأموران اطلاعاتي و امنيتي آخوندها از كشورهاي عضو اخراج شوند و به كسي از آنها اجازه ورود به اين كشورها داده نشود.

در همين رابطه مقاومت ايران خواهان بستن سفارتخانه ها و نمايندگي‌هاي رژيم آخوندي، مراكز تروريسم و جاسوسي، و اخراج ديپلوماتها و مأموران اطلاعات و نيروي تروريستي قدس از كشورهاي اروپايي شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزیيات اين پرونده تأكيد كرد. افكار عمومي بايستي به‌طور كامل در جريان توطئه هاي تروريستي رژيم آخوندها قرار بگيرند. اين لازمه تأمين امنيت مخالفان و پناهندگان ايران است.