۱۳۹۸ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

.سایت انتخاب(رژیم) ۲۹/۲/۹۸ : « مشاور احمدی نژاد با ۶۷۴.۰۰۰ دلار کجا رفت؟


سایت انتخاب(رژیم) ۲۹/۲/۹۸ : « مشاور احمدی نژاد با ۶۷۴.۰۰۰ دلار کجا رفت؟ حمید مولانا به عنوان مشاور احمدی نژاد، برای نخستین بار در بودجه سال ۸۷ صاحب ردیف بودجه ای شد. این بودجه در آن سال ۳۳۷ میلیون تومان تحت عنوان بنیاد فرهنگی مولانا به او پرداخت شد و عینا در بودجه سال ۸۸ هم قید شد.
هیچ وقت مشخص نشد که حمید مولانا با ۶۷۴ هزار دلار دریافتی چه کرد؟ این بودجه دقیقا در چه محلی هزینه شد؟ و از آن مهم تر اینکه پروفسور حمید مولانا در حال حاضر کجاست و به چه کاری مشغول است؟ از ۴ دستاورد مهم در روز ارتباطات رونمایی شد ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۵ رونمایی از طرح سروا و دژفا؛ اتصال ۷۲۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات؛ توسعه زیرساخت درون استانی شبکه ملی اطلاعات در ۴ استان؛ خودکفایی ۷۰ درصدی شرکت های داخلی در گسترش شبکه ثابت، پهن باند در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه های ارتباطی رونمایی شد. طرح دژفا، سپر امنیتی شبکه ملی اطلاعات، یکی از پروژه های است که با هدف مقابله با حملات سایبری و نیز حمایت از تداوم خدمات دیجیتال، توسط وزیر ارتباطات رونمایی شد. سردار نقدی: کشور های دیگر دوست دارند سازمانی مانند سپاه داشته باشند ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳ معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند. سردار محمدرضا نقدی در آیین تودیع و معارفه معاونین جدید سپاه اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و انتظارات رهبری در گام دوم انقلاب تحقق دولت اسلامی است و مهمترین کاری که سپاه برای تحقق دولت اسلامی می تواند انجام دهد این است که یک سازمان الگو و معیار برای کشور درست کند تا بتوانیم به دیگران آدرس بدهیم.
معاون دادستان کل: احتمال دارد ترور طلبه همدانی سناریو بوده باشد ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۹ جواد جاویدنیا سرپرست معاونت دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی گفت: در رابطه با قتل طلبه همدانی این تحلیل وجود دارد که ماجرا از قبل تعیین شده و برای به راه انداختن یک جریان بوده است. آن پستی که یکی از بازیگران منتشر کرد مشخص شد که آن پست اصلی (توییت اول علیه طلبه مازندرانی) از طرف منافقین با عکس شخص دیگری آمده است و این شخص (قاتل) با این ادعا که این روحانی، صاحب همان اکانتی بوده است که چنین حرفی را بیان کرده، او را به خاک و خون کشید و بعد عکس هایش را با اسلحه منتشر و افتخار هم می کند. این خیلی ساده لوحانه است که فکر کنیم یک شخصی همین طوری بیاید و خودش را هم معرفی کند و بگوید بیایید مرا بگیرید. حتی اگر این شخص، هویتش پیدا می شد، برقراری ارتباط بین این اکانت و مکان فیزیکی که مستقر است مستلزم یک فرآیند پیچیده است و به راحتی انجام نمی شود. می بینیم که خیلی از افراد و کسانی که آن خبر را در توییتر منتشر کردند، اکانت اولیه شان ننوشته اند که من از آلبانی پست منتشر می کنم. او همچنین درباره فیلترینگ هوشمند اینستاگرام هم گفت: اگر بخواهیم فیلترینگ هوشمند هم اجرا کنیم چون اینستاگرام التزامی ندارد، رمزنگاری می کند تا فیلترینگ هوشمند اصلاً کار نکند».