۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۱, جمعه

غیظ و وحشت امام جمعه های خامنه ای در نمایش جمعه



آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، درحالیکه موشکپرانی رژیم به سوی مواضع اسرائیل در جولان را کار رژیم اسد قلمداد می کرد، در رابطه به حملات سنگین اسرائیل به پایگاههای رژیم ‌آخوندی درسوریه، به تکرار شعارهای قبلی خامنه ای در رابطه با نابودی حیفا و تل آویو پرداخت





وی گفت: « قصه جواب سوریه به عملیات ایذایی رژیم صهیونیستی ست. کشوری که هفت ساله درگیره اما شجاعانه با شهامت جلوی حرکات ایذایی رژیم صهیونیستی را با موشک میگیره و شهرکهای صهیونیستی نشین رو تبدیل به شهر ارواح میکنه دست شما درد نکنه. در این عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بر اقتدار موشکی اش خواهد افزود تا اسرائیل این رژیم غاصب خوابش نبره و این کابوس را پیوسته پیش نظرش مجسم ببیند که اگر دیوانگی کند تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان میکنیم...».

امام جمعه خامنه ای در رابطه با خروج آمریکا از برجام نیز به تکرار حرفهای خامنه ای پرداخت و درحالیکه باند رقیب را مقصر قلمداد میکرد، گفت: «اتحادیه اروپا در بدعهدی از آمریکا هیچ کم ندارند.
اینکه امریکا نه، اتحادیه اروپا آری این با عبرت نمی سازه، عبرت بگیریم اتحادیه اروپا در بد عهدی هیچ کم ندارند از آمریکا...سر و ته یک کرباس اند. اینها هم بد عهدی کردند دارند میکنند قرار بود بیایند سرمایه گذاری کنند سرمایه گذاری کردند اینها؟ ما یک کلمه تو قراردادمون از مسئله اقتدار موشکی نگفتیم اینها دارند فضولی میکنند اقتدار موشکی رو مطرح میکنند.
قرارداد هواپیمای ما را که قرارداد بسته بودند این رو لغوش کردند، مقام معظم رهبری مهلت دادند این مهلت چند هفته ای اگر جبران کردند کردند جبران نکردند ملت در این قرارداد نخواهد ماند...اونها که فکر میکنند با ارتباط با بیگانگان کشور مشکلش حل میشه یادتون هست روز اول قصه برجام برخی از این بخصوص روزنامه ها چه گل و بلبلی میگفتند چه منجی معرفی کردند که بیائید دیگه کشور نجات پیدا کرد، دیدید نجات پیدا نکرد...».

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، تصویب لوایح مربوط به تن دادن رژیم کنوانسیونهای ضدپولشویی و ضدترویسم، توسط مجلس آخوندی را خود تحریمی دانست و گفت: «معنایش این است که ما خودمان را در دامن تحریم آمریکا بیندازیم».
نماینده خامنه ای در مشهد با غیظ و وحشت از زهر خوردن مجلس آخوندی گفت:«عملیات بانکی که در بانکهای دنیا صورت می گیرد وصل بشه به عملیات بانکی جهانی و خوب این معناش یعنی خود تحریمی است یعنی ما قدم بگذاریم دقیقا در دامن قدرت آمریکایی که میخواهد با ما اینجوری برخورد کند و برخورد می کند و تهدید به تحریم می کند خودمان رو در آستانه و دامن تحریم آمریکا بیندازیم، تصویب لایحه اینه یعنی تمام تراکنش بانکی ما بشه تحت نظارات آمریکا به کی پول دادیم، به کجا پول فرستادیم، هر کجا بخواهد جلوش رو بگیره، هر کجا بخواهد رو تحریم کنه، در هر موردی هم بخواهد بما ضربه بزند، چه لزومی دارد؟
لایحه پالرمو یعنی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، شما در حقیقت متصل بشید به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، تروریسم کیه!
تروریسمی که آنها تعیین می کنند یعنی حزب الله لبنان، یعنی انصارالله یمن، یعنی جریانهای آزادیخواه، یعنی حشدالشعبی عراق، تروریسمی که آنها دارند تعیین می کنند.
ما بیاییم به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم متصل بشیم یعنی دیگه هیچگونه حمایتی مالی و هیچگونه دفاع و پشتیبانی از مقاومت ما نداشته باشیم...
عزیزان ما تو مجلس چشم شون رو باز کنند چکار دارند می کنند، چی رو میخواهند تصویب کنند! یعنی الان آمریکا تمام مشکلی که با ما داره دو چیز است یکی موشکهای ماست یکی نفوذ منطقه ای ماست...
تمام ارتباط مالی ما و تمام حمایت و پشتیبانی ما از جریان مقاومت در منطقه قطع بشود».

آخوند علم‌الهدی درباره خروج آمریکا از برجام نیز با حمله باند رقیب گفت: «بابا آمریکا دیدید آخرش چی شد برجام دیدید آخرش چی شد نتیجه برجام رو متوجه شدید! ...یک برجام ۲ و ۳ هست مقام معظم رهبری اعلام کردند به هیچ وجه نمی گذاریم برجام ۲ و ۳ اجرا بشه...این قرارداد از نظر حقوقی سقوط کرده است دیگه قرار دادی نمی ماند».