۱۳۹۷ شهریور ۸, پنجشنبه

افت صادرات نفت ایران، سریع‌ تر از انتظار--پنجشنبه، 8 شهریور ماه 1397 = 30-08 2018


به گزارش وال استریت ژورنال، محموله‌های نفت ایران با سرعتی بیش از انتظار در حال کاهش است. بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند که محموله‌های نفتی تا آخر سال حدود ۱میلیون بشکه کاهش یابد. حالا برخی از آنها می‌گویند که این کاهش ممکن است همین الآن اتفاق افتاده باشد و این وضعیت بیانگر عدم تمایل شرکتهای نفتکش برای حمل نفت ایران است.

دستگیری عناصر دوتابعیتی، گفتگوی شاهین قبادی با تلویزیون اسکای نیوز



تلویزیون اسکای نیوز(عربی) ۷/۶/۹۷ : « وزیر اطلاعات رژیم ایران گفت دستگاههای امنیتی رژیم دهها تن را به دلیل جاسوسی دستگیر کرده اند این وزیر رژیم نگفت که در چه زمانی عملیات دستگیری افراد یاد شده صورت گرفته است .



رویترز: ایران عملیات سایبری برای تاثیر بر افکار عمومی را با 11 زبان هدایت می‌کند

لعربیه.نت فارسی
خبرگزاری رویترز چهارشنبه 29 اوت، در گزارشی تحقیقی نوشته است که ابعاد فعالیت‌های سایبری ایران برای تاثیر بر افکار عمومی جهان، فراتر از چیزی است که گمان می‌رفت؛ به گونه‌ای که ایران، شبکه‌ای چند جانبه از پایگاه‌های الکترونیک با هویت‌های مجهول و همچنین حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف را با 11 زبان، مدیریت می‌کند.


سایەی مافیای زعفران بر محیط زیست و کشاورزی کردستان


ایران یکی از کشورهای صادرکنندة زعفران در سطح جهان است که برای بازرگان این محصول بسیار سودآور است.
طبق گزارش رسمی نهادهای حکومتی سال گذشته بیش از ۱۶۰ تن زعفران به قیمت ۲۱۹ میلیون دلار به ۵۶ کشور جهان صادر شده است.

بحران در رأس حاکمیت – سیل برکناری‌ها


 با بالا گرفتن جوش و خروش مردم به جان آمده علیه کلیت نظام آخوندی اکنون شاهد رشد فزاینده جنگ باندهای متخاصم در درون دیکتاتوری ولی‌فقیه هستیم.

مهرداد هرسینی: یاد «ممالک محروسه» بخیر!




موضوع انعقاد قرارداد و عهدنامه‌های جدید بر سر «رژیم دریای خزر» و یا «واگذاری صید ماهی» در خلیج‌فارس و دریای عمان که اکنون نه تنها به تنفر عمومی از رژیم وطن‌فروش خامنه‌ای ضریب دوچندان زده، بلکه در طبیعت منطقی خود، تمامی شعارها و تبلیغات توخالی رژیم مبنی بر وجود هرگونه «استقلال»! در این حاکمیت خون‌ریز را هرچه بیشتر افشاء نموده است، به یقین به مانند ریختن نمک بر زخم‌های تاریخی و باز شدن آنان در میهن اسیرمان می‌باشد.

اعتصاب و تجمع کارگران علیه ستم و چپاول حکومتی


کارگران پتروشیمی گچساران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق های معوقه شان چهارمین روز اعتصاب و اعتراض خودشان را پشت سر گذاشتند.

تصمیم فرانسه و تنگ‌تر شدن حلقه انزوا



دولت فرانسه بهمه دیپلمات‌ها و نمایندگانش توصیه کرده است بدلایل امنیتی به ایران سفرنکنند.این خبرطی روزهای اخیر بازتاب  گسترده‌یی دررسانه‌های خبری جهان پیدا کرد وبا ارزیابی‌هایی هم‌چون «رو به سردی گذاشتن روابط تهران و پاریس»،«سخت‌تر شدن روابط ایران با فرانسه»، «فرسوده شدن اعتماد بین دولت تهران و پاریس» و «تیره شدن روابط بین طرفین» گزارش شد.

بختک ولایت، خوزستان را به مرگ نزدیک کرده است

                   آتش‌سوزی و خشکاندن هورالعظیم توسط حکومت آخوندی
در سایه حاکمیت غارت و چپاول آخوندها بعد از گذشت ۴دهه از سرقت انقلاب ضدسلطنتی، خوزستان این استان قدیمی و زرخیز، تا آستانه مرگ کامل فرو رفته است. در کنار تمامی فجایع آخوند‌ساخته پیشین در این استان از جنگ ۸ساله ضدمیهنی خمینی دین‌فروش گرفته تا فجایع زیست‌محیطی و هجوم بی‌وقفه ریزگردها، این روزها خطه زرخیز خوزستان با بحران مرگبار دیگری روبه‌رو گشته است که رسانه‌های رژیم تحت عنوان ابربحران از آن یاد می‌کنند.

درآمد میلیون‌ها دلاری چین از صیادی در آب‌های ایران


                                    كشتی ماهیگیری چینی
مدتها قبل از تکذیب مقامات رژیم ایران، وزارت کشاورزی و امور روستایی چین، حضور کشتی‌های این کشور برای ماهیگیری در آب‌های جنوبی ایران را تأیید کرده و گفته بود درآمد این کشتی‌ها سالانه بیش از هفت میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

نمایندگان کنگره آمریکا‌: دستگیری مأموران اطلاعاتی رژیم ایران در آمریکا نگران‌کننده است

                              پیتر روسکام نماینده کنگره آمریکا
اعضای کنگره آمریکا از دستگیری دو مأمور اطلاعاتی رژیم ایران در آمریکا ابراز نگرانی کردند. این مأموران مشغول جاسوسی علیه مجاهدین خلق ایران بودند.

سرنگونی رژیم ایران و آلترناتیو دموکراتیک - بخش اول

                                             قیام مردم کازرون
ایران بی‌تاب و پر‌تلاطم به کمتر از جاروکردن ملاها تن نخواهد داد! ۱۱۲سال پس از انقلاب مشروطه، به‌نظر می‌رسد تاریخ درهای خود را به روی مردم ایران برای آزادی گشوده است. قیام ایران که از اولین ساعتهای بعدازظهر پنجشنبه ۷دیماه ۱۳۹۶ در شهر مشهد آغاز شد، هم‌چنان سیر صعودی را پیموده است.

خط دهی اصلی کانونهای شورشی توسط مسعود رجوی؛ تحلیل رژیم ایران برای نیروهای امنیتی


            شاپور جدید اصفهان در آتش و دود و درگیری - ۱۱مرداد ۹۷
تحلیل ۶ماده‌ای نیروهای امنیتی رژیم درباره کانونهای شورشی
یک رسانه حکومتی وابسته به باند خامنه‌ای و نماینده او در مشهد، روز ششم شهریور۹۷ با استناد به خطبه آخوند احمد علم‌الهدی در نمایش حکومتی عید قربان تحت عنوان« عبور از جمره دوم!» نوشت:

هشدار دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به حمله اسد به استان ادلب


                      هشدار سازمان ملل نسبت به تهاجم شیمیایی اسد
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل‌متحد نسبت به خطرات روبه افزایش یک فاجعه انسانی دیگر در صورت انجام عملیات نظامی در استان ادلب سوریه هشدار داد. این استان در کنترل گروه‌های مسلح سوری قرار دارد.

آمریکا محموله سلاح شبه‌‌نظامیان حوثی‌ در خلیج عدن را ضبط کرد

                            ضبط محموله سلاح قاچاق حوثی ها
یک مقام نیروی دریایی آمریکا روز پنجشنبه ۸شهریور ۹۷از کشف و ضبط یک محموله سلاح که برای شبه‌‌نظامیان حوثی به‌صورت قاچاق ارسال شده بود خبر داد.

۱۳۹۷ شهریور ۷, چهارشنبه

سخنرانی برایان هوك نماینده ویژة ایران در وزارتخارجه آمریكا در بیناد دفاع از دمكراسی‌ها



بنیاد دفاع از دمکراسی ها(واشنگتن) ۶/۶/۹۷ : « سخنرانی برایان هوک نماینده ویژة ایران در وزارتخارجه آمریکا در بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها



سخنرانی نیکی هیلی در بنیاد دفاع از دموکراسی ها ( قسمت ایران)



بنیاد دفاع از دمکراسی ها(واشنگتن) ۶/۶/۹۷ : « س: در مورد ایران شما خیلی پیش از این تشخیص دادید که توافق اتمی ایران با برجام کاملاً ناقص است آیا این امکان داشت که تصور شود می‌توان آنرااصلاح کرد؟


فرانسه سفر دیپلمات‌ها و اعضای دولت خود به ایران را محدود کرد


سایت رادیو آلمان(فارسی) ۷/۶/۹۷ : « فرانسه سفر دیپلمات ها و اعضای دولت خود را به دلیل افزایش تنش با ایران محدود کرد. طبق دو بخشنامه داخلی به جز موارد مهم و فوری سفرها به ایران باید به تعویق بیفتند. وزیر خارجه فرانسه از اظهارنظر رسمی در اینباره خودداری کرد.

دامنه کارزار تبلیغاتی ایران «فراتر» از آن‌ بوده‌ که تا کنون تصور می‌شده


سایت یورو نیوز ۷/۶/۹۷ : « خبرگزاری رویترز دریافته است که عملیات احتمالی تحت هدایت ایران بر ضد کاربران اینترنتی در سراسر جهان بزرگ‌تر از آن بوده است که تا کنون تصور می‌شده است و شبکه‌ای پراکنده از وبسایت‌های ناشناس و حساب‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ۱۱ زبان مختلف را دربر می گرفته‌ است.

نشست خبری اژه ای سخنگوی قوه قضائیه


خبرگزاری ایرنا(رژیم) ۶/۶/۹۷ : « .. [ بازداشت شدگان در رابطه با ارز و سکه ] 18 نفر هستند که تعداد همه شان افساد فی الارض نگرفتند آنهایی که عناصر اصلی هستند سر شبکه و سر شاخه های اصلی هستند افساد فی الارض گرفتند

اعتراض دیده‌بان حقوق بشر به محکومیت بیش از ۲۰۰ تن از دراویش



سایت رادیو آلمان(فارسی) ۷/۶/۹۷ : « دیده بان حقوق بشر، جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق اولیه بیش از ۲۰۰ درویش زندانی در ایران کرد. به گفته این سازمان حقوق بشری، "محاکمه ناعادلانه" این افراد از جمله بزرگترین سرکوب های اقلیت های دینی در ایران است.


دستگیری عناصر دوتابعیتی، گفتگوی شاهین قبادی با تلویزیون اسکای نیوز



تلویزیون اسکای نیوز(عربی) ۷/۶/۹۷ : « وزیر اطلاعات رژیم ایران گفت دستگاههای امنیتی رژیم دهها تن را به دلیل جاسوسی دستگیر کرده اند این وزیر رژیم نگفت که در چه زمانی عملیات دستگیری افراد یاد شده صورت گرفته است


 

توهم امپراتور(رضا نيم پهلوي) کوچک به سراب حاکمیت


روزنامه الایام- بحرین ۶/۶/۹۷ : « بدر عبدالملک- در سایت ایلاف با صبر و حوصله چهار بخش از مصاحبه‌ محمود العوضی با رضا پهلوی دوم پسر شاه مدفون در دفتر تاریخ را خواندم. با تأمل بر این مصاحبه و تلاش برای تعمیق در جوهر آن بایستی که هر پژوهشگر جدی بعد از جدا کردن این سوالها که رضا پهلوی به آنها جواب داد به نتایج مشخصی برسد.

لاهوتی : آیندگان ما را لعنت خواهند كرد این [ دریای خزر ] ارث پدر بنده و دیگران نیست كه خیلی راحت ازش بگذریم


خبرگزاری مجلس(رژیم) ۶/۶/۹۷ : « جلسه علنی مجلس- مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود: .. ما در بحث دریای خزر هنوز سوالات ما باقی ست خود تلویزیون روسیه نشان داد که سهم ما کاهش پیدا کرده

حاتمی در سوریه: ماندن یا عقب نشینی؟


روزنامه الشرق الاوسط(لندن) ۶/۶/۹۷ : « به قلم: عبدالرحمان الراشد- امیرحاتمی وزیردفاع ایران که سفرهفته پیشش به دمشق جالب توجه بود، از علاقه کشورش به “تقویت بنیه نظامی سوریه” و کمک به آن کشور در” تهیه ساز و برگ نظامی” سخن گفته، آنچنانه که خبرگزاری دانشجویان ایران گزارش کرده. او همچنین اشاره کرده ” تلاش می‌کند راه را برای مرحله بعد همکاری‌ها هموار کند”.

واقعیتها در مورد ادعای ساخت جنگنده


ادعای ساخت جنگنده
در آستانه به‌اصطلاح «روز صنعت دفاعی» (۳۱مرداد) و در حضور روحانی، رژیم مدعی شد که از یک جنگنده آموزشی-رزمی موسوم به «کوثر» رونمایی کرده است. رژیم با تبلیغات خاص خودش طوری وانمود می‌کند که گویی یک جنگنده کامل‌العیار ساخته است و یا به تولید انبوه رسانده است. اما واقعیت چیست؟

تورم مرداد ماه و موج تورمی شدید پیش رو

موج تورم
وقتی مدیرکل بانک مرکزی رژیم عوض شد؛ همتی رئیس جدید بانک مرکزی بسته جدید ارزی خود را روز ۱۸مرداد ارائه داد. به فاصله دو هفته بعد مردم شاهد افزایش باز هم بیشتر قیمتها در بسیاری از مایحتاج اولیه بودند. بسیاری از کارشناسان اقتصادی و رسانه‌های حکومتی سیاست ارزی رژیم را یکی از عوامل مهم تورم و موج گرانیهای اخیر دانستند.

برایان هوک: رژیم ایران‌ به‌صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد


برایان هوک همآهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا
برایان هوک همآهنگ‌کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا هشدار داد: رژیم ایران‌ به‌صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد. وی به طرح رژیم علیه همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس اشاره کرد.

بخشهایی از سخنان وی در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در واشنگتن در زیر می‌آید:

سخنرانی استراون استیونسون در سی‌ امین سالگرد قتل‌ عام ۳۰هزار زندانی سیاسی


روز شنبه ۳شهریور۱۳۹۷(۲۵اوت۲۰۱۸) کنفرانس مشترک آنلاین به ابتکار جوامع ایرانی و به‌منظور بزرگداشت خاطره ۳۰هزار زندانی سیاسی، سربداران قتل‌عام ۶۷در پاریس و ۲۰پایتخت و شهر مهم اروپا و آمریکای شمالی برگزار شد.

آسوشیتدپرس:‌ تظاهرات دیماه ۹۶، ایران را به لرزه انداخت


     یام دیماه ۹۶
آسوشیتدپرس با اشاره به اظهارات آخوند روحانی در مجلس رژیم در روز ۶شهریور نوشت: تظاهرات دیماه۹۶ ایران را به لرزه انداخت.

رویترز: ابعاد اقدامات ایران برای نفوذ در وب فراتر از گزارشهای فعلی است


                ابعاد اقدامات ایران برای نفوذ در وب
خبرگزاری رویترز در گزارش مبسوطی آشکار کرد، عملیات تحت هدایت رژیم ایران بر ضد کاربران اینترنتی در سراسر جهان بزرگ‌تر از آن بوده است که تا کنون تصور می‌شده است و شبکه‌یی پراکنده از وبسایت‌های ناشناس و حساب‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ۱۱‌زبان مختلف را دربر می‌گرفته‌ است.

تنها آلترناتیو دموکراتیک – فعالیت کانونهای شورشی

   فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

فعالیت کانونهای شورشی و تجدید عهد با ۳۰هزار گل سرخ قتل‌عام شده در سال ۶۷در شهرهای ایران هم‌چنان ادامه دارد.
در سی‌امین سالگرد کشتار ۶۷جوامع ایرانی مقیم کشورهای اروپایی و آمریکایی در یک کنفرانس سراسری جوامع ایرانی، یاد این قهرمانان شهید را گرامی‌داشتند. مریم رجوی طی یک سخنرانی در این کنفرانس از جمله گفت:

شعارنویسی در جاده اردبیل آستارا – دیوار نویسی در آبادان

خوزستان – نصب تراکت قتل عام ۶۷

نصب پوستر های مریم رجوی و شهدای قتل عام در تهران

سوز و گداز یک رسانه حکومتی از باند خامنه‌ای از بی‌اعتبار شدن پاسپورت دیپلماتیک رژیم به‌دنبال دستگیری دیپلمات‌تروریست نظام در آلمان


«استیضاح درمانی» در وحشت از قیام

سخن روز
یک روز مانده به حاضر شدن روحانی در مجلس ارتجاع برای جواب دادن به سؤالات، ۲هفته پس از آن که خامنه‌ای در سخنرانی ۲۲مرداد در حین حمایت از دولت روحانی تقصیر بحران اقتصادی و فساد مالی را به گردن او انداخت، روز یکشنبه ۴شهریور ۱۳۹۷ مجلس ارتجاع وزیر اقتصاد دولت روحانی را استیضاح و از کار برکنار کرد.

جمشید پیمان:‌ نعل وارونه ی امروز شیخ حسن در مجلس آخوندی




سخنرانی حسن روحانی امروز( دوشنبه ۲۸ ـ۰۸ ـ۲۰۱۸) در مجلس آخوندی بیشتر از هر چیز به روضه خوانی یک آخوند منبری کم سواد شبیه بود تا یک رئیس جمهور در جلسه پاسخ به پرسش های نمایندگان! البته از رئیس جمهور یک نظام فاسد و مبتنی بر دغل و شارلاتانیسم مطلق، انتظار دیگری داشتن، نشانه ی عارضه ی چشم است!




فرانسه دیپلوماتهایش را از سفر به ایران منع می‌کند


    کاخ الیزه 
خبرگزاری رویترز خبر داد دولت فرانسه دیپلماتهایش را از سفر به ایران منع کرد. علت این تصمیم طرح بمب‌گذاری علیه اپوزیسیون ایران در پاریس بوده است.
خبرگزاری رویتر ۲۸اوت۲۰۱۸

بحران بی‌راه‌حلی

 رژیم از هر طرف زیر فشار بحرانهای مختلف داخلی و خارجی است. از یک طرف با ازهم‌پاشیدگی اقتصاد کشور و فضای انفجاری جامعه و استمرار قیام مواجه است و از طرف دیگر با تحریم‌هایی روبه‌رو است که دور اول آن شروع شده و دور بعدی هم حدود ۲ماه دیگر از راه می‌رسد. اما با این وجود سردمداران و مهره‌ها و رسانه‌های رژیم به‌طور بی‌سابقه‌ای اعتراف می‌کنند که هنوز نظر واحد و منسجمی در مورد هیچ‌یک از این بحرانهای رژیم وجود ندارد و از بن‌بست، بلاتکلیفی و بحران بی‌راه‌حلی در رژیم اسم می‌برند.
مروری بر نمونه‌هایی از این اعترافات نتیجه‌گیری قابل‌توجهی از وضعیت رژیم آخوندی به‌دست می‌دهد.

۱۳۹۷ شهریور ۶, سه‌شنبه

دیدار مریم رجوی با پاتریک کندی

                            تریک کندی با مریم رجوی ملاقات کرد.
روز شنبه ۳شهریور (۲۵اوت ۲۰۱۸) پاتریک کندی با مریم رجوی، ملاقات کرد.
در این دیدار وضعیت بحرانی رژیم آخوندی، استمرار قیامها در ایران و همچنین توسل رژیم به شیوه‌های تروریستی برای برون‌رفت از بحرانها که بیانگر فاز پایانی رژیم می‌باشد مورد گفتگو قرار گرفت.

فرانسه دیپلوماتهایش را از سفر به ایران منع می‌کند


  کاخ الیزه
خبرگزاری رویترز خبر داد دولت فرانسه دیپلماتهایش را از سفر به ایران منع کرد. علت این تصمیم طرح بمب‌گذاری علیه اپوزیسیون ایران در پاریس بوده است.

خبرگزاری رویتر ۲۸اوت۲۰۱۸

کشت ماری‌جوانا با سرمایه‌های ولایت


اعتراف آخوند روحانی به قاچاق کلان کالا توسط سپاه وارگانهای حکومتی


قاچاق کلان کالاها توسط ارگانهای حکومتی یکی دیگر از موضوعهای مطرح در جلسه احضار آخوند روحانی بود که آخوند روحانی به طور تلویحی آن را متوجه سپاه پاسداران خامنه‌ای کرد.

اظهارات روحانی در مجلس ارتجاع، تعمیق بن بست و بحران و تشدید جنگ قدرت در فاز پایانی رژیم

به‌دنبال برکناری دو وزیر روحانی، سه چهارم نمایندگان رژیم اظهارات روحانی را رد کردند
به‌دنبال ماهها کشمکش و جنگ قدرت در درون رژیم و پس از عزل وزیران کار و اقتصاد رژیم از سوی مجلس ارتجاع طی سه هفته گذشته، صبح امروز سه شنبه ۶ شهریور (۲۸ اوت) آخوند روحانی به مجلس رفت تا به سئوال ۸۲تن از نمایندگان در مورد مسائل اقتصادی پاسخ دهد.

ابراز وحشت آخوند روحانی از قیام دیماه و پیامدهای آن در مجلس آخوندی


آخوند روحانی در جلسه امروز مجلس ارتجاع قیام دی ماه را سرمنشا همه مشکلات و بحرانهای رژیم آخوندی دانست.

احضار آخوند روحانی به مجلس ارتجاع به دنبال بالاگرفتن بحران ها


به دنبال بالا گرفتن بحران درونی رژیم پس از قیام سراسری و تشدید تحریم و طرد بین المللی دیکتاتوری تروریستی ‌آخوندها، آخوند حسن روحانی که براثر سوالات ۸۲ نماینده به مجلس آخوندی احضار شده بود، روز سه شنبه در جلسه مجلس رژیم حاضر شد


نشست همزمان در ۲۰ کشور در سی‌امین سالگرد اعدام‌های ۶۷ ۰۴/شهریور/۱۳۹۷ مهرداد قاسمفر

شامگاه شنبه، سوم شهریورماه، به مناسبت فرا رسیدن سی‌امین سالگرد اعدام‌های ۱۳۶۷ بیست پنل در بیست کشور جهان به طور همزمان برگزار شد. در این نشست‌ها بسیاری از چهره‌های سیاسی و حقوقی و فعالان حقوق بشری گرد هم آمدند و درباره این واقعه سخنرانی یا گفت‌وگو کردند.
 بازکردن در پنجره جدید

شعله‌‌های سرکش بحران درونی در مجلس ارتجاع


                               جنگ و دعوا در مجلس ارتجاع 
یک روز مانده به حاضر شدن روحانی در مجلس ارتجاع برای جواب دادن به سؤالات، مجلس روز گذشته کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی دولت روحانی را استیضاح کرد و در یک جلسه پرتشنج، رأی به برکناری او داد.

ناگفته‌های سیاسی در شکست پروژهٔ روحانی (گفت‌وگو با محمدعلی توحیدی)


سؤال: این هفته آخوند روحانی در یک احضار اجباری باید به مجلس رژیم برود؛ در حالی که هفته قبل مهمترین وزیر او ـ ربیعی وزیر کار ـ استیضاح و از کار برکنار شد. یک وزیر دیگر هم از کابینه روحانی در نوبت استیضاح است.
به نظر شما علت استیضاح وزرای روحانی و احضار خودش به مجلس ـ آن هم در این شرایط بحرانی رژیم ـ چیست؟
                                                                                                                                                                                                                                  محمدعلی توحیدی          

کنفرانس سراسری نمایندگان جوامع ایرانی در ۲۰شهر جهان در بزرگداشت ۳۰ امین سالگرد قتل عام ۶۷


    حمایت از قیام برای سرنگونی رژیم و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت
به ابتکار جوامع ایرانی اروپا و آمریکای شمالی در یک کنفرانس آنلاین که همزمان و مرتبط در ۲۰شهر و پایتخت بزرگ جهان برگزار شد، هزاران ایرانی خاطره ۳۰هزار زندانی قتل عام شده در سال۶۷ را گرامی داشتند و از قیام مردم ایران برای سرنگونی رژیم و شورای ملی مقاومت ایران به مثابه آلترناتیو دموکراتیک رژیم حمایت کردند.

ماشين عظيم سايبري آخوندها زمينه ساز ترور و سوخت رسان به مماشات است

تاريخ ایجاد در 05 شهریور 1397
سايبري ملایان توسط سپاه و وزارت اطلاعات اداره مي شود و كارش گمراه سازي، پمپاژ دروغ، شيطان سازي و ممانعت از اطلاع رساني آزاد است. نهادهاي اينترنتي بايد مانع نفوذ و سوء استفاده رژيم شوند
مقاومت ايران ضمن استقبال از بستن برخي از حسابها و صفحات فاشيسم ديني حاكم بر ايران بر روي فيسبوك، توئيتر، اينستاگرام و گوگل بر ضرورت مقابله همه جانبه با تروريسم اينترنتي رژيم آخوندي تأكيد مي‌كند


۱۳۹۷ شهریور ۵, دوشنبه

سایت ایران امروز ۲/۶/۹۷ : « نادر فتوره‌چی روزنامه‌نگاری که روز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه با شکایت تهیه‌کننده سریال شهرزاد بازداشت و یک روز را در ندامتگاه تهران بزرگ، معروف به زندان فشافویه گذراند


سایت ایران امروز ۲/۶/۹۷ : « نادر فتوره‌چی روزنامه‌نگاری که روز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه با شکایت تهیه‌کننده سریال شهرزاد بازداشت و یک روز را در ندامتگاه تهران بزرگ، معروف به زندان فشافویه گذراند، با انتشار یک مطلب انتقادی شرایط این زندان را ضدانسانی و ضد بشری عنوان کرده که دست‌کمی از جهنم ندارد.

۱۳۹۷ شهریور ۴, یکشنبه

بسته تشویقی برجام – بنام «اقتصاد» بکام «ولایت»!


پس از تمامی عجز و التماس‌های خامنه‌ای از اتحادیه اروپا برای ماندن در توافق اتمی و به تبع آن گرفتن تضمین‌های «مالی و نفتی» برای حکومت آخوندی، سرانجام کمیسیون اتحادیه اروپا اولین بسته تشویقی! به میزان «۱۸ میلیون یورو» را به تصویب رساند.

تنش در مجلس آخوندی - استیضاح و برکناری وزیر اقتصاد و دارایی کابینه آخوند روحانی


مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی کابینه آخوند روحانی در مجلس رژیم با ۱۳۷رأی موافق و ۱۲۱رأی مخالف استیضاح و برکنار شد.

درگذشت سناتور جان مک‌کین در سن ۸۱ سالگی



سناتور جان مک‌کین کاندیدای پیشین ریاست جمهوری، رئیس کمیته قوای مسلح سنای ایالات متحده، بامداد روز یکشنبه در سن ۸۱ سالگی درگذشت.

سپاه پاسداران در پشت تولید دلارهای تقلبی


در بلبشوی بازار ارز و اوجگیری شتابان بهای ارزهای خارجی به‌ویژه دلار آمریکا، اخباری مبنی بر انتشار و توزیع گسترده دلارهای تقلبی در داخل و خارج از کشور انتشار یافته بود.

روحانی، واماندگی در منگنه بحرانها


روحانی روز ۲شهریور همراه با اعضای هیأت دولت خود سر قبر خمینی دجال حاضر شد و حرفهایی زد که بسیار قابل‌تأمل است. ۱۲روز بعد از سخنرانی خامنه‌ای که در آن تأکید کرده بود هر کس به فکر کنارزدن دولت روحانی باشد «در نقشه دشمن بازی می‌کند»‌، روحانی حرفهایش را با نیش و کنایه‌های آشکار به باند مقابل و به‌خصوص به شخص خامنه‌ای همراه کرد.

ناگفته‌های سیاسی در شکست پروژهٔ روحانی (گفت‌وگو با محمدعلی توحیدی)


سؤال: این هفته آخوند روحانی در یک احضار اجباری باید به مجلس رژیم برود؛ در حالی که هفته قبل مهمترین وزیر او ـ ربیعی وزیر کار ـ استیضاح و از کار برکنار شد. یک وزیر دیگر هم از کابینه روحانی در نوبت استیضاح است.
به نظر شما علت استیضاح وزرای روحانی و احضار خودش به مجلس ـ آن هم در این شرایط بحرانی رژیم ـ چیست؟

چهار جوان بر اثر جنایت سپاه پاسداران در مریوان جان باختند

طلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
قیام ایران- شماره ۲۰۷

مقاومت ایران ضمن ابراز انزجار عمیق از به آتش کشیدن مراتع جنگلی مریوان که به جان باختن چهار تن از جوانان دلیر این شهر منجر شد با خانواده های جان باختگان و مردم به پا خاسته مریوان ابراز همدردی می کند و عموم مردم کردستان به ویژه جوانان مریوان را به حمایت و همبستگی با خانواده های آسیب دیدگان فرا می خواند این جان‌باختگان شریف باجور؛ امید کهنەپوشی (حسین‌زادە)؛ رحمت حکیمی نیا و محمد پژوهی نام داشتند.

اول شهریور ضربه ساواک به سازمان مجاهدین خلق ایران در ۱۳۵۰




کارزار شیطان سازی رژیم آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت