۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

ضرورت اخراج مأموران وزارت اطلاعات از اروپا اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰

 

یکی ازترفندهای دستگاه اطلاعاتی وامنیتی آخوندها جهت ایجاد یکچترسیاسی و حفاظتی برای مزدوران خود درکشورهای غربی، استفاده ازامکان پناهندگی و تابعیت آنها دراین کشورهاست.

در برنامه پرونده، با استدلالات، اسناد و تصاویر کافی و غیرقابل انکار، نمونه‌هایی از بکارگیری این ترفند برای تعدادی از مأموران وزارت اطلاعات، نشان داده میشود که چگونه جهت مخفی کردن هویت واقعی مزدوری آنان، طبق طرح وزارت بدنام اطلاعات بعنوان پناهنده یا سیتی‌زن در کشورهای غربی برای شیطان‌سازی، جاسوسی و اقدامات تروریستی علیه مجاهدین نفوذ داده شده و با همین پوش مشغول فعالیت‌ در خدمت وزارت اطلاعات و اهداف جنایتکارانه رژیم و انجام طرحها و توطئه‌های جنایتکارانه آن هستند. این درحالی است که آنها مستمرا جهت دریافت دستورات جدید و توجیه نسبت به ماموریتهایشان به نزد اربابانشان در ایران تردد دارند.

مضحک اینکه مزدوران مربوطه، هرگاه از جانب مقاومت مورد افشاگری قرار گرفته و افشا میشوند، در یک فرار به جلوی احمقانه، همگی مدعی می‌شدند که «مجاهدین به همه منتقدین و مخالفین خود، مارک مأمور وزارت اطلاعات میزنند»! اما گذر زمان همواره نشان داده است که تمامی افشاگریهای مجاهدین تا چه اندازه مسئولانه، دقیق و مبتنی بر واقعیت بوده است.

در جریان محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم و سه همدست مزدورش در بلژیک، مشخص شد نسیمه نعامی و امیر سعدونی در عین داشتن تابعیت بلژیکی، بارها توسط وزارت اطلاعات برای توجیهات به ایران فراخوانده شده بودند.

 در این برنامه با بازبینی کوتاهی به وضعیت مزدوران افشاشده ادوارد ترومادویان، عباس صادقی نژاد، مصطفی محمدی، قربانعلی حسین نژاد، حامد صرافپور و حمید سیاه‌منصوری بیش از پیش روشن میشود که کسب تابعیت و پناهندگی برای ماموران وزارت اطلاعات تنها پوششی برای اقدامات اطلاعاتی و تروریستی آنها است. برهمین اساس مقاومت ایران بارها از مجامع بین‌المللی و دولتهای اروپایی خواهان اجرای مصوبه شورای وزیران اتحادیه اروپا در آوریل۱۹۹۷ مبنی بر لزوم اخراج مأموران وزارت اطلاعات و تمامی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی آخوندها شده است. امری که اکنون دیگر به یک خواست ملی برای تمامی ایرانیان شریف برای امنیت خود و پاک نگهداشتن صفوف آنها از عناصر نفوذی دشمن تبدیل شده است.

خدابنده و سینگلتون ماموران وزارت اطلاعات – تایید مجدد پنتاگون و کنگره

افشای جزییات بسیج شیطان سازی و توطئه های جاسوسی و تروریستی وزارت اطلاعات و سفارت رژیم در آلبانی علیه مجاهدین

من باب اطلاع وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدورانش – هادی ثانی‌خانی

وزارت اطلاعات رژیم ایران، به‌دام‌انداختن قدم‌به‌قدم مزدوران،‌ ازخبرچینی تا تبدیل‌به مهره درتروریسم

روشهاعاد تولید و بکارگیری جاسوس توسط وزارت اطلاعات علیه مجاهدین و مقاومت ایران

شبکه تروریستی رژیم ایران در بریتانیا و اروپا باید ریشه کن شود – روزنامه اکسپرس لندن

علیرضا نقاش زاده عضو شبکه تروریستی مامور پیشبرد طرح تروریستی در آلبانی تحت پوشش خانواده

مأموران وزارت اطلاعات در اروپا – اسامی مأموران شبکه اطلاعاتی رژیم در خارج کشور