۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای آذربایجان شرقی و غربی، خوانسار،اردبیل، اسلام‌آباد و بلوچستان در اردیبهشت ماه


فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران -اردیبهشت ماه
کانون‌های پرتپش شورشی هم‌چنان در اردیبهشت ماه بر فعالیت‌های خود می‌افزایند و سالی نو و عاری از ظلم و مظاهر آنرا نوید می‌دهند.
این رزمندگان راه آزدای با بر افروختن شعله‌های امید، شب را می‌شکافند و در سراسر میهن با توانی مضاعف لانه‌ها و مظاهر سرکوب و جاسوسی پاسداران و عناصر سرکوب رژیم ضدبشری را هدف فعالیت‌های خود قرار می‌دهند.

کانون‌های شورشی مجاهد خلق به دشمن درمانده این پیام را می‌دهند که دیر است و دور نیست که بر ویرانه‌های حکومت لرزانشان  ایرانی نو و عاری از ظلم بنا شود

این بار نیز کانون‌های شورشی در شهرهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خوانسار، اردبیل، اسلام‌آباد و بلوچستان شعله‌های مقاومت  یک ملت را بر افروختند:
آذربایجان شرقی-کانون شورشی ۱۶۹
رزمندگان دلیر این کانون در یک عملیات شجاعانه در ساعتهای آغازین روز ۱۸اردیبهشت ماه توانستند با به آتش کشیدن تابلوی بزرگ رژیم در یکی از بلوارها که عکس خمینی و خامنه‌ای در آن به چشم می‌خورد آن را منهدم کنند  و به رژیم بگویند که  کانون‌های شورشی در کمینند.

 آذربایجان غربی- کانون شورشی ۴۴۴
این کانون شورشی در یک اقدام متهورانه در بامداد روز ۱۹ اردیبهشت ماه موفق به آتش کشیدن تابلوی بزرگ عکس منحوس خامنه‌ای جنایتکار در یکی از خیابان‌ها شد. آنها به ولی‌فقیه ارتجاع این پیام را یادآور شدند که به‌زودی لانه عنکبوتیت در جماران نیز در  آتش خشم و قیام اقشار ستمدیده مردم ایران خواهد سوخت و خامنه‌ای از این سرنوشت گریزی نخواهی داشت

خوانسار-کانون شورشی ۵۹۸
ظلمت ستیزان این کانون شورشی با به آتش کشیدن مظهر سرکوب بر سردر لانه جاسوسی رژیم موسوم به پایگاه بسیج ضدمردمی در طلوع صبح روز ۱۸ اردیبهشت ماه به ظالمان نظام آخوندی این پیام را ارسال کردند که دیگر هیچ گریزگاهی برایشان متصور نیست و کانون‌های شورشی در سراسر میهن در کمین‌اند تا آسمان این میهن را غرق ستارگان شب سوز سازند.


 اردبیل-کانون شورشی ۸۷۰
کانون شورشی ۸۷۰ در شهر اردبیل و در ساعتهای آغازین روز ۲۰ اردیبهشت ماه از کمین جسته و خود را به یکی از لانه‌های جاسوسی و سرکوب رژیم ضدبشری در یکی از خیابانهای این شهر رسانده و اقدام به انهدام تابلوی این مرکز کردند و به دشمن این پیام را بدهند که هر لحظه منتظر باشند زیرا کانون‌های شورشی در صددند تا با بلرزه درآوردن پایه‌های رعب و اختناق آخوندی خواب راحت را از چشمان آنها بربایند.






اسلام‌آباد-کانون شورشی ۴۲۴ رزمندگان پرتوان این کانون شورشی در اوایل صبح روز ۲۱ اردیبهشت ماه در یک عملیات دلیرانه موفق شدند تابلوهای بزرگ عکسهای منحوس خمینی و خامنه‌ای که در یکی از خیابانهای این شهر نصب گردیده بود را به‌طور کامل از بین بردند. تخریب مظاهر منحوس فاشیسم مذهبی بازتابی است از نفرت بیکران مردم ایران نسبت به استبداد حاکم و خواست آنها برای سرنگونی حکومت آخوندی


بلوچستان- کانون شورشی ۱۹۰
کانون شورشی ۱۹۰ باز هم در جنوب شرق کشور با یک اقدام متهورانه بر علیه دستگاه ظلم آخوندی و با یورش به مظاهر سرکوب آن توانستند تابلوی بسیج ضدمردمی در نزدیکی مقر این مرکز سرکوب را منهدم نمایند و به دشمن بگویند کانون‌های شورشی در دورترین نقاط ایران هم در کمین شما نشسته‌اند تا به ظلم بی‌پایانتان پایان دهند.